Destek V4 VR headset با قیمت تنها ۱۹٫۹۹ دلاری‌اش ابتدا شاید شما را به فکر هدست‌های واقعیت مجازی گوگل بندازد اما این محصول با این قیمت پایین کارایی به مراتب خوبی از خود به جا می‌گذارد.

Destek V4 VR headset

این هدست‌ که برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون طراحی شده، بازه دیداری تا ۱۰۳ درجه را برای کاربر فراهم می‌کند که این رقم در مقایسه با دیگر محصولا، رنج خوبی محسوب می‌شود. با توجه به استفاده از تکنولوژی ایجاد فضا برای دید بیشتر، این دستگاه نیاز به لنزهای بزرگتری دارد که اگرچه آن را از نظر کیفیت تصویر بسیار بهتر می‌کند، اما کلیت دستگاه را سنگین‌تر و بزرگ‌تر می‌سازد.

لنزهای به کار رفته در Destek V4 هم کیفیت بسیار خوبی دارند، در این حد خوب که به هیچ وجه شبیه یک دستگاه ۲۰ دلاری نیستند.

این لنزها از جنس اکرلیک هستند و ۹۲ درصد نوری که به آن می‌رسد را از خود عبور می‌دهند. این لنز‌ها ضد بازتابش هستند و جلوی نور آبی مخربی که به چشم‌ها آسیب می‌رسانند را می‌گیرند.

نمای داخل Destek V4 VR headset

اما همانقدر که کیفیت مهم است، راحتی آن هم اهمیت زیادی دارد. الیاف به کار رفته در دور چشمی و بالای بینی نرم و راحت هستند و به هیچ وجه کاربر را موقع استفاده اذیت نمی‌کنند، اما همانطور که گفته شد کمی وزن دستگاه زیاد است که کار با آن را برای ساعت‌های طولانی سخت می‌کند.

این دستگاه گوشی‌هایی با مونیتورهای ۴٫۵ تا ۶ اینچ را پشتیبانی خواهد کرد و البته ابعدا گوشی هم نباید از مرز ۸۳ میلی‌متر درازا بیشتر شود که در شیار ورودی جا شد.

و اما مشکلاتی در رابطه با کاربرانی که چشم‌های ضعیف دارند هم وجود خواهد داشت. اگر از عینک استفاده کنید، نورهایی که از کناره‌های شیشه عینک عبور می‌کنند شما را آزار خواهد داد. درون تنظیمات دستگاه بخشی برای تعیین و شخصی‌سازی تصویر سازی به این منظور در نظر گرفته شده که در نهایت عملکرد خیلی بهتری برای شما به همراه نخواهد داشت. این مسئله البته در دیگر هدست‌های موجود در بازار هم به چشم می‌خورد و فقط مختص به این دستگاه نیست.

جزییات بدنه Destek V4 VR headset

نکته آخر اینکه سعی کنید از گوشی‌هایی با مونیتورهای ۵ اینچ به بالاتر استفاده کنید، اگر چه که کار با این دستگاه با مونیتورهای ۴٫۵ اینچی هم امکان پذیر است، اما ورود نورهای مزاحم کار کردن با آن را سخت خواهد کرد.

در نهایت ۲۰ دلار قیمت بسیار خوبی برای دستگاهی اینچنینی است. در واقع تجربه‌ای که Destek V4 به عنوان یک هدست واقعیت مجازی برای شما به ارمغان می‌آورد کاملا ارزش آن و حتی ارزش قیمتی بیشتر را نیز دارد.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *