۳۱ اکتبر هر سال در تمام جهان جشن هالووین برگزار می‌شود و سایت‌های مختلف بسته به نوع فعالیتشان در این مراسم همراه می‌شوند. در میان هیاهو و اشتیاق مردم برای دوختن لباس‌های مبدل و آذین‌های ترسناک، بهتر است این سایت‌ها نیز برای بیشتر دیده شدن، تغییراتی ظاهری برای نزدیک شدن به جو این جشن را در پیش بگیرند.

غیر از پوسته‌های فراوانی که برای این کار وجود دارد، چندین پلاگین مختلف نیز موجود است که با تغییرات ظاهری کوچک، هم ظاهر سایت را آنگونه که می‌خواهیم تغییر می‌دهد و هم اینکه دردسرهای تغییرات ماهوی را از سر ما رفع می‌کند. در این مقاله به معرفی چند نمونه از این پلاگین‌ها می‌پردازیم.

DW Halloween

DW Halloween

پلاگینی ساده و رایگان که نصب آن با چند کلیک انجام می‌شود. با این ابزار جذاب می‌توانید در صفحات مختلف شکلک‌های ترسناک هالوینی را ببینید که در سمت و سوی مختلف مشغول پروازند.

در بخش تنظیمات می‌توانید این شکلک‌ها را به صورت دلخواه تغییر دهید و پیغام‌های متنی نیز به کار اضافه کنید. کاراکترهای جذابی در DW Halloween گنجانده شده و عملکرد کار نیز به صورت کلی ساده و البته فوق‌العاده کاربردی‌ست که به سبک‌ترین حالت ممکن می‌تواند تم کلی سایت را تغییر دهد.

Halloween Countdown

Halloween Countdown

اگر سایت شما در بخش سرگرمی می‌گنجد و جشن هالووین برای کاربرانتان اهمیت ویژه‌ای دارد و یا اینکه در بخش فروشگاه محصولات مرتبط با این جشن را برای فروش گذاشته‌اید، می‌توانید با این افزونه یک شمارشگر به سایت اضافه کنید که نزدیک شدن به شب هالووین را برای کاربرانتان به نمایش بگذارد.

Halloween Countdown هیچ چیزی را در دیتابیس شما ذخیره نمی‌کند و تنها کدی کوتاه است که در هر جای سایت که بخواهید می‌توانید آن را جاسازی کنید. برای داشتن دیدی بهتر در این زمینه می‌توانید دموی آن را در این آدرس مشاهده کنید.

Make Me Halloween

Make Me Halloween

افزونه‌ای بسیار معروف از Codecanyon که در بخش‌های مختلفی از صفحاتی که شما انتخاب می‌کنید، وکتورهای جذاب هالووینی نمایش می‌دهد. این بخش‌ها به هدر، پس‌زمینه و فوتر تقسیم می‌شود.

تنوع بسیار بالایی در کارکاترها و انیمیشن‌ها وجود دارد اما باید در نظر بگیرید که بر خلاف دیگر پلاگین‌های رایگان معرفی شده Make Me Halloween قیمتی معادل ۱۳ دلار دارد.

Halloween

Halloween

یکی دیگر از افزونه‌های پولی که ساخت Fantastic Plugins است و به شما کمک می‌کند کارت‌های خوش‌آمد گویی زیادی با تم و افکت‌های هالووین بسازید. حداقل ۲۵ عکس مختلف برای شروع کار وجود دارد که می‌تواند انیمیشن نمایش و کاراکترهای مختلف موجود در آن‌ها را به صورت دلخواه تغییر دهید.

این افزونه هم در Codecanyon به قیمت ده دلار به فروش می‌رسد.

Halloween Pop-Up Card

Halloween Pop-Up Card

و در آخر یک افزونه برای ساخت پاپ‌آپ با حال و هوای هالووین! پاپ‌آپ‌هایی که با این افزونه می‌سازید بخش‌های مختلفی دارد. ابتدا تم کلی آن است که ساده اما کاملا هماهنگ با این روز ساخته شده. متنی که البته با تغییر فونت آن به فارسی ساختار اصلی‌اش را از دست می‌دهد. کاراکترهای جذاب و البته امکان گذاشتن لوگو در آن.

امکان گذاشتن موسیقی دلخواه و پس‌زمینه مورد نظر از دیگر امکانات این افزونه رایگان است.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *