گاهی اولین بارها خیلی جواب نمی‌دهد. یکی از این اولین‌ها، اسمی است که برای صفحات شبکه‌های اجتماعی خود، اعم از فیسبوک انتخاب می‌کنید. حتی ممکن است صفحه‌ای برای کسب و کار خود ساخته باشید و به هر دلیلی نام آن را تغییر دهید. چاره چیست؟ آیا می‌توان نامی که برای صفحه‌ی فیسبوک خود انتخاب کرده‌اید را عوض کنید؟ بله و ما امروز مسیر انجام این کار را به شما یاد خواهیم داد.

برای شروع کار، مرورگر خود را باز کرده و فیسبوک را باز کنید. (زمانی که ما مطلب را می‌نویسیم، هنوز این امکان در اپ موبایلی فراهم نشده است). سپس به فیسبوک ورود کرده و صفحه‌ای که از قبل ساخته‌اید را باز کنید. بعد از این که صفحه مورد نظر را باز کردید، روی Page Settings که در گوشه‌ی سمت چپ، پایین صفحه مشخص است کلیک کنید.

حالا در نوار کناری روی Edit Page Info کلیک کنید تا بخش اطلاعات صفحه‌ی شما باز شود.

حالا می‌بینید که بخش Name، اسمی که در حال حاضر روی صفحه خود گذاشته‌اید را نمایش می‌دهد. آن را با نامی که می‌خواهید تغییر داده و برای ذخیره این تغییر، روی Save Changes کلیک کنید.

صفحه‌ای برای شما نمایش داده خواهد شد که از شما می‌پرسد آیا کاملا در مورد تغییری که می‌خواهید اعمال کنید، شما نیز در جواب باید Request Change را بزنید تا درخواست تغییر ارسال شود.

فیسبوک درخواست شما را مورد بررسی قرار می‌دهد و اگر این اسم مشکلی با قوانین این سایت نداشته باشد، بعد از مدتی تایید می‌شود.

اگر شما گزینه‌ی تغییر نام را در تنظیمات خود نمی‌بینید، یا نمی‌توانید اسم صفحه را تغییر دهید، حتما یکی از موارد زیر برای شما صدق می‌کند:

  • دسترسی این گزینه برای شما تعریف نشده. اگر تنها ادمین صفحه باشید به این گزینه دسترسی دارید، اما اگر ادمینی هستید که به صفحه اضافه شده‌اید، باید از ادمین اصلی بخواهید که دسترسی را در بخش Page Roles به شما بدهد
  • ادمین دیگری به تازگی نام صفحه را تغییر داده است
  • از طریق نرم افزار موبایل اقدام کرده‌اید. فراموش نکنید، همانطور که گفتیم، این مراحل را باید در مرورگر کامپیوتر طی کنید

فراموش نکنید که تغییر نام صفحه، باعث تغییر نام کاربری شما نخواهد شد.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *