بر اساس آمارها، ۲۸ درصد از زمان کسانی که از اینترنت استفاده می‌کنند، پای شبکه‌های مجازی می‌رود. به این ترتیب می‌توانید حدس بزنید که چه مدت زیادی از حجم ادمین‌ها و کسانی که از شبکه‌های اجتماعی زیاد استفاده می‌کنند، به این ترتیب هدر می‌رود. یکی از بهترین راه‌ها برای صرفه‌جویی در این امر، استفاده از ابزارهایی است که به شما این اجازه را می‌دهد تا پست‌های خود را برای انتشار زمان‌بندی کرده و سپس پست‌ها به صورت خود کار روی اینستاگرام قرار گیرند.

تقریبا تمامی این ابزارها برای شما هزینه دارند، اما در نهایت باعث می‌شود که شکل کار شما بهتر شده، در زمان آنلاین بودنتان صرفه جویی شود و در نهایت ابزارهایی در اختیارتان قرار می‌گیرد که روند رو به جلویی را برایتان رقم خواهد زد. اگر می‌خواهید با بهترین سیستم‌های برنامه‌ریزی انتشار پست‌های اینستاگرام در دنیا آشنا شوید، در ادامه‌ی این نوشته همراه ما باشید.

  1. Hopper HQ

Hopper HQ
Hopper HQ

یکی از ابزارهای آنلاین بسیار خوب برای برنامه‌ریزی پست‌ها جهت انتشار روی اینستاگرام Hopper HQ است. این ابزار بارها به عنوان بهترین در لیست‌های مختلف معرفی شده و بسیاری از کسب و کارهای مهم دنیا از آن برای انتشار پست‌های خود استفاده می‌کنند. از خوبی‌های Hopper HQ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برنامه‌ریزی پست‌های اینستاگرام برای انتشار حتی از روی موبایل
  • پست خودکار بدون نیاز به تایید دوباره
  • مورد تایید اینستاگرام

همچنین شما می‌توانید از ابزارهای خود Hopper HQ برای ساخت پست‌ها و ویدیوها نیز استفاده کنید. این ابزار ۱۴ روز رایگان به صورت آزمایشی دارد و سپس باید ماهیان ۱۹ دلار برای آن بپردازید.

  1. ScheduGram

ScheduGram
ScheduGram

یکی دیگر از محبوب‌ترین ابزارها برای انتشار پست‌ها به زمان‌بندی شده برای اینستاگرام که امکانات زیادی از جمله موارد زیر را در خود دارد:

  • آپلود عکس و ویدیو از طریق وب
  • فیلتر گذاری، اضافه کردن نوشته، بریدن و چرخواندن عکس در خود برنامه
  • مدیریت چند اکانت اینستاگرام به صورت یک جا
  • ساخت کاربران مختلف برای مدیریت یک اکانت
ScheduGram
ScheduGram

این برنامه نیز ۷ روز آزمایشی به صورت رایگان دارد و در نهایت بر هر اکانت به ازای هر ماه باید ۲۰ دلار پرداخت نمایید.

  1. Later

Later
Later

این برنامه قبلا با نام Latergramme شناخته می‌شد که البته به طور کلی هر دو برنامه در کلیات به شدت شبیه هم هستند، عملکرد و امکانات ریز آن‌هاست که هر کدام را با دیگری متفاوت می‌کند. تفاوت مهم در مورد Later و ابزارهای شبیه به آن این است که در زمانِ مقرر برای پست شدن یک عکس یا ویدیو، از شما پرسیده می‌شود که آیا می‌خواهید که شما باید آن را تایید کنید و در غیر این صورت به صورت خودکار پست نمی‌شود.

Later
Later

نسخه رایگان Later شامل اجازه برای دو اکانت اینستاگرام، ۳۰ پست در ماه، اجازه تنها ارسال عکس و محدودیت‌های زیاد خواهد بود، در صورتی که اگر مبلغ ۲۰ دلار در ماه پرداخت کنید می‌توانید کماکان دو اکانت اضافه کنید، اما در ماه امکان پست کردن ۲۵۰ عکس یا ویدیو برایتان مهیا خواهد بود.

  1. TakeOff

TakeOff
TakeOff

TakeOff برای کسانی در نظر گرفته شده که نمی‌خواهند خیلی هزینه کنند. ابزاری که در واقع بخشی از مجموعه‌ی Crowdfire به حساب می‌آید که برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این ابزار سعی شده تا اگر شما بخواهید برای یک اکانت از آن استفاده کنید، نیاز نباشد تا پولی برایش پرداخت کنید و اگر نیاز به اضافه کردن اکانت‌های بیشتر است، آنوقت هزینه‌ی شما ۱۰ دلار در ماه خواهد بود که هنوز نصف گزینه‌های دیگر است.

TakeOff
TakeOff

با این پرداختی شما می‌توانید یک اکانت دیگر اضافه کرده، به صورت دو نفره روی اکانت‌ها کار کنید و ابزارهای مختلف در زمینه پست گذاری را در اختیار داشته باشید. همچنین یک اپلیکیشن موبایل هم برای انجام کارها در اختیارتان قرار می‌گیرد که امکانات محدودی دارد.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *