اینستاگرام با تمام محبوبیت‌هایی که دارد، دارای محدودیت‌هایی هم هست. محدودیت‌هایی که باعث می‌شوند شما برای انجام بعضی کارها، به سمت ابزارهای دیگر رو آورید تا از سد آن‌ها عبور کنید. ابزارهای رایگان آنلاین از بهترین‌ها هستند، چون اول از همه برایشان نباید پولی پرداخت کنید، نیازی به نصب ندارند و همه جا در دسترس شما هستند. با هم نگاهی بندازیم به بعضی از این برنامه‌ها که روی مرورگر کار می‌کنند و محدودیت‌های اینستاگرام را از پیش پای شما بر می‌دارند.

Instaloadgram (هشتگ‌های خودکار هوشمند)

Instaloadgram
Instaloadgram

Instaloadgram ترکیبی از سه ابزار مختلف است که کاربران اینستاگرام امکان استفاده از آن را دارند. دو مورد از کاربردهای این برنامه تحت وب، یکی دانلود هر چیزی روی اینستا از استوری تا عکس پروفایل و دیگری امکان استخراج اطلاعات بر روی یک اسپرید شیت است. این اطلاعات شامل کامنت‌ها، لایک‌ها، دنبال کننده‌ها، پست‌ها و … می‌شود. اما مهم‌ترین کاربرد Instaloadgram ایجاد هشتگ‌های خودکار با استفاده از هوش مصنوعی است. هشتگ‌ها بر اساس ترندهای روز در نظر گرفته می‌شود تا زحمت گذاشتن آن‌ها در کپشن از روی دوشتان برداشته شود. شما می‌توانید با یک کلیک ساده، تمامی هشتگ‌ها را کپی کنید و به پست خود منتقل نمایید.

dgram.xyz (دانلود عکس، ویدیو، IGTV)

dgram.xyz
dgram.xyz

یکی از محدودیت‌های مهم اینستاگرام که بر روی آن پافشاری زیادی وجود دارد، محدودیت دانلود عکس‌ها و ویدیوها است. شما حتما گوشه‌ای از مرورگرتان را باید به dgram.xyz اختصاص دهید که به شما امکان دانلود هر چیزی روی اینستاگرام را می‌دهد (البته استوری‌ها را دانلود نمی‌کند). کافی است لینک پست را به آن بدهید و سپس تصویر یا ویدیو مورد نظر شما با کیفیت اصلی برای دانلود آماده خواهد بود.

Zine (تبدیل رایگان فید اینستاگرام به وبسایت)

Zine
Zine

اگر عکاس هستید و از اینستاگرام برای ارائه عکس‌های خود استفاده می‌کنید، Zine راحت‌ترین راه برای شما خواهد بود تا فید خود را به یک وبسایت بدل کنید. کافی است با اکانت اینستاگرام خود در این سایت وارد شده، Zine عکس‌ها و ویدیوهای شما را منتقل می‌کند و از شما می‌خواهد تا شیوه‌ی نمایش آن را مشخص کنید. در حالت رایگان البته شما دامینی به شکل press.zine.نام‌شما در اختیارتان قرار می‌گیرد و اگر بخواهید در یک دامین شخصی آن را میزبانی کنید، باید ماهانه ۷ دلار پرداخت نمایید.

Caption Writer (نوشتن کپشت‌های زیبا)

Caption Writer
Caption Writer

عجیب است که اینستاگرام با این قدمت و این تعداد کاربر، هنوز نمی‌گذارد تا شما یک کپشن فرمت شده‌ی زیبا زیر عکس‌هایتان بگذارید. تا زمانی که این شبکه‌ی اجتماعی بالاخره تصمیم بگیرد تا این نقص را برطرف کند، می‌توانید از Caption Writer برای نوشتن کپشن‌های تمیز و شیک استفاده کنید. این کپشن‌ها را می‌توانید در فرمت‌های مختلف مثل لیست‌های عدد دار بسازید و در آن‌ها از شکلک استفاده کنید. شمارشگر  تعداد کاراکترها و هشتگ‌ها هم باعث می‌شود تا نوشته‌ی شما از میزان مجاز اینستاگرام فراتر نرود. سپس باید روی دکمه کپی تپ کنید و متن را به اینستاگرام منتقل نمایید. این ابزار کاملا رایگان بوده و برای استفاده از آن نیاز به هیچ گونه ثبت نامی ندارید.

Top 100 Posts (مرور ۱۰۰ پست برتر اکانت‌های مختلف)

Top 100 Posts
Top 100 Posts

یکی دیگر از محدودیت‌های آزاردهنده‌ی اینستاگرام، سختی مرور عکس‌های اکانت‌های مختلف در این برنامه‌ است. برای مثال؛ اگر شما کاربر جدیدی روی این شبکه‌ی اجتماعی پیدا کنید، نمی‌توانید برترین پست‌هایش را ببنید و باید تمام پست‌های آن را یک به یک نگاه کنید. Top 100 Posts همانطور که از اسمش پیداست برای رفع این نقیصه درست شده و شما می‌توانید با وارد کردن یک اکانت عمومی یا مرور اکانت‌های پیشنهادی سایت، در عرض چند ثانیه، ۱۰۰ پست برتر آن اکانت را به تفکیک عکس‌ها و ویدیوها تماشا کنید. این لیست برترین‌ها بر اساس پارامترهای مختلف از قبلی تعداد لایک‌ها یا دیده شدن قابل نمایش هستند.

Linkfru (ساخت لینک‌های جالب در بایو اینستاگرام)

Linkfru
Linkfru

اینستاگرام به هرکاربر اجازه می‌دهد تا تنها یک لینک در بایو خود داشته باشند، اما Linkfru به شما این امکان را می‌دهد تا یک لینک را نهایتا به چند لینک بدل کنید. در نسخه رایگان شما می‌توانید یک صفحه اختصاصی با سه لینک داشته باشید که به صورت دکمه طراحی شده‌اند و امکان تغییر در متن و لینک آن‌ها را دارید، اما برای تعداد لینک‌های نامحدود باید ماهانه ۱۴ دلار پرداخت نمایید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *