بازاریابی جستجوی محلی به دلیل پتانسیل آن برای ایجاد تغییرات اجتماعی مثبت، شکلی دیگر از تبلیغات است که می‌تواند نتیجه کار مداوم با تجزیه و تحلیل داده و آمار باشد. طوری که همه چیز را به عنوان یک بازی اعداد مشاهده کنید. در این متن می‌خواهیم درباره اهمیت و چگونگی سئوی محلی و لوکالیسم بخوانیم.

 

تعریفی از بومی‌گرایی اقتصادی

در تعریفی کلی، محلی‌گرایی در مورد ایجاد جوامعی است که سالم‌تر، پایدارتر و با حمایت اقتصادهای محلی قوی‌تر و انعطاف‌پذیرتری باشند. معمولا موفقیت اقتصادی با تولید سنجیده می‌شود تا با فراهم کردن یک استاندارد زندگی مناسب برای اکثر مردم جامعه گامی به سمت زندگی بهتر برداشته شود. به عبارت دیگر، به جای اینکه سود صرف هدف نهایی این شیوه مشارکت در زندگی مدنی باشد، بومی‌گرایی تلاش می‌کند تا با ساختن جامعه‌ای که در واقع برای همه کسانی که در آن زندگی می‌کنند به خوبی عمل کند رنج را کاهش دهد تا به گفته مارتین لوتر “مکانی باشکوه و سالم برای سکونت” ایجاد شود.

مزایای بومی‌گرایی

اگر بتوانید اعداد را بر روی نمودار ببینید، متوجه می‌شوید که هنگام خرید آنلاین از یک برند محلی در مقابل برند چند ملیتی و غیرمحلی، چه مقدار پول بیشتر به صورت محلی در گردش است. در نتیجه بومی‌گرایی ارزش بالایی در اقتصاد هر کشور دارد.

  • ثروت محلی برای نیازهای محلی: فوری‌ترین و آشکارترین فایده بومی‌گرایی اقتصادی این است که پولی که خرج می‌کنید در بین هم‌شهری‌ها و همسایگانتان در گردش است. به عنوان مثال یک دوچرخه می‌خرید و پول را به جیب صاحب دوچرخه‌فروشی محلی می‌ریزید. در تعطیلات ناهار، صاحب دوچرخه‌فروشی برای صرف ناهار پول شما را به رستوران‌دار محلی می‌دهد. پس از پایان کار، رستوران‌دار پول شما را به یک فروشگاه محلی می‌برد تا سبزیجات محلی را برای باغ خانه‌اش تهیه کند. صبح روز بعد، صاحب همان فروشگاه پول شما استفاده می‌کند تا بخشی از قبض برق خود را به شرکت برق اجتماعی پرداخت کند. چند هفته بعد، یک مهندس در شرکت آب و برق از پول شما برای کاربردهای دیگر استفاده می‌کند و به همین صورت ادامه پیدا می‌کند تا مکان‌های امن‌تری برای دوچرخه‌سواری وجود داشته باشد.

در مجموع، جامعه‌ای که بر پایه محلی‌گرایی بنا شده است، پول خود را بازیافت می‌کند تا بتواند به نیازها و پروژه‌های مردم محلی اختصاص یابد، اما جامعه‌ای بدون محلی‌گرایی به طور فزاینده‌ای با کمبود بودجه مواجه می‌شود، زیرا ثروت آن به کیف پول ملی و چند ملیتی سرازیر می‌شود. در حالی که نهادهای دوردست هیچ سهمی در زندگی محلی ندارند. هنگامی که جامعه شما به یک ماشین آتش نشانی جدید، تعمیرات تالار شهر یا کتاب‌های مدرسه نیاز دارد، باید پول در داخل شهر وجود داشته باشد. بنابراین، بومی‌گرایی اقتصادی اساسی با اطمینان از بازیافت ثروت محلی به جای استخراج آغاز می‌شود.

  • جوامع سالم و سبز: حفاظت از محیط زیست و بومی‌گرایی دست به دست هم می‌دهند و ریشه در این اذعان دارند که ما بدون زمین هیچ زندگی، تجارت و هیچ چیز نداریم. تحویل محلی نیازهای ضروری شما، در مقایسه با خرید تجارت الکترونیک از راه دور انتشار کربن را به نصف کاهش می‌دهد. به این معنی که هر چه کمتر از وسایل نقلیه سوخت فسیلی استفاده کنیم، فرزندانمان بهتر می‌توانند نفس بکشند. بی‌شک اقتصادی که بوسیله محلی‌گرایی هدایت می‌شود، می‌تواند هزینه‌های پراکنده یک جامعه را کاهش دهد و تالاب‌ها، آبراه‌ها و زمین‌های کشاورزی را دوباره احیا کند.

رفاه و لذت انسان: از منظر روانشناسی، اگر از رنج تنهایی در امان باشیم، شانس ما برای مرگ زودرس به نصف کاهش می‌یابد. همان طور که می‌دانید ارتباط مستقیمی بین سلامت محلی و مشاغل کوچک در یک جامعه وجود دارد. هنگامی که صاحبان مشاغل محلی، کشاورزان، صنعتگران، مربیان و کارمندان دولتی شما را به نام می‌شناسند، نوعی از تعاملات اجتماعی با کیفیت را تجربه می‌کنید که محافظی در برابر انزوا، ناامیدی و مرگ و میر نابهنگام است. محلی‌گرایی نه تنها می‌تواند به شما کمک کند تا طولانی‌تر و سالم‌تر زندگی کنید، بلکه می‌تواند طعم این سال‌ها را برای شما بهتر کند. بومی‌گرایی در واقع می‌تواند بین رنج و شادی انسان تفاوت ایجاد کند.

افتخار کار در سئوی محلی

سئوی محلی مهارتی است که به شکل‌گیری شهرها و کشورهایی که واقعاً می‌خواهند از نظر اقتصادی مستقل باشند، کمک می‌کند. تمام آن زمانی که ما در مطالعه جستجو و تجارت محلی می‌گذرانیم، به ما این قدرت را می‌دهد که مستقیماً تبلیغ کنیم. کسب و کارهای مستقلی وجود دارند که مزایای متعدد بومی‌گرایی را زنده می‌کنند. در واقع، ما می‌توانیم توانایی‌های خود را به صورت ابزاری برای ایجاد تعادل مجدد در اقتصاد، جامعه و حتی کره زمین در نظر بگیریم و به کار ببریم. پس سئوی محلی از اهمیت بیشتری نسبت به آنچه تصور می‌کردید دارد.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *