این روزها هوش مصنوعی زندگی شخصی و کاری بیشتر افراد را تحت تاثیر قرار داده است. همان طور که می‌توانید با ChatGPT صندوق ورودی Apple Mail خود را ارتقا دهید ، می‌توانید از ویژگی‌های هوشمند ایمیل برای راحتی و بهبود نوشته‌های خود نیز بهره ببرید.

خلاصه هوشمندانه (Smart Summarize)

اسمارت سامرایز به معنی خلاصه هوشمندانه، یک ویژگی نوآورانه است که خلاصه‌ای مختصر و قابل درک از ایمیل‌های دریافتی را در مک‌میل (Mac Mail) ایجاد می‌کند. دستیار هوشمند میل‌باتلر (Mailbutler) با قدرت ChatGPT محتوای ایمیل را پردازش و یک نمای کلی ایجاد می‌کند تا مهم‌ترین اطلاعات برجسته شود.

مزایای استفاده از اسمارت سامرایز  (Smart Summarize)

با استفاده از اسمارت سامرایز می‌توانید به سرعت نکات اصلی یک ایمیل را بدون نیاز به خواندن پیام‌های طولانی درک کنید. این باعث صرفه‌جویی در وقت شما می‌شود، درک شما از محتوا را بهبود می بخشد و همچنین کمک می‌کند تا صندوق ورودی خود را به طور موثرتری اولویت‌بندی کنید.

بهبود هوشمند (Smart Improve)

اسمارت ایمپرو به معنی بهبود هوشمند، قابلیتی است که پیش‌نویس‌های ایمیل شما را تجزیه و تحلیل می‌کند و از نظر دستور زبان، سبک و وضوح بهبودهایی را پیشنهاد می‌دهد. این به شما کمک می‌کند که ایمیل‌های خود را اصلاح کنید. در واقع آنها را کمی صیقلی‌تر می‌کند.

مزایای استفاده از اسمارت ایمپرو  (Smart Improve)

استفاده از اسمارت ایمپرو می‌تواند کیفیت ایمیل‌های شما را با شناسایی و اصلاح مشکلات احتمالی افزایش دهد. با این حال، درک این نکته ضروری است که به عنوان یک ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی، ممکن است تک‌تک اشتباهات املایی یا دستوری را تشخیص ندهد. همیشه قبل از ارسال ایمیل‌های خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که استاندارد شما را برآورده می‌کنند.

تماس با فایندر (Finder)

کانتکت فایندر (Contact Finder) یک ویژگی مفید است که ایمیل‌های دریافتی شما را در اپل‌میل برای اطلاعات تماس مرتبط، مانند شماره تلفن، آدرس ایمیل و آدرس‌های فیزیکی اسکن می‌کند. به طور خودکار این اطلاعات را استخراج و برجسته کرده و یافتن و ذخیره آن را در مخاطبین برای شما آسان می‌کند.

مزایای استفاده از کانتکت فایندر  (Contact Finder)

با استفاده از کانتکت فایندر می‌توانید به سرعت اطلاعات تماس مهم را در ایمیل‌های خود بدون جستجوی دستی در متن پیدا کنید. این باعث صرفه‌جویی در زمان و کاهش خطر از دست دادن جزئیات مهم می‌شود و ارتباطات و تلاش‌های شبکه شما را ساده‌تر می‌کند. در حالی که کانتکت فایندر یک ابزار قدرتمند است، ممکن است همیشه تمام اطلاعات تماس را در ایمیل شناسایی نکند. علاوه بر این، گاهی اوقات ممکن است اطلاعات نادرستی را پیشنهاد کند. به عنوان یک کاربر، مهم است که صحت داده‌های استخراج‌شده را تأیید و درک کنید که این ویژگی برای کمک به تلاش‌های دستی، نه جایگزینی، طراحی شده است.

کار یاب (Task Finder)

تسک فایندر یک ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی است که ایمیل‌های دریافتی شما را برای شناسایی وظایف یا موارد اقدام تجزیه و تحلیل می‌کند. ابزار ما بدون زحمت ایمیل‌های شما را مستقیماً در مک‌میل اسکن می‌کند و به سرعت لیستی از اقداماتی را که باید با آنها مقابله شود، ایجاد می‌کند. به طور یکپارچه این وظایف را در ویژگی (Mailbutler’s Tasks) ادغام کنید و اطمینان حاصل کنید که همیشه یک نمای کلی از اولویت‌های خود دارید.

 

مزایای استفاده از تسک فایندر  (Task Finder)

تسک فایندر فرآیند شناسایی و ردیابی وظایف در صندوق ورودی شما را ساده‌تر می‌کند. این باعث می‌شود که بهتر سازماندهی کنید، خطر نادیده گرفتن موارد مهم را کاهش می‌دهد و بهره‌وری کلی شما را افزایش می‌دهد.

 

نحوه نصب و استفاده از برنامه افزودنی مبتنی بر ChatGPT برای Apple Mail

برای شروع استفاده از دستیار هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی برای اپل‌میل، این مراحل را دنبال کنید:

۱.یک حساب کاربری رایگان در اینجا ثبت کنید.

https://www.mailbutler.io/register/

۲. میل‌باتلر (Mailbutler) را برای اپل میل (Apple Mail) دانلود و نصب کنید.

۳. برنامه Apple Mail را راه‌اندازی کرده و دسترسی سریع (Early Access) را در داشبورد فعال کنید.

۴. دستورالعمل‌های دقیق در مورد نحوه استفاده از دستیار هوشمند در Apple Mail را بخوانید و اجرا کنید.

هنگامی که برنامه افزودنی مبتنی بر ChatGPT نصب و فعال شد، می‌توانید به ویژگی‌های آن در صندوق ورودی Apple Mail خود دسترسی پیدا کنید. اگر مشکلی پیش آمد، همیشه می‌توانید با تیم پشتیبانی میل‌باتلر در support (at)mailbutler.io تماس بگیرید. در نتیجه ChatGPT برای Apple Mail مزایای متعددی از جمله ترکیب سریعتر ایمیل، بهبود ارتباطات و بهره وری افزایش یافته را ارائه می دهد. با استفاده از قدرت هوش مصنوعی، این افزونه مدیریت ایمیل را ساده و به شما کمک می‌کند که آن را سازماندهی کرده و پاسخگو باشید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *