با توجه به تنوع و مطالب خیلی خوبی که روی توییتر منتشر می‌شود، بارها دیده‌اید که کاربران اینستاگرام از این مطالب اسکرین شات می‌گیرند تا آن‌ها را در استوری‌های خود به اشتراک بگذارند. با توجه به تفاوت‌های دو پلت‌فرم، برای بسیاری تنها راه استفاده از مطالب همین روش است، در صورتی که این کار در واقع حقوق معنوی صاحب توییت را زیر سوال می‌برد.

اما دیگر نیازی به انجام این کار نیست و شما بعد از خواندن این مطلب، قادر خواهید بود که توییت‌های مختلف را بدون گرفتن اسکرین‌شات در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

توییت‌های را در استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارید

Fleets از آن دست به روزرسانی‌هایی نبود که کاربران اینستاگرام استقبال گرمی از آن کنند. با این وجود به روزرسانی‌های جدید این شبکه مجازی، یک نکته جذاب داشت و آن هم امکان اشتراک گذاری توییت‌ها در استوری‌های اینستاگرام است. با این حال اگر گوشی اندرویدی دارید، سریع به سراغ توییتر نروید، چون در حال حاضر تنها کاربران سیستم عامل iOS هستند که می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند. با این وجود پیش بینی می‌شود، دیگر پلتفرم‌ها نیز به زودی به این قابلیت دسترسی داشته باشند.

قبل از این که مراحل آموزش را یکی یکی طی کنید حتما مطمئن شوید که آخرین نسخه از iOS، اینستاگرام و البته توییتر را بر روی گوشی یا تبلت خود نصب دارید و سپس ادامه آموزش را پیش ببرید.

حالا توییتر را بر روی گوشی آیفون باز کرده و توییت مورد نظر خود را انتخاب کنید. فراموش نکنید که هر توییتی با هر محتوایی را می‌توانید منتشر کنید، اما با توجه به قوانین مختلف در دو پلت‌فرم، مطمئن شوید که توییتی خارج از قوانین اینستاگرام را به اشتراک نگذارید.

حالا روی آیکون اشتراک گذاری در کنار توییت لمس کنید و سپس از این بخش Instagram Stories را انتخاب نمایید. حالا باید روی Open بزنید تا به توییتر اجازه دهید و اینستاگرام برایتان باز شود. البته این پیغام تنها یک بار برای شما به نمایش در می‌آید و دفعات بعدی نیازی به این کار نخواهد بود.

بعد از انجام این کار، یک فایل جدید استوری برایتان باز می‌شود که پست توییتر در آن به نمایش در آمده. شما می‌توانید از این بخش سایت توییت را تغییر دهید، محل قرار گیری‌ را عوض کنید، آن را بچرخانید و در واقع هر کار دیگری که در یک استوری معمولی می‌کنید را در آن‌جا نیز انجام دهید. بعد از آن کافی است روی Your Story بزنید تا استوری جدید شما پست شود.

همچنین شما می‌توانید استوری‌هایی که به این شکل می‌سازید را به جای پست کردن، با زدن روی Send to برای دوستان خود نیز بفرستید. در واقع همانطور که گفتیم، استفاده از توییت در استوری، دقیقا به شکل استفاده از یک پست اینستاگرامی در استوری خواهد بود و تمام خصوصیات به همان شکل در دسترس شماست.

استفاده از این روش اگر چه در حال حاضر تنها به کاربران iOS محدود است هم به شما برای اشتراک گذاری راحت‌تر محتوای جذاب توییتری در استوری اینستاگرام کمک می‌کند و هم این که حقوق معنوی صاحب توییت محفوظ خواهد ماند.

Join the Conversation

1 Comment

  1. سلام همین روش که میفرمایید رفتم هنگام به اشتراک گذاری سریع برمیگرده به توییتر ؟
    چطور این محدودیت را برطرف کنم ؟

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *