تیم توسعه دهندگان جیمیل بالاخره تصمیم گرفته است قابلیت‌هایی را عرضه نماید که کاربران اپ اندرویدی این سرویس مدت‌ها انتظارشان را می‌کشیدند. گفتنی است در آپدیتی که اخیراً برای اپلیکیشن یاد شده ارائه گشته افراد عاقبت می‌توانند از درون خود اپ اطلاعات اشتراک گوگل خود را اصلاح کرده و تغییر دهند.

به این ترتیب  به گفته PhoneArena از این به بعد شما قادر خواهید بود تا از درون اپ اندرویدی جیمیل، پسورد خود را ویرایش کرده، اطلاعات پروفایل‌تان را تصحیح نموده، تنظیمات مربوط به بخش حریم خصوصی و امنیت را اصلاح کنید و… . شایان ذکر است که هر چند چنین ویژگی‌هایی بسیار ابتدایی به نظر می‌رسند، اما تا به امروز کاربران اپلیکیشن اندروید جیمیل برای دسترسی به آنها می‌بایست اپ را ترک کرده و به سراغ کلاینت دسکتاپ پلتفرم مذکور بروند.

به منظور استفاده از قابلیت‌هایی که در بالا از آنها سخن گفتیم پس از آپدیت اپلیکیشن، کافیست حساب کاربری مدنظر‌تان را انتخاب کرده  و سپس به قسمت My Account  رجوع نمایید.

از دیگر امکانات جدیدی که در اپ اندرویدی جیمیل در دسترس است نیز می‌توان به قابلیت Undo کردن عملیات آرشیو یا حذف یک ایمیل اشاره داشت. تا قبل از این وقتی ایمیلی را با یک «سوایپ» به آرشیو می‌فرستادید یا آن را حذف می‌نمودید برای بازگرداندن آن باید مسیری طولانی را طی می‌کردید اما اکنون و پس از عملیات مذکور گزینه‌ی Undo –یا همان لغو عملیات- را در اختیار خواهید داشت.

آخرین نسخه‌ی اپ جیمیل ویژه‌ی پلتفرم اندروید از این لینک در دسترس است.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *