برای هر سایت Portfolio یا عکس محوری که با وردپرس ساخته شده است، داشتن یک اسلایدشو جذاب یا یک گالری عکس خیلی خوب، از واجبات محسوب می‌شود. شما با استفاده از این ابزارها می‌توانید، کارهای خود را به بهترین شکل به نمایش بگذارید و از ویژگی‌های متنوعی که آن‌ها در اختیارتان می‌گذارند استفاده نمایید.

اگر در میان انتخاب‌های فراوانی که بازار افزونه‌های وردپرس در سال 2021 پیش روی شما می‌گذارد گیج شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب امروز ما را مرور کنید که بهترین‌ها را برایتان لیست کرده‌ایم.

MetaSlider

یکی از پر استفاده‌ترین افزونه‌های اسلایدر در میان کاربران وردپرسی، MetaSlider است که از اسلایدشوهای مختلفی همچون Flex Slider 2، Nivo Slider، Responsive Slides و Coin Slider پشتیبانی کرده و ویژگی‌های استثنایی همچون امکان کشیدن و رها کردن برای تعیین اولویت نمایش عکس‌ها، پشتیبانی از حالت تمام صحفه و نمایش چند اسلاید شو به صورت همزمان را در اختیار شما می‌گذارد.

MetaSlider

Slider by 10Web

این افزونه‌ی کاربردی، در کنار امکان نمایش عکس‌ها، این ویژگی را دارد که شما می‌توانید ویدیوهایی از یوتیوب یا Vimeo را نیز در آن قرار دهید و از افکت‌های ترانزیشن متنوعی که در آن قرار داده شده استفاده کنید. Slider by 10Web امکانات متنوعی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به حالت لایه لایه بودن هر اسلاید اشاره کرد و همچنین سیستم واترمارک خودکار، تمام صفحه و ابزارهای شخصی سازی پیشرفته نیز در آن گنجانده شده است.

Slider by 10Web

Genesis Responsive Slider

همانطور که از اسم این افزونه پیداست، شما می‌توانید هر پست، صفحه یا دسته بندی را در این اسلایدر قرار دهید و مطمئن باشید که به صورت ریسپانسیو و به بهترین شکل در صفحه به نمایش در می‌آید. این اسلایدر که ساختار نسبتا ساده‌ای دارد، دارای کلیدهای اسلاید بعدی و قبلی بوده و تنها با تم‌های زیر مجموعه Genesis کار می‌کند.

Genesis Responsive Slider

WP Photo Album Plus

یکی از بهترین گزینه‌ها در میان افزونه‌های مدیریت فایل‌های چندرسانه‌ای و نمایش آن‌ها به صورت آلبوم و اسلاید شو که از ابزار lightbox برای این کار استفاده می‌کند. یکی از قابلیت‌های بسیار خوب درباره WP Photo Album Plus، قابلیت شخصی‌سازی آن در تمامی قسمت‌هاست تا بتوانید دقیقا مطابق با سلیقه خود، آن را مهیا نمایید.

WP Photo Album Plus

Opinion Stage

Opinion Stage یکی دیگر از افزونه‌های ساخت اسلایدشو در وردپرس است که امکان شخصی سازی در بخش‌های مختلف را به شما می‌دهد که به وسیله‌ی آن می‌توانید اسلایدشوهای خیلی خوب برای عکس‌های خود بسازید یا حتی آموزش‌هایی را از این طریق ساخته و در بخش‌های مختلف از وبسایت وردپرسی استفاده کنید. امکان اضافه کردن عکس، نوشته و ویدیو از منابع مختلف از جمله یوتیوب در Opinion Stage گنجانده شده است.

Opinion Stage

Serious Slider

یکی از اسلایدرهای بهینه سازی شده برای SEO که شما در آن می‌توانید تعداد نامحدودی اسلایدرهای مختلف با امکان اضافه کردن نوشته، دکمه و لینک بسازید. برای این افزونه 7 استایل رنگی و چندین افکت ترانزیشن در نظر گرفته شده و شما از آن در بخش ویجت‌ها نیز می‌توانید استفاده کنید.

Serious Slider

Testimonial Slider

اسلایدری خاص که از آن برای نمایش بازخوردهای کاربران و همچنین نظرات آن‌ها می‌توانید استفاده کنید. Testimonial Slider قابلیت نمایش آواتار، اسم و جزییات کامل را دارد و 5 پوسته مختلف با افکت‌های متفاوت برایش در نظر گرفته شده تا نمایش آن با سایت شما همسو شود.

Image horizontal reel scroll slideshow

اسلایدشو ساده‌ای که همراه با لینک نمایش داده می‌شود و کاربران می‌توانند به راحتی آن را اسکرول کرده و به عکس‌های بعدی‌اش برسند. قابلیت رد کردن اتوماتیک یا با کلیک برای کاربران نیز در این افزونه وردپرس وجود دارد و همچنین بخش‌های مختلف آن را می‌توانید به سلیقه خود، شخصی‌سازی کنید.

Image horizontal reel scroll slideshow

WonderPlugin Slider Lite

انتخاب پایانی ما برای ساخت اسلایدرهای عکسی و ویدیویی مناسب است. برای اضافه کردن ویدیو به این افزونه، هم می‌توانید آن‌ها را مستقیما آپلود کنید و یا این که از منبع یوتیوب یا Vimeo آن‌ها را لینک دهی نمایید. همچون خیلی دیگر از انتخاب‌ها ما در این لیست، WonderPlugin Slider Lite ترانزیشنها و افکت‌ها متنوعی دارد و می‌توان از آن در بخش ویجت‌ها نیز استفاده کرد.

WonderPlugin Slider Lite

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *