آیا تا به حال زمان زیادی را در صفحه اصلی یا بین دنبال‌کننده‌های خود در یوتیوب صرف کرده‌اید؟ یافتن بخشی از آموزش چیزی در ویدئو و پیدا کردن جای دقیق آن می‌تواند بسیار خسته‌کننده و زمان‌بر باشد. اما اگر شما یک کاربر کروم هستید، می‌توانید یک افزونه Chrome نصب کنید که تمام کارهای سخت این روند را انجام دهد.

امکان تغییر سرعت پخش ویدیو به اپلیکیشن یوتوب اضافه شد

چگونه در یک ویدیو یوتوب جستجو کنیم؟

افزونه InVideo Chrome، که تنها با نسخه جدید YouTube کار می‌کند، می‌تواند مکان دقیق هر ویدئو را با یک تابع جستجو ساده پیدا کند:
* به ویدئویی که می‌خواهید در آن جستجو کنید بروید.
* حالا باید دکمه سبز Open InVideo را مستقیما در زیر ویدئو مشاهده کنید.
* روی دکمه کلیک کنید حالا یک فیلد جستجو در سمت راست ویدیو باز می‌شود. موضوع جستجوی خود را تایپ کرده و روی جستجو کلیک کنید.
* حالا باید فهرستی از موضوع استفاده شده در ویدئو را مشاهده کنید. فقط باید روی گزینه کلیک کنید تا ویدئو دقیقا به همان لحظه موضوع جستجوی شما پرش کند.

یکی از ابزارهای موجود در این افزونه امکان جستجو در واژه‌های کلیدی موجود در زیرنویس است، اما این امکان به خوبی دیگر بخش‌هایش نیست و به خوبی در این زمینه کار نمی‌کند.
افزونه از ویژگی عنوان شخصی یوتوب برای بیرون کشیدن متن از ویدئو استفاده می‌کند. بنابراین هر گونه اشتباه جزئی ناشی از کاستی‌های این ویژگی است. با کمی کار با افزونه متوجه خواهید شد که این مشکل در هنگام برخورد با ویدئوهایی که به زبان انگلیسی نیستند، بیشتر بروز می‌کند. برای مثال زیرنویس خودکار زبان فرانسوی، به نظر با اشتباهاتی همراه است و مهم‌تر اینکه افزونه از زبان‌هایی که از الفبای لاتین استفاده نمی‌کنند پشتیبانی نمی‌کند.

 

Join the Conversation

1 Comment

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *