ایموجی و Gif را می‌توان بخشی از روح ارتباطات آنلاین به حساب آورد که در بسیاری از برنامه‌ها قابل استفاده‌اند. همانطور که می‌دانید کیبورد گوشی‌ها درون خود مجموعه‌ی بزرگی از ایموجی‌ها را جای داده‌است؛ اما این مورد برای تصاویر GIF صادق نیست و باید از ابزار دیگری استفاده کرد.

در این مطلب به معرفی برترین اپلیکیشن‌ها جهت این کار می‌پردازیم.

Gboard ؛ ارسال سریع GIF

اگر هدف اصلی شما ارسال سریع یک GIF با مضمون مورد نظر خود است، کافیست این برنامه را نصب کنید. Gboard را می‌توان بهترین اپلیکیشن کیبورد گوشی آیفون دانست. این اپلیکیشن قابلیت سرچ در گوگل، پیشنهاد اموجی، استیکر و جستجوی GIF را دارد.

برای استفاده از این برنامه کافیست به مسیر زیر رفته و سپس آیکون کره‌ی زمین را زده و Gboard را بزنید.

Settings > General > Keyboards
برای استفاده از قابلیت‌های مربوط به GIF، آیکون آن را انتخاب کرده و عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید. سپس یک بار تصویر را انتخاب کرده و آن را کپی کنید.

حال کافیست هنگام چت، تصویر کپی شده را پیست کنید تا نخست یک پیش‌نمایش از GIF نشان داده شود تا در صورت رضایت، آن را ارسال کنید.

GIF Keyboard ؛ اضافه کردن متن به GIF

زیبایی این اپلیکیشن در جمع شدن همه‌ی قابلیت‌ها در قالب یک کیبورد است. پس از انتخاب این کیبورد، می‌توانید موضوعات مختلف را انتخاب کرده و یا به جستجوی GIF مورد نظر بپردازید. برای اضافه کردن یک تصویر به لیست مورد علاقه‌های خود کافیست آیکون قلب را انتخاب کنید.

GIF Keyboard

بهترین قابلیت این اپلیکیشن، کپشن‌نویسی بر روی تصاویر است. برای این کار باید GIF مورد نظر را انتخاب کرده و دکمه‌ی Caption را بزنید و سپس متن خود را تایپ کنید.

Giphy ؛ ساخت مجموعه‌ای از GIFها

این سایت و اپلیکیشن را می‌توان مرجع و منبع GIF به حساب آورد. اپلیکیشن‌های مختلف نظیر واتس اپ و اینستاگرام همگی در جستجوهای خود از این مرجع استفاده می‌کنند. کاربران در این اپلیکیشن قابلیت مشاهده‌ی جدیدترین GIF ها را دارند و می‌توانند از GIFهای مورد علاقه‌ی خود یک کلکسیون شخصی تهیه کنند.

Giphy

برای این کار کافیست وارد برنامه شده و از بخش جستجو GIF مورد نظر خود را پیدا کنید؛ و یا به موضوعات و طبقه‌بندی‌های متعدد رفته و به گشت و گذار بپردازید. پس از یافتن GIF مناسب، می‌توانید آن را به اشتراک گذاشته، ذخیره کنید و یا درون خود برنامه به لیست مورد علاقه‌های خود اضافه کنید.

Giphy Cam ؛ ساخت GIFهای جالب

این اپلیکیشن قابلیت ساخت یک GIF سریع و یا تبدیل یک فیلم به GIF را دارد. همچنین کاربران می‌توانند از مجموعه‌ی بی‌نظیر فیلترهای برنامه بازدید کرده و فایل تهیه‌شده را مطابق سلیقه‌ی خود اصلاح کنند.

Giphy Cam

مطمئن باشید با نصب این برنامه حداقل برای مدت نسبتا طولانی‌ای سرگرم خواهید شد و GIFهای جالبی به دست خواهید آورد.

GIFWrapped ؛ ساخت یک کلکسیون شخصی

این برنامه برخلاف Giphy یا GIF Keyboard نیازی به ساخت اکانت خصوص ندارد و می‌توانید در آن به جستجو در سرور Giphy پرداخته و کلکسیونی شخصی و حرفه‌ای از GIFهای مورد علاقه خود بسازید.

برای ساخت کلکسیون کافیست وارد اپلیکیشن شده و GIF مورد نظر خود را جستجو کنید و سپس توسط دکمه‌ی Share آن را به کلکسیون خود اضافه کنید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *