اپل به تازگی بسته‌هایی را برای کاربران دستگاه‌های مختلفش ارائه کرده که شامل اشتراک ماهانه چند سرویس مختلف این شرکت به صورت همزمان می‌باشد و در نهایت یک تخفیف کلی را برایشان به همراه خواهد داشت. شما می‌توانید با خرید بسته‌های اپل وان، چند سرویس مختلف را با قیمتی پایین‌تر در اختیار بگیرید.

اپل وان دقیقا چیست؟

اپل به صورت جداگانه، چندین سرویس مختلف دارد که ماهانه مبلغی را به ازای هر کدام از سرویس‌ها از کاربرانش می‌گیرد. شما با خرید هر کدام از اکانت‌های اپل وان می‌توانید بعضی از این سرویس‌ها را به شکل‌های مختلف دریافت کرده و مبلغی را در این بین صرفه جویی کنید. البته اشتراک‌های اپل وان تنها به صورت ماهانه عرضه می‌شود و البته برای کسانی خوب است که تقریبا از تمامی سرویس‌های این شرکت استفاده می‌کنند.

در حال حاضر 6 سرویس اصلی اپل شامل این پکیج‌ها می‌شود. سرویس‌های موزیک، آیکلود، TV+، آرکید، News+و News+ و Fitness+ که البته دو پکیج اول شامل چهار سرویس و پکیج Premier شامل 6 سرویس می‌شود. البته اپل گفته که به زودی سرویس‌های دیگر نیز به این پکیج‌ها اضافه می‌شوند که عموما سرویس‌های جدید اپل برای آخر سال 2020 میلادی است.

اگر با سرویس‌های اشتراکی اپل آشنایی ندارید، بگذارید کمی در مورد هر کدام برایتان توضیح دهیم.

Apple Music: سرویس موسیقی اپل که بیش از 700 میلیون آهنگ و برنامه‌های زنده‌ی رادیویی در آن میزبانی می‌شود و شما می‌توانید در هر جایی با استفاده از اینترنت از آن‌ها استفاده کنید. برای استفاده از این سرویس، می‌توانید از برنامه‌های iOS، اندروید یا حتی نسخه وب نیز استفاده ببرید.

Apple TV+: سرویس تلوزیون اینترنتی نسبتا جدید اپل که شما می‌توانید آن را به جز دستگاه‌های مختلف، روی تلوزیون‌های هوشمند نیز اجرا کنید. این تلوزیون اینترنتی جدا از برنامه‌های عمومی، سریال‌های اختصاصی شرکت اپل همچون مورنینگ شو را نیز به نمایش می‌گذارد.

Apple News+: سرویس خبری اپل که دسترسی شما به مجلات مختلف از جمله وال استریت ژورنال را بر روی دستگاه‌های شرکت اپل از جمله آیفون، مک و آیپد ممکن می‌کند.

Apple Arcade: سرویس ویژه‌ی بازی اپل که به شما این امکان را می‌دهد تا بر روی دستگاه‌های اپل، بیش از 100 عنوان بازی بسیار عالی در کنار چند عنوان اختصاصی را تنها با داشتن اشتراک انجام دهید. این بازی‌ها تا زمانی که اشتراک شما فعال باشند، در دسترس هستند و نیازی به خرید آن‌ها به صورت جداگانه وجود ندارد.

iCloud Storage: فضای ابری آیکلاد که به صورت پیش فرض 5 گیگ رایگان در برای دارندگان محصولات اپل در خود دارد ولی با اشتراک اپل وان، حداقل 500 گیگ در اختیارتان قرار داده می‌شود.

Fitness+: این سرویس به صورت ماهانه چیزی حدود 10 دلار هزینه در پی دارد که در خود چندین و چند برنامه‌ی ورزش در سطوح مختلف را داشته و از طریق محصولات اپل قابل استفاده است.

اپل وان چقدر هزینه روی دست شما می‌گذارد؟

در حال حاضر سه پکیج برای اپل وان در نظر گرفته شده که نه تنها در سرویس‌های ارائه شده، بلکه در میزان فضای آیکلود و دسترسی چند نفره نیز متفاوت هستند.

  • Individual: این پکیج شامل سرویس‌های موزیک، تلوزیون، بازی و 500 گیگ فضای آیکلود می‌شود، اما تنها یک نفر به آن دسترسی خواهد داشت. (14.95 دلار ماهانه)
  • Family: این پکیج شبیه به سرویس قبلی است، اما تا 5 نفر امکان دسترسی به آن را خواهند داشت و فضای آیکلود آن نیز 200 گیگ است. (19.95 دلار ماهانه)
  • Premier: این پکیج شامل تمام 6 سرویسی است که در بالا برشمردیم، تا 5 نفر می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند و همچنین فضای آیکلود آن نیز 2 ترابایت است. (29.95 دلار ماهانه)

این پیکیج‌ها تا مدتی دیگر و در 100 کشور دنیا در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *