تصاویر و نظرات هر دو ابزاری قدرتمند برای بالا بردن تعامل در وب‌سایت شما هستند. به همین دلیل است که فیسبوک به کاربران اجازه آپلود عکس در بخش نظرات را می‌دهد. آیا می‌دانستید که شما هم می‌توانید این امکان را به بخش نظرات سایت خود اضافه کنید؟ این ویژگی جذاب می‌تواند بخش نظرات شما را فعال نگه داشته و کاربران را درگیر سایت شما می‌کند. ما در این مقاله به شما یاد خواهیم داد که چگونه به کاربران امکان بارگذاری عکس در بخش نظرات را بدهید.

چگونه ویژگی بارگذاری عکس را در نظرات فعال کنیم؟

قبل از هر کاری اول باید افزونه Comment Attachment را نصب و فعال کنید. پس از فعال‌سازی، باید به صفحه Settings » Discussion در بخش مدیریت وردپرس خود بروید و به سمت پایین و Comment Attachment پیمایش کنید.

در این صفحه می‌توانید امکان بارگذاری عکس را در صفحات و نظرات وبسایت وردپرس خود اضافه کنید. شما می‌توانید تنظیماتی از قبیل محل فیلد نظرات، فیلد عنوان، گزینه‌های ضروری، نوع فایل‌ها، حجم فایل قابل بارگذاری و چیزهای بیشتری را در این قسمت مدیریت و ویرایش کنید. حتی می‌توانید به کاربران امکان بارگذاری اسناد، فایل PDF، پاورپوینت، صفحه گسترده اکسل، و فایل‌های دیگر را هم بدهید. به راحتی گزینه انواع فایل‌هایی که می‌خواهید را تیک بزنید.

بعد از این که کارتان در این قسمت پایان یافت، باید برای ذخیره تغییرات بر روی دکمه Save Changes کلیک کنید. پس از آن به هر پست و یا صفحه سایت وردپرس‌تان که خواستید بروید. حالا شما می‌توانید فیلد آپلود عکس را در بخش نظرات همانند تصویر زیر مشاهده خواهید کرد.

عکس‌هایی که توسط کاربران شما بر روی وبسایت وردپرس‌تان بارگذاری می‌شوند، درست مانند پست‌هایی که خودتان ایجاد می‌کنید در گالری رسانه‌های وردپرس‌تان ذخیره می‌شوند. بنابراین اگر قصد داشتید عکسی را در نظرات پاک کنید مجبورید به Media » Library بروید و عکس را پیدا کنید و بعد آن را حذف نمایید. توجه داشته باشید که این روش تنها برای حذف عکس بوده و در متن نظر تاثیری نخواهد داشت.

بد نیست برای این که کاربران بدانند از چه فایل‌هایی می‌توانند در نظرات استفاده کرده و آپلود کنند، دستورالعملی مبنی بر توضیحات برای آن‌ها قرار دهید. برای نمونه می‌توانید صفحه خط و مشی نظرات را بررسی نمایید. سپس می‌توانید لینک مربوطه را برای اطلاع کاربران در فرم نظرات‌تان قرار دهید. با توجه به ماهیت سایت و ارسال عکس‌ها در نظرات، شما می‌توانید نظرات را پیش از نمایش بر روی سایت بررسی کرده و آن‌ها را تایید کنید، سپس با استفاده از ارسال رویداد برای کاربران، به آن‌ها اطلاع دهید. همچنین می‌توانید تمامی نظرات را برای جذب بیشتر کاربران در صفحات و پست‌های وبسایت وردپرس‌تان نمایش دهید.
برای افزایش ویژگی‌های ارسال فایل‌های رسانه‌ای در نظرات، می‌توانید پشتیبانی oEmbed را برای نظرات در وردپرس فعال کنید. این به کاربران اجازه می‌دهد تا در کنار تصاویری که آپلود می‌کنند فیلم‌های یوتیوب، توییت‌ها، عکس‌های فلیکر و غیره را جاسازی کنند.

امیدواریم که با این مقاله به شما کمک کرده باشیم تا بتوانید امکان ارسال عکس را به وبسایت وردپرس‌تان اضافه کنید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *