شرکت ایسوس پیشتر خانواده Zenfone 4 را معرفی کرده بود که شامل دو مدل Zenfone 4 سلفی و همچنین Zenfone 4  سلفی پرو بود. حال این شرکت مدل دیگری را به این خانواده پرجمعیت اضافه کرده که نام آن Zenfone 4 Selfie Lite است.

 

به گزرش GSMArena ،این گوشی که اولین بار در وبسایت ایسوس در کشور فیلیپین پدیدار شده، اشتراک زیادی با مدل ZB553KL (که یکی از دو مدل Zenfone 4 Selfie است) دارد. دوربین سلفی دستگاه یاد شده از سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی لنز f/2.0 برخوردار است که یک فلش LED نیز در کنار آن مستقر شده.

 

دوربین پشتی دستگاه نیز ۱۳ مگاپیکسل بوده که البته ایسوس در مورد جزئیات آن اطلاعاتی را منتشر نکرده است. همچنین نمایشگر این موبایل ۵/۵ اینچی محسوب می‌گردد و با توجه به عدم انتشار جزئیات آن، احتمالا با یک نمایشگر با رزولوشون ۷۲۰p مواجه هستیم.

 

با در نظر گرفتن پسوند Lite برای این مدل طبیعی است که با قدرت کمتری در برابر سایر اعضای این سری از گوشی‌ مواجه باشیم. ضمناً دیوایس مورد بحث از چیپست اسنپدراگون ۴۲۵ با چهار هسته پردازشی کورتکس A53  بهره می‌گیرد. عضو دیگر خانواده سلفی از اسنپدراگون ۴۳۰ با هشت هسته دارای سرعت پردازشی ۴/۱ گیگاهرتز استفاده می‌کنند در حالی که مدل سلفی پرو به اسنپدراگون ۶۲۵ با هشت هسته ۰/۲ گیگاهرتزی مجهز شده.

 

حافظه رم این گوشی تنها ۲ گیگابایت بوده و حافظه داخلی آن می‌تواند یکی از دو گزینه‌های ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت باشد.

 

جدا از این مشخصات، ابعاد Zenfone 4 Selfie Lite مشابه دو عضو قبلی سری ذن‌فون ۴ است یعنی ۱۵۵.۷ در ۷۵.۹ در ۷.۹ میلی‌متر. باتری این مدل ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعت دارد. سیستم‌عامل این گوشی اندروید ۸ یا نوقا است که البته نسخه دقیق آن اعلام نشده. همچنین رابط کاربری اختصاصی ایسوس یعنی ZenUI نیز در این مدل استفاده شده.

 

این موبایل در ماه کنونی میلادی و در رنگ‌های مشکی، سبز نعنایی، صورتی و طلایی و با قیمتی در حدود ۱۵۶ تا ۱۷۶ به بازار عرضه عرضه خواهد شد.

 

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *