موزیک پلیرهای اندروید در بین کاربران بسیار محبوب شده است . معمولا یک موزیک پلیر خوب آمار دانلود بالایی دارد به همین دلیل بسیاری از شرکت‌های معروف موزیک پلیر اختصاصی خودشان را تولید و عرضه می‌کنند تا بتوانند در این بازار پر رقابت جایی برای خود داشته باشند. در این مطلب ما جدیدترین اپلیکیشن‌های موزیک پلیر را خدمت شما معرفی می‌کنیم

FX Player

استودیو Fipe Labs به تازگی جدیدترین مدیا پلیر خود را تحت عنوان FX Player  منتشر کرد. این برنامه با قابلیت‌های خاص و متنوعی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد می‌تواند جایگزین خوبی برای مدیا پلیر گوشی‌های اندرویدی باشد.

یکی از ویژگی‌های این برنامه رابطه کاربری بسیار جذاب است که توانسته مدیا پلیر را با یک طراحی ساده و کاربرپسند ارائه دهد . این برنامه یک مدیا پلیر است که در کنار پخش قدرتمند موزیک‌ها ، پخش ویدیو با قابلیت‌های فوق‌العاده را نیز دارد.

از ویژگی‌های مثبت این برنامه در قسمت پخش فایل‌های ویدیویی می‌توان به اجرای ویدیو با زیرنویس اشاره کرد که کاربر به راحتی می‌تواند زیرنویس مورد نظر را با تنظیماتی که اکثر مدیا پلیرها ندارند مانند قابلیت تغییر مکان زیرنویس ، قابلیت تغییر زمان زیرنویس و تنظیمات دیگر روی ویدیو بیاورد.

بخش ویدیو از فرمت‌های MKV، MP4، M4V،۳GP ،AVI، ASF، MOV پشتیبانی می‌کند و در بخش موزیک از تمام فرمت‌های معروف صوتی به خوبی پشتیبانی می‌کند و کیفیت تصویر و صوتی مناسبی دارد.

TEAC HR Audio Player Pro

این برنامه توسط TEAC CORPORATION منتشر شده است .هدف این برنامه پوشش کامل فرمت‌های صوتی و تنظیمات بالای موزیک است تا بتواند کاربرانی که یک موزیک پلیر حرفه‌ای نیاز دارند را راضی نگه دارد .

TEAC HR Audio Player Pro قابلیت‌های پیشرفته‌ای همچون اکولایزر صدا با تنظیم فرکانس دارد که با رابط کاربری ساده و گرافیکی جذاب انجام می‌شود همچنین قابلیت اتصال به امپلی فایر را دارد که با کیفیت خروجی بالا صوت را ارائه می دهد. از دیگر ویژگی‌های این برنامه مدیریت پلی لیست با قابلیت دستبندی و شخصی‌سازی بالا است . این برنامه برای افرادی که یک موزیک پلیر حرفه‌ای با قابلیت پیشرفته‌تر از یک موزیک پلیر می‌خواهند بسیار مناسب است و سازندگان این برنامه با اضافه کردن قابلیت‌های پیشرفته می‌تواند یک برنامه‌ی حرفه‌ای به جا بگذارد.

۳- Boom: Music Player with 3D Surround Sound and EQ

این برنامه هم جزو اپلیکیشن‌های جدید بخش موزیک است که در همین ابتدا طرفدارانی پیدا کرده و توانسته شروع قدرتمندی داشته باشد. این اپلیکیشن توسط شرکت Global Delight Technologies Pvt. Ltd ساخته و ارائه شده است .

نکته‌ی مثبت این برنامه که سازندگان هم تاکید زیادی روی آن داشتند سه بعدی کردن صدا است ، فقط کافیست موزیک دلخواه خود را پلی کنید و آن را با هدفن گوش دهید تا حسی جدید با بهترین کیفیت موزیک را تجربه کنید . یکی دیگر از قابلیت‌های این برنامه دسترسی به هزاران کانال رادیویی در سراسر جهان است که برای بعضی‌ افراد می‌تواند نکته‌ی مثبتی باشد. به هر حال می‌توان گفت این برنامه تنها همین خصوصیت‌های مثبت را دارد و نقاط ضعف زیادی در برنامه دیده می‌شود .

اگر تنها به دنبال یک برنامه که حس تازه و با کیفیتی به موزیک هایتان بدهد هستید این برنامه می‌تواند کمکتان کند اما نمی‌تواند جایگزین کاملی برای اپلیکیشن موزیک پلیر گوشی باشد.

۴- KDabhi Music Player Pro

این برنامه به تازگی توسط شرکت Kingbull Technology ساخته شده است .

یکی از نکات مهم یک موزیک پلیر خوب ظاهر و رابطه کاربری زیبا و ساده است تا کاربر به خوبی بتواند با آن ارتباط برقرار کند. این برنامه با گرافیک زیبایی که دارد توانسته توجه خیلی‌ها را به خود جلب کند . یک UI جدید و ساده با قابلیت ساخت پلی لیست ، جست‌و‌جوی آسان را در اختیار کاربران قرار داده است.

این برنامه قابلیت دسترسی به اکولایزر کوچک را نیز دارد که با تنظیم آن می‌توانید کیفیت صوت مورد نظر را به دست بیاورید . همچنین بعضی قابلیت‌های کوچک و کاربری مانند انتخاب آهنگ برای زنگ گوشی و یا تایمر را به شکل ساده‌ای ارائه می‌دهد . این برنامه برای کسانی که رابطه کاربری و گرافیکی خوب از موزیک پلیر خود می خواهند مناسب است.

 

Join the Conversation

1 Comment

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *