این بازی توسط استودیوی Masomo با یک ایده خلاقانه تولید شده است. ایده‌ی خلاقانه‌ای که در این بازی و نسخه‌ی پیشین بازی وجود دارد کاراکترهای بامزه هنری است که سرشان بزرگتر از بدنشان است همین موضوع باعت شده تا این بازی طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

از نکات مثبت بازی Head Ball 2 همانطور که در ابتدا گفتیم کاراکترهای جذاب هستند که بازی را خنده دار و جالب می‌کند. از دیگر نکات مثبت بازی می‌توان به گیم پلی ساده و جذاب بازی اشاره کرد . گیم پلی بازی بسیار ساده است ولی به شدت خلاقانه ساخته شده است چرا که الگو برداری‌های زیبایی از فوتبال واقعی و فانتزی دارد. به طور مثال بازیکنان می‌توانند ضربه‌ی سر یا پا را به صورت زمینی و هوایی بزنند و نود دقیقه با بازیکن آنلاین بازی کند در عین حال قابلیت‌های فانتزی هم وجود دارد که با کمک آن‌ها بازی جذاب‌تر و چالش برانگیزتر می‌شود.

ریتم گیم پلی بازی به شدت تند هست حتی به شما اجازه نمی‌دهد کنار دروازه‌ی خود بایستید . این موضوع نکته‌ی مثبتی است . سازندگان بازی قصد داشتند بازی همیشه در جریان باشد و هیجان بالا برود که به خوبی از عهده‌ی این کار برآمدند.

از نکات مثبت دیگر بازی می‌توان به گستردگی این بازی اشاره کرد . دلیل آن وجود کاراکترهای مختلف با قدرت‌های متفاوت است که با چند پارامتر مانند قدرت ضربه ، سرعت پرش و سرعت حرکت با هم تفاوت دارند. همچنین آیتم‌های کمکی این بازی را می‌توانید درون بازی به راحتی به دست بیاورید واین باعث جذابیت بیشتر بازی شده و بازیکن از بازی خسته نمی‌شود.

با وجود نکات مثبت فراوان، برخی نقاط ضعف  هم در بازی دیده می‌شود به طور مثال مکانیزم‌های کمکی یا همان پاورهای این بازی که به صورت محدود به بازیکن داده می‌شود ،احتمال برد بازیکنی که این پاورها را دارد بسیار بالا می‌برد. یکی ازاین پاورها دروازه را بزرگ می‌کند به طوری که بازیکن حتما گل می‌زند یا توپ آتشی که به راحتی داخل دروازه می‌رود بازی را ناجوان‌مردانه می‌کند.

از دیگر ضعف‌های بازی می‌توان به سیستم سکه دهی بازی اشاره کرد . وقتی شما سکه جمع می‌کنید به صورت مستقیم نمی‌توانید آیتم یا کاراکتر خریداری کنید و باید بسته را شانسی باز کنید که هر کدام از آن‌ها هم اگر به تعداد مشخص شده برسد برای شما باز می‌شود.

روند بازی به صورت یک لوپ ساده جلو می‌رود شما باید با حریف‌های آنلاین مسابقه دهید و بعد از بردن ، مقداری سکه و امتیاز می‌گیرید که بعد از جمع شدن سکه می‌توانید بسته خریداری کنید و پس از بازکردن چندین بسته به صورت شانسی صاحب پاورها ، کاراکترها و آیتم‌های کمکی جدیدی شوید.

آیتم‌های بازی شامل کاراکتر و آیتم‌های با ارزش که به رنگ بنفش و به رنگ سفید هستند. همانطور که مشخص است آیتم‌های بنفش به سختی به دست می آیند و آیتم‌های سفید راحت‌تر و فراوان‌تر در بسته‌ها وجود دارند.

بازی از نظر موسیقی و صدا گذاری هم کیفیت خوبی دارد و روی تمام صداهای ریز بازی از جمله تشویق تماشاچی ، صداهای داخل بازی به خوبی کار شده است .این بازی را جزو بهترین صداگذاری‌های بازی اندروید می‌توان در نظر گرفت.

در آخر سازنده‌ی این بازی شاهکاری ساخته که هم علاقمندان به فوتبال بازی کنند و هم کسانی که علاقه‌ای به فوتبال ندارند از این بازی لذت ببرند و تا الان توانسته توجه خیلی از کاربران را به خود جلب کند و بازیکنان را ساعت‌ها در این بازی سرگرم کند.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *