همه موقع سلفی گرفتن سعی می‌کنند در زاویه ایده‌آل خود قرار گرفته و تا حد ممکن، بهترین تصویر را ثبت کنند. مخصوصا اگر قرار باشد، عکس را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. امروزه برنامه‌های فیلتر گذاری به کمک کاربران آمده و تا حد زیادی کیفیت عکس‌های سلفی را بهبود بخشیده است. برنامه‌هایی که ما امروز برایتان انتخاب کرده‌ایم، جزو بهترین ابزارهای فیلتر گذاری هستند که پیشنهاد می‌کنیم، حتما امتحانشان کنید.

Facetune

از آخرین سلفی که گرفتید، خیلی راضی نیستید؟ اصلا نگران نباشید، کافی‌ست برنامه Facetune را نصب کنید تا به خوبی بتوانید یک سلفی معمولی را به یک عکس جذاب با رنگ‌های چشم‌گیر بدل کنید. این برنامه از هوش مصنوعی برای تولید پس زمینه و ایجاد تغییر در عکس‌ها استفاده می‌کند و به خوبی توانسته این موضوع را در کنار قابلیت‌های دیگر خود همچین فیلتر گذاری، کاهش نویز، ابزارهای معمول ویرایش عکس و … به کار گیرد. حتی قابلیت‌هایی مثل ساخت آواتار تماما به وسیله‌ی هوش مصنوعی در Facetune گنجانده شده است.

Facetune

Snapchat

اگر چه اسنپ چت برنامه‌ای برای چت کردن با دوستانتان، گذاشتن استوری و ارتباط با دیگران است، اما خب، فیلترها و قابلیت‌های این برنامه آنرا به عنوان ابزاری عالی برای فیلتر گذاری بر روی عکس‌های سلفی بدل کرده است. گذاشتن فیلتر‌های مختلف امکان تغییر در تنظیمات فیلترها، اضافه کردن ایموجی و نوشته‌های مختلف و حتی ریتاچ صورت از جمله قابلیت‌های Snapchat به شمار می‌آیند.

Snapchat

Retrica

Retrica برای آن‌هایی که دسترسی به دوربین‌های قدیمی ندارند اما دوست دارند عکس‌هایی به آن سبک و سیاق تولید کنند، یک برنامه‌ ایده‌آل به حساب می‌آید. این برنامه 190 فیلتر و افکت مختلف دارد که البته بعضی از آن‌ها پولی هستند اما تعداد زیادی‌شان را به صورت رایگان می‌توانید استفاده کنید. استفاده از این برنامه بسیار آسان بوده و فیلترهایی که افکت‌های قدیمی تولید می‌کنند، واقعا خوب ساخته شده‌‌اند.

Retrica

AirBrush

اگر دوست دارید عکس‌های سلفی خود را در موبایل ریتاچ کنید و ایرادات صورت را برطرف نمایید، AirBrush برنامه‌ی مناسب شما خواهد بود. حتی با استفاده از دوربین خود برنامه، می‌توانید تاثیر فیلترهای آن را قبل از گرفتن عکس مشاهده نمایید. AirBrush ابزارهایی مثل سفید کردن دندان، از بین بردن جوش و لک‌های صورت، روشن کردن چشم‌ها، لاغر کردن بدن و بسیاری چیزهای دیگر داشته و از هوش مصنوعی نیز برای انجام برخی تغییرات در عکس، استفاده می‌کند. AirBrush نیز بخش‌های پولی زیادی دارد اما ابزارهای رایگان آن نیز به خوبی نیازهای شما را برطرف خواهند کرد.

AirBrush

Cymera

Cymera برنامه‌ای کاربردی برای فیلتر گذاری روی عکس‌های سلفی است که قابلیت‌های مختلف مثل تغییر اندازه چشم، تغییر اندازه دهان، صاف کردن پوست، از بین بردن سیاهی زیر چشم و اضافه کردن استیکر و … دارد. همچنین این برنامه نیز دارای دوربین داخلی بوده تا بتوانید، تاثیر این فیلترها را قبل از گرفتن عکس ببینید.

Cymera

VSCO

سال‌هاست که VSCO به عنوان یکی از بهترین برنامه‌های ویرایش عکس بر روی موبایل شناخته می‌شود. این برنامه دارای تعداد بسیار زیادی فیلترهای مختلف بوده که متاسفانه خیلی‌هایشان پولی هستند. با این حال، ابزارهای مختلفی در خود دارد که با آن‌ها می‌توانید، سلفی را به خوبی ویرایش نمایید و اگر حاضر باشید، هزینه آن را پرداخت کنید، به فیلترهای فوق‌العاده عالی دسترسی خواهید داشت.

VSCO

VSCO دارای ابزارهای تغییر رنگ، میزان روشنی، شارپنس، دمای عکس و … داشته و در کل برنامه‌ای عالی نه تنها برای عکس‌های سلفی، بلکه به طور کلی برای ویرایش عکس است.

SelfieCity

SelfieCity دارای قابلیت‌هایی است که آن را با یک برنامه‌ی معمولی برای گرفتن سلفی متمایز می‌کند. ابزارهایی برای تغییر لبخند، صاف کردن پوست، لاغر کردن صورت و … که همگی با اسلایدر قابل تنظیم هستند. جالب این که تمامی این قابلیت‌ها به اسم‌ شهرهای معروف دنیا نام گذاری شده‌اند که به SelfieCity شخصیتی خاص بخشیده است.

SelfieCity

همچنین در این برنامه، قابلیت واقعیت افزوده و دوربین داخلی، اضافه کردن استیکر و ساخت کلاژ نیز گنجانده شده است. همچنین دوربین داخلی آن سه حالت تغییر شکل هوشمند، پولاروید و لنز چشم ماهی را نیز دارد.

A Color Story

با داشتن 400 فیلتر رایگان و پولی که خیلی از آن‌ها توسط عکاسان حرفه‌ای طراحی شده‌اند، A Color Story سلفی‌های شما را به عکس‌هایی زیبا بدل می‌کند. همچنین این برنامه 20 ابزار رایگان برای ویرایش عکس به شما می‌دهد که شامل نمودارهای رنگی و HSL نیز می‌شود و در نهایت می‌توانید، فیلترهای گذاشته شده را نیز با کمک آن‌ها ویرایش کنید.

A Color Story

همچنین می‌توانید، خیلی از فیلترهایی که در این برنامه وجود دارد را تکان داده تا بهترین زاویه ممکن را در عکستان به کار ببرید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *