با رشد اینترنت حفظ امنیت جایگاهی ویژه پیدا کرده است. مخصوصا که این روزها، بدافزارها نیز پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند و خیلی از آنتی ویروس‌ها، دیگر مثل قدیم، لایق نصب شدن روی دستگاه ما نیستند. به همین دلیل، ما لیستی از بهترین‌ها برای ویندوز 11 را برایتان تهیه کرده‌ایم، که از طرف متخصصان این حوزه پیشنهاد شده و عملکردی بسیار عالی داشته‌اند.

Kaspersky Internet Security

شرکت Kaspersky یکی از امن‌ترین و مورد اعتمادترین آنتی ویروس‌ها را ارائه می‌کند. این کمپانی محصولات مختلفی در زمینه امنیت دارد که معروف‌ترین آن‌ها، Kaspersky Internet Security است. یک نرم‌افزار کامل که در کنار آنتی ویروس، ابزارهای قدرتمندی را نیز در اختیار کاربر می‌گذارد. کتابخانه آنتی‌ویروس‌های این برنامه به صورت روزانه به روزرسانی می‌شوند و همچنین با استفاده از آن، لایه‌هایی امنیتی در زمان فعالیت روی اینترنت را نیز خواهید داشت.

Kaspersky Internet Security

با استفاده از Kaspersky Internet Security می‌توانید با خیال راحت در اینترنت بگردید، بدون این که نگران بدافزارها باشید. حتی فایل‌های دانلودی شما نیز بدون این که متوجه شوید، اسکن می‌شود و اگر مشکلی وجود داشت، به شما گوشزد خواهد شد. ابزارهای امنیتی برای مسائل مالی، حفاظت از اطلاعات شخصی و حتی حفات از اطلاعات خروجی وبکم از دیر ویژگی‌های این محصول است.

Avast Antivirus

از جمله محصولات امنیتی بسیار محبوب که یک نسخه کارآمد رایگان نیز دارد، Avast Antivirus است. کاربرانی که از نسخه رایگان این برنامه استفاده می‌کنند، همه‌ی امکانات مربوط به آنتی ویروس را در اختیار خواهند داشت و تنها ابزارهای جانبی و امنیتی هستند که در نسخه‌ی پولی به کاربر ارائه می‌شود.

Avast Antivirus

Avast Antivirus دارای یک فایروال بسیار پیشرفته بوه اما چیزهایی مثل چک کردن سایت‌های دردسرساز، گزینه‌های امنیتی برای مسائل مالی و بانکی، جلوگیری از اجرای برنامه‌های مشکوک و مثل آن، نیاز به نسخه پولی دارند. البته برای بسیاری از کاربران، نسخه رایگان به عنوان یک آنتی ویروس کارآمد بسیار خوب است و همین باعث شده تا این حجم از کاربران را به خود اختصاص دهد.

McAfee Total Protection

McAfee از گذشته‌های دور، جزو انتخاب‌های اول کاربران در سراسر دنیا بوده و هنوز هم به همین ترتیب است. McAfee Total Protection بر اساس آزمایش‌ها و گزارش‌های مختلف، یکی از بهترین ابزارهای امنیتی بر روی سیستم عامل ویندوز به حساب می‌آید و از یک سری تکنولوژی‌های اختصاصی و مفاهیم جدید برای این کار بهره می‌برد.  یکی از این کاربردها سیستم protection score است که سیستم‌های امنیتی بر اساس شیوه‌ی استفاده‌ی کاربر از اینترنت و ابزارهای آنلاین، مطابق با عملکرد او تنظیم می‌شود.

McAfee Total Protection

از ابزارهای McAfee Total Protection می‌توان به کنترل امنیت وای فای، اسکن سیستم برای نفوذ، نصب لایه‌های امنیتی برای رصد تهدیدهای آنلاین و … اشاره کرد. البته این برنامه تنها برای یک ماه رایگان است و سپس برای استفاه، بای ان را خریداری کنید.

Norton 360

Norton 360 به عنوان یک آنتی ویروس خانوادگی شناخته شده که کاربری آن آسان است و می‌توانید از آن برای دستگاه‌های مختلف استفاه کنید. Norton 360 یک آنتی ویروس بسیار قدرتمند است که با نصب آن خیالتان بابت مشکلات این چنینی راحت خواهد بود. البته ابزارهای Norton 360 بسیار متنوع هستند که ابزاری ضد نرم‌‌افزارهای جاسوسی از جمله آن‌هاست که به خوبی از اطلاعات شخصی شما محافظت می‌کند و شما با خیالی راحت، امکان جستجو در اینترنت را خواهید داشت.

Norton 360

این برنامه دارای 7 روز نسخه آزمایشی است که البته همان هم تنها برای یک سری ابزارهای پایه انتی ویروس ارائه می‌شود و حتما باید نسخه اصلی ان را خریداری کنید. البته با نصب Norton 360 می‌توانید از ابزارهای کنترل والدین، ساعت مدرسه، محدودیت‌ گذاری روی اینترنت و … استفاده کنید.

 Total AV

Total AV نرم‌افزاری‌ست که جایزه‌های مختلفی در زمینه امنیت سایبری برده و امنیتی کامل و آنی در مقابل ویروس‌ها، بدافزارها و دیگر تهدیدهای آنلاین برایتان به ارمغان می‌آورد. Total AV همراه خود نرم‌افزار WebShield Protection را نیز نصب می‌کند که به شما این اجازه را خواهد داد تا بدون هیچ نگرانی به هر سایتی که دوست داشتید، وصل شوید.

 Total AV

این برنامه همه چیز از ترافیک اینترنتی و تا مواردی که پشت پره سیستم اتفاق می‌افتد را رصد می‌کند. همچنین یک مسدود کننده تبلیغات هم در خود دارد تا از دست تبلیغات اضافی پاپ آپ خلاص شوید. این برنامه نسخه آزمایشی و رایگان ندارد و سالانه 119 دلار قیمتش است.

Panda Dome

پاندا هم از آن نام‌های آشنا و قدیمی است که به صورت مجموعه‌ای از ابزارها ارائه شده و یک نسخه رایگان خیلی خوب دارد. این برنامه برای پلت‌فرم‌های مختلف ارائه شده که شما با یک اکانت، دسترسی به همه‌ی آن‌ها دارید و می‌توانید به صورت یکپارچه از دستگاه‌های مختلف خود محافظت کنید.

Panda Dome

نسخه رایگان Panda Dome امکانات خیلی خوبی در زمینه آنتی ویروس دارد اما نسخه پولی دارای ابزار مدیریت پسورد، تمیز کاری ویندوز، ابزارهای امنیتی برای مرورگر و … است. با این حال پاندا نیز به گونه‌ای ساخته شده که نسخه رایگان آن، تا حد زیادی نیازهای کاربران عادی را بر طرف خواهد کرد.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *