یوگا ورزشی در دسترس، آرامش بخش و مفید برای سلامتی‌ست و هر روز به تعداد افرادی که این ورزش را در برنامه‌ی روزانه‌ی خود قرار می‌دهند، افزوده می‌شود. البته خیلی‌ها فرصت رفتن به باشگاه یا استخدام مربی خصوصی را ندارند و از همین رو، برای آموزش، رو به گوشی‌های هوشمند خود می‌آورند.

برنامه‌هایی که امروز در این نوشته به شما معرفی می‌کنیم، بهترین‌ها در زمینه یوگا بوده و برای آموزش و برنامه‌ ریزی انجام این ورزش ساخته شده‌اند.

۵ Minutes Yoga

برای افرادی که به تازگی شروع به یادگیری یوگا می کنند، برنامه ۵ Minutes Yoga تمرینات دقیقه ای ساده ای ارائه می دهد. در هر جلسه، شما تمرینات آسان اما موثری را می آموزید. برای اطمینان از این که این تمرینات در زمان معینی انجام شود، یک گزینه ی تایمر در این اپلیکیشن برای شما اختصاص داده شده است. وقتی تمرین تان تمام شد، تایمر به شما می گوید که وقت تان تمام شده است.

واقعیت این است که هر تمرین فقط ۵ دقیقه است، که می توانید در هر زمان از روز آن ها را انجام دهید. یادگیری و تمرین همه این ها آسان است و این برنامه را برای کاربران سطح مبتدی ایده آل می کند. هر عمل نشان داده شده همراه با تصاویر واضح و دستورالعمل های آموزنده در مورد چگونگی انجام تمرین برای استفاده ی حداکثری از آن طراحی شده است.

Simply Yoga

ممکن است شما یک مبتدی باشید اما بخواهید یک جلسه تمرین فشرده داشته باشید تا بتوانید به زودی به سطح بعدی بروید.در این صورت، برنامه Simply yoga پاسخی برای همه ی مشکلات شما است. این برنامه فیلم های تمرینی ۲۰، ۴۰ و ۶۰ دقیقه ای را در اختیار کاربران قرار می دهد و همان طور که مهارت شما بیشتر می شود، می توانید مدت زمان ورزش را نیز افزایش دهید.

برای استفاده زنان و مردان ایده آل می باشد. هر ویدیو در برنامه نشان می دهد که چگونه به طور موثر هر تمرین را انجام دهید. بیش از ۳۰ تمرین نشان داده شده است و هر یک از آن ها دارای دستورالعمل های صوتی است که آن را تکمیل می کند. اگرچه برنامه در سطح اولیه رایگان است، اما برای تمرینات پیشرفته تر باید در دو برنامه عضو شوید.

Daily Yoga

این برنامه تمرینات بسیار زیادی از یوگا، با بیش از ۱۰۰ کلاس یوگا و مراقبه ارائه می دهد. در این جا برنامه های اختصاصی روزانه ی یوگا وجود دارد که به شما توانایی دستیابی به هدف روزانه خود را می دهند. این کلاس ها از مبتدی و پیشرفته تنظیم شده اند و به گونه ای ساخته شده اند که هر هنرجویی می تواند در مدت زمان ۲ هفته به سطح بعدی برود.

حتی تمرین های بسیار سخت یوگا مانند ایستادن روی شانه و انعظاف پا (صد و هشتاد درجه زدن) نیز به روشی ساده و آسان توضیح داده شده است. در صورت داشتن هر نوع شک و تردید می توانید همیشه با کارشناسان تماس گرفته و مشکل خود را برطرف کنید. زمانی که کاربر به هدفی دست می یابد به او امتیاز و پاداش می دهد تا انگیزه دهد که عملکرد بهتری داشته باشد . این برنامه همچنین تکنیک های مراقبه ای را برای کمک به آرامش و ریلکس کردن شما فراهم می کند.

Down Dog: Great Yoga Anywhere

اگر‌ می خواهید تمرینات یوگا را امتحان کنید، این برنامه ای است که باید از آن کمک بگیرید . هر بار که کاربر برای انجام یوگا ناامید می شود، این برنامه روال جدیدی از حرکات را فراهم می کند. این بدان معنی است که هرگز توالی تکراری وجود نخواهد داشت زیرا محتوا های زیادی برای اشتراک گذاری وجود دارد. هر تمرین همراه با دستورالعمل های صوتی واضح و یک پلی لیست منطبق با آن است.

موسیقی و روال تمرینات به قدری هماهنگ است که ادامه تمرین بدون تماشای صفحه و فقط بعد از یک بار دیدن، بسیار راحت است. این برنامه همچنین به شما این امکان را می دهد تا به صورت حرفه ای تر، بر روی نقطه ی خاصی از بدن خود تمرکز کنید.

Fitstar Yoga

این برنامه تمرین هر سطح از آموزش یوگا را برای کاربران آسان می کند و با توجه به سطح انعطاف پذیری و قدرت شما، جلسات تمرینی شخصی را برای تان فراهم می کند . با پیشرفت سطح آموزش، برنامه همچنان ویدئو های تمرینی سفارشی را به شما ارائه می دهد. این تمرینات از ۳۰۰ حالت متنوع تشکیل شده است که به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید چه نوع آموزشی را باید انجام دهید.

تنظیم کلاس یوگا متناسب با شرایط هر شخص بسیار ساده است، می توانید از بین ۸ جلسه آزاد سبک سفارشی خود را انتخاب کنید . همان طور که سطح مهارت مدام پیشرفت می کند، تمرینات معمولی که برای شما تعیین شده است نیز ادامه می یابد. همچنین پس از دستیابی به هر سطح، امتیاز کسب خواهید کرد.

Sworkit app

این برنامه دارای شش هفته تمرین ورزشی سفارشی برای اهداف مختلف مانند “لاغری” ، “تناسب اندام” یا “قوی شدن” می باشد . یک پایگاه داده عظیم از تمرینات وجود دارد که می تواند به صورت سفارشی برای ایجاد یک تمرین منحصر به فرد برای شما ساخته شود.

مربیان حرفه ای تمام تمرینات را تنظیم کرده اند و یافتن برنامه ای مناسب مختص خود بسیار آسان است. همچنین می توانید همیشه با هر یک از مربیان شخصی یا ورزشی و فیزیوتراپ خود در ارتباط باشید. با این حال ، این مزیت فقط در صورت خرید اشتراک پرداخت درون برنامه ای در دسترس خواهد بود.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *