کسب درآمد از اینستاگرام به یکی از داغ‌ترین موضوعات این روزهای کشورمان تبدیل شده است. اگر نگاهی به دور و اطراف خود بیاندازید مشخص می‎شود که افراد زیادی در حال درآمدزایی از این شبکه‌ی اجتماعی هستند. لذا حیف است که شما از این فرصت چشم پوشی کنید.

اینستاگرام در گوگل پلی بیش از 1 میلیارد دانلود داشته و همین نکته نشان دهنده‌ی اهمیت آن است. موارد زیادی داریم که توانسته‌اند به درآمد بالای 5 میلیون در روز دست یابند. اما رسیدن به این موفقیت مستلزم داشتن فالوورهای واقعی ایرانی اصیل است.

در این نوشته قرار است تا اهمیت فعالیت در شبکه اجتماعی اینستاگرام را بررسی کرده و همچنین بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام را نیز معرفی کنیم.

چرا شروع فعالیت در اینستاگرام مهم است؟

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اینستاگرام که سایر پلتفرم‌ها از آن بهره مند نیستند این است که می توانید به راحتی محتوای تصویری، ویدیویی و بصری را برای تمامی گروه های جامعه قرار دهی. این قابلیت ها به اضافه ای استفاده آسان از اینستاگرام، باعث محبوبیت هرچه بیشتر آن شده است.

آمارها نشان داده است که میزان استفاده‌ی کاربران از هشتگ‌ها بسیار بیشتر از سایر شبکه‌های اجتماعی است و میزان تعامل دریافتی این هشتگ‌ها بسیار زیاد است. اگر بتوانید سطح کیفی خود را به استانداردها برسانید و به صورت مداوم در این شبکه‌ی اجتماعی محتوا تولید کنید، خواهید توانست به موفقیت‌های فراوانی دست پیدا کنید.

اینستاگرام مانند یک بستر است که می‌توانید محصولات و خدمات خود را در آن بارگزاری کرده‌ و به دیده‌ی مخاطبانتان برسانید. البته روش‎های گوناگونی برای کسب درآمد از این شبکه‌ی اجتماعی وجود دارد. برای مثال فروش مستقیم محصولات یا خدمات، تبلیغات و بلاگری، فروش با واسطه‌ی محصولات و غیره، اما در تمام این موارد شما نیاز به تعداد زیادی فالوور اینستاگرام واقعی خواهید داشت.

چرا داشتن فالوور در پیج اینستاگرامی مهم است؟

همانطور که گفتیم روش‌های گوناگونی برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد. اما تمام این روش‌ها به یک اصل اساسی نیاز دارند و آن فالوور است. فالوور برای یک پیج اینستاگرامی مانند تماشاگران ورزشگاه و تلویزیونی برای یک مسابقه‌ی فوتبال است. فالوور وفادار مهم‌ترین سرمایه‌های یک پیج است.

این فالوورها هستند که می‌توانند محتوای تولید شده توسط شما را بخوانند و از محصولات و خدمات شما خریداری کنند.

این فالوورها هستند که می‌توانند محتوای شما را برای دوستان خود ارسال کنند و به این طریق دنبال کننده‌های بیشتری به دست آورید.

فروش فالوور واقعی

این فالوورها هستند که به لایک کردن، کامنت گذاشتن و برقراری تعامل با شما، رتبه‌تان در رنکینگ اینستاگرام را افزایش داده و به این طریق وارد اکسپلور شوید.

تمام این موارد در کنار هم نشان دهنده‌ی این است که شما تا چه حد به فالوور نیاز دارید. اما چه فالووری؟ چگونه باید فالوور به دست آورد؟ در ادامه به این پرسش‌ها پاسخ خواهیم داد.

افزایش تعداد دنبال کننده‌ها با خرید فالوور واقعی

وقتی صحبت از افزایش فالوور به میان می‌آید، اولین پرسشی که به ذهن ما خطور خواهد کرد این است که چگونه می‌توان به این هدف رسید؟ خرید فالوور یکی از راه‌های اصلی و اساسی برای انجام این کار است. اما برای انجام این کار باید مطمئن باشید که فالوورهای خریداری شده صد در صد واقعی باشند.

توجه به واقعی بودن فالوورها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چرا که این فالوورهای واقعی هستند که می‌توانند مزایای ذکر شده ( افزایش تعامل، افزایش فروش، افزایش لایک و … ) را به همراه داشته باشند.

در مقابل فالوورهای واقعی، فالوورهای فیک قرار گرفته اند که نه تنها هیچ ارزشی ندارند بلکه می‌توانند باعث شوند که اینستاگرام بابت اضافه شدن آن‌ها به پیج شما را جریمه کنند.

فالوورهای واقعی را از کجا خریداری کنیم؟

همانطور که آگاه بودن از استراتژی‌های موفقیت در اینستاگرام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، دانستن این که از کدام سایت‌ها می‌توان فالوور واقعی و فعال خریداری کرد هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. فالوورهای واقعی مشابه با حساب‌های کاربری معمولی اینستاگرام هستند که به صورت روزانه در این شبکه‌ی اجتماعی آنلاین می‌شوند، پست‌ها و استوری‌ها را مشاهده می‌کنند، لایک می‌کنند و کامنت می‌گذارند، با دوستان خود ارتباط برقرار می‌کنند و … .

طبق بررسی‌هایی که انجام دادیم متوجه شدیم که سایت خرید فالوور اینستاگرام یکی از بهترین گزینه‌های پیش رو برای خرید فالوور واقعی و فعال است. این وبسایت نه تنها محصولات باکیفیتی را به کاربران خود ارائه می‌کند، بلکه به واسطه‌ی قدمت خود توسط تعداد زیادی از سلبریتی‌ها هم استفاده شده است. تعداد زیادی از کاربران پرطرفدار اینستاگرام که اینفلوئنسر نامیده می‎شوند، از این وبسایت اقدام به خرید فالوور کرده‌اند.

سایت خرید فالوور اینستاگرام بهترین سایت فروش فالوور

اگر به دنبال یک مرجع خوب و قابل اطمینان برای خرید فالوور هستید، سایت خرید فالوور اینستاگرام را به شما پیشنهاد می‌کنیم. پشتیبانی کامل از کاربران، ضمانت بازگشت وجه به صورت صد در صد، دارا بودن پلن‌های متعدد و برخورداری از قیمت مناسب از جمله ویژگی‌های مهم این وبسایت است.

اما محصولات این سایت معتبر فقط به همین خدمات محدود نیست. خرید لایک ایرانی و خارجی، خرید کامنت ایرانی و خارجی، خرید ویو، خرید پیج کامل و … هم از دیگر محصولات این سایت است.

البته سایت خرید فالوور اینستاگرام به مخاطبان خود پیشنهاد می‌کند که فقط روی خرید فالوور تمرکز نکنند. چرا که خرید فالوور بدون داشتن محتوا در وبسایت بی فایده است. متخصصان ما به کاربران پیشنهاد می‌کنند که ابتدا پیج خود را با استفاده از محتوای ویدئویی یا تصویری باکیفیت بالا غنی کنند. بعد از انجام این کار با خرید فالوور به تعداد مناسب وجهه‌ی پیج اینستاگرام خود را معتبر و خودشان را حرفه‌ای نشان دهند. چرا که به انجام این کار افراد با خیال آسوده‌تری به آنان اطمینان خواهند کرد.

سخن پایانی

ما در این نوشتار مروری بر اهمیت فعالیت در اینستاگرام و اهمیت داشتن فالوور ایرانی واقعی برای موفقیت در این بستر داشتیم. اما رسیدن به درآمد در این شبکه‌ی اجتماعی مستلزم عواملی است که یکی از آن‌ها داشتن محتوای خوب و بعد از آن برخورداری از تعداد زیاد فالوور است که می‌تواند با استفاده از خرید فالوور واقعی انجام شود. چرا که این روش هم سرعت بالایی دارد و هم هزینه‌های کمتری نسبت به سایر روش‌ها در بر خواهد داشت. امیدواریم که این مقاله‌ی آموزشی برای شما مفید بوده باشد.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *