انتخاب بهترین سرویس بازاریابی ایمیل، می‌تواند تاثیر قابل توجهی در موفقیت کمپین بازاریابی شما داشته باشد. در این مطلب، ما ۷ مورد از بهترین سرویس دهنده های بازاریابی ایمیل برای کسب و کارهای کوچک را معرفی خواهیم کرد.

چرا انتخاب بهترین سرویس بازاریابی ایمیل اهمیت دارد؟

بازاریابی ایمیل یکی از ابزارهای بازاریابی آنلاین می‌باشد که بسیار مقرون به صرفه است. مدیریت آسان و امکان کنترل کامل و برقراری تماس مستقیم با مشتریان  از مزایای این سیستم می‌باشد.

اگر به فکر نباشید، ممکن است پول بیشتری برای امکانات کمتر و سرویس بی کیفیت پرداخت کنید و خسارت زیادی متحمل شوید.

یک سرویس بازاریابی ایمیل خوب به شما اجازه می‌دهد مخاطبین خود را مدیریت کنید، کاربران را به چند گروه تقسیم کنید و عملکرد کمپین‌های ایمیل خود را پیگیری کرده و گزارش های مناسب تهیه کنید.مهمتر از همه اینکه تضمین می کند ایمیل‌های شما وارد پوشه spam نشود.

بیایید نگاهی به برخی از بهترین ارائه دهندگان خدمات بازاریابی ایمیل و نحوه کار آنها در برابر یکدیگر داشته باشیم:

۱- Constant Contact

Constant Contact یکی از بزرگترین و سریع‌ترین خدمات بازاریابی ایمیل در جهان است که آسان‌ترین راه استفاده و خدمات بازاریابی ایمیلی را برای تازه کارها فراهم می کند.


شما به راحتی می توانید لیست های ایمیل، مخاطبین، قالب‌های ایمیل و موارد دیگر خود را مدیریت کنید. سرویس‌هایی که به هر حساب کاربری ارائه می‌شوند، عبارتند از: ردیابی و گزارش‌گیری آسان، ابزارهای اشتراک‌گذاری رسانه‌های اجتماعی، یک کتابخانه تصویر و ۱ گیگابایت فضای ذخیره سازی برای فایل ها.

Constant Contact سرویس پشتیبانی مناسبی به کاربران ارائه می کند. ابزارهایی مثل چت آنلاین، انجمن و کتابخانه وسیعی از منابع که کار را برای مشتریان راحت می کند.

آنها همچنین آموزش‌های آنلاین و سمینارهای زنده برای شما ارائه می دهند. این امر اجازه می‌دهد تا صاحبان یک تجارت کوچک، به سرعت اصول بازاریابی ایمیل را یاد گرفته و مانند یک حرفه‌ای شروع به استفاده از آن کنند.

برای همه دلایل بالا، Constant Contact از دید خیلی‌ها، بهترین سرویس بازاریابی ایمیل برای کسب و کارهای کوچک است.

Constant Contact شصت روز به صورت آزمایشی و رایگان ٬ بدون نیاز به کارت اعتباری در دسترس است و بعد از این مدت قیمت آن از حداقل ۲۰ دلار در ماه شروع می شود.

۲- AWeber

AWeber  یکی از محبوب‌ترین ارائه دهندگان خدمات بازاریابی ایمیلی است. آنها در زمینه مدیریت بازاریابی ایمیل، ابزارهای گسترده‌ای را برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ارائه می دهند.

شروع به کار با AWeber آسان است. به اکثر پلت‌فرم‌ها از جمله وردپرس متصل می شود و شما به قالب‌های ایمیل، مدیریت لیست، پاسخ‌دهی خودکار و ردیابی ایمیل با جزئیات دقیق، دسترسی خواهید داشت. گزینه‌های پشتیبانی شامل چت‌ آنلاین، تلفن، ایمیل، و سمینارهای زنده و منابع وسیعی از چگونگی ها و آموزش ها می باشد.

AWeber  یک تست ۳۰ روزه رایگان ارائه می‌دهد و پس از آن، برای استفاده از خدمات این سرویس باید مبلغ پایه ۱۹ دلار در ماه را پرداخت نمایید.

۳- ConvertKit

ConvertKit  یک پلت‌فرم بازاریابی قوی برای وبلاگ نویسان حرفه‌ای و نویسندگان است.استفاده از آن بسیار آسان بوده و فوق‌العاده قدرتمند است.

 ConvertKit  با فرم‌های ثبت ایمیل، به آسانی به شما امکان ارتقاء و به روز رسانی مطالب را می‌دهد. مدیریت پاسخ‌دهی خودکار و ارسال ایمیل زمانبندی شده از دیگر امکانات آن است.

با  ConvertKit، به راحتی می‌توانید مخاطبین را به دو گروه کاربری تقسیم‌بندی کنید . کاربرانی که علاقمند هستند و کسانی که قبلاً خرید داشته اند (مشتریان وفادار) این کار برای بازاریابی خودکار نیز عالی است.

قیمت برنامه های ConvertKit از ۲۹ دلار در ماه شروع شده و به صورت پرداخت ماهانه است.

۴- GetResponse

GetResponse برای کسب و کارهای کوچک و مخصوصاً مبتدیان، یک گزینه مطلوب است.

برخی از ابزارهای شگفت‌انگیز و خودکار بازاریابی که به شما امکان ایجاد خودکار کمپین‌های هوشمند را می دهد، در آن وجود دارد. با drag and drop builder، می‌توانید به راحتی کمپین‌ها را ایجاد کرده و مخاطبین را دسته‌بندی کنید و همچنین محتویات طراحی شده برای گروه‌های خاص را ارسال نمایید. این ابزار برای افزایش سود و ایجاد کمپین‌های موثر به شما کمک می‌کند.

GetResponse  فرم‌های پاسخگویی کاربردی مانند پر کردن اطلاعات کاربر، صفحات مقصد  (صفحاتی که حاصل کلیک بر روی بازاریابی‌های تبلیغاتی سایت و یا موارد هدفدار دیگر هستند)، آزمایش A / B دقیق (مقایسه عملکرد نسخه‌های مختلف طراحی یک صفحه)، پیگیری مناسب و پاسخ دهنده‌های خودکار مناسب ارائه می‌کند و با نرم‌افزارهای بازاریابی پیشرو متعلق به کمپانی های دیگر مانند OptinMonster، SalesForce، Google Docs، ZenDesk  و … قابل تجمیع و تجهیز است.

پشتیبانی توسط تلفن، چت آنلاین و ایمیل انجام می‌شود و بخش پشتیبانی آنها پر از سوژه های یادگیری رایگان از جمله فیلم ها، وبینارها، چگونگی ها، راهنماها و … است.

GetResponse  یک نسخه رایگان ۳۰ روزه ارائه می دهد و سپس از ۱۵ دلار در ماه شروع می شود.

۵- MailChimp

MailChimp نیز یکی دیگر از محبوب‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات بازاریابی‌ایمیل است و یک رابط بسیار آسان برای استفاده با ابزار و پشتیبانی کامل ارائه می دهند.

MailChimp به سادگی با وردپرس، Magento، Shopify  و بسیاری از پلت فرم های دیگر هماهنگ شده است.

MailChimp  یک طراح ایمیل ساده به همراه امکانات ادغام تگ‌ها، پاسخ‌دهندگان خودکار، تقسیم مخاطبین به گروه‌ها و ردیابی و تجزیه و تحلیل ساده است. همچنین به شما اجازه می‌دهد تا زمان تحویل را براساس موقعیت زمانی کاربران و دسته‌بندی آنها را بر اساس موقعیت جغرافیایی شان، تنظیم کنید

پشتیبانی توسط ایمیل، چت آنلاین و یک پایگاه اطلاعاتی عظیم با راهنما، ویدیو و آموزش ارائه شده است. MailChimp  یک نسخه رایگان دائمی دارد که امکان ارسال ۱۲،۰۰۰ ایمیل برای تا ۲۰۰۰ مشترک را فراهم می کند نسخه های پولی از ۱۰ دلار در ماه شروع می شود.

به دلیل وجود همین بخش رایگان، MailChimp از دید خیلی‌ها بهترین نرم‌افزار بازاریابی ایمیل برای کسب وکارهای کوچک تلقی می‌شود.

۶- Campaign Monitor

Campaign Monitor  یکی دیگر از انتخاب‌های محبوب بازاریابی ایمیلی است و همه چیزهایی را که برای اجرای کمپین‌های موفق لازم دارید، ارائه می دهد.

این سرویس یک drag and drop builder  کارآمد برای ایمیل دارد که به شما اجازه استفاده و تخصیص قالب‌های ایمیل حرفه‌ای را می دهد. همچنین دارای ابزار drag and drop برای دسته بندی مخاطبین، بر اساس رفتارها و علائق آنها، جهت ایجاد کمپین‌های متنوع برای مخاطبین متنوع است.

شما می‌توانید هر پیام را با استفاده از اطلاعات موجود از مشتری، برایش سفارشی کنید. این باعث می‌شود که ایمیل‌های شما شخصی‌تر باشد و نتایج بسیار خوبی بدهد.

استفاده آسان از تست  A / B، پیگیری، بهینه‌سازی و ابزارهای به اشتراک گذاری  شبکه‌های اجتماعی نیز، مسلماً وجود دارند.

پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته از طریق ایمیل و انجمن‌ها ارائه می شود. مشتریان برتر همچنین می‌توانند از پشتیبانی تلفنی استفاده کنند. آموزشهای جامع گام به گام برای شروع و حل مسائل نیز وجود دارد.

قیمت این سرویس از ۹ دلار در ماه شروع می شود.

۷- ActiveCampaign

ActiveCampaign بازاریابی ایمیلی و خودکاربودن آن را با مفاهیم Customer relationship management (CRM)  و فروش ترکیب می کند و تمام ابزارهای لازم برای ایجاد برنامه‌های هوشمند بازاریابی ایمیلی را در خود دارد.

ActiveCampaign  یک ویرایشگر قالب ایمیل کاربردی و فرم‌های ثبت نام مناسب موبایل، همراه دارد. این به شما اجازه می دهد مخاطبین را براساس اعمال، موقعیت، رفتار و داده های اجتماعی آنها دسته‌بندی کنید. همچنین می‌تواند اطلاعات اضافی در مورد مخاطبین را تنها از روی آدرس ایمیل آنها به دست آورد.

این سرویس به زیبایی با بسیاری از نرم‌افزارهای دیگر از جمله وردپرس ادغام شده است. شما همچنین می‌توانید برای پیگیری کمپین،   به مخاطبین خود SMS ارسال کنید.

طرح های ActiveCampaign از ۹ دلار در ماه شروع می شود. شما می‌توانید یک نسخه آزمایشی با ویژگی‌های محدود برای انجام کمپین خودتان درخواست کنید.

اگر چه قیمت در ActiveCampaign بسیار بالا است، اما اگر بازاریابی خودکار چیزی است که شما دنبال آن هستید، ارزشش را خواهد داشت.

Join the Conversation

4 Comments

  1. سلام. به تازگی سرویس ایمیل مارکتینگی راه اندازی کرده ایم. رویکردی بین المللی در پیش گرفتیم.
    https://avangemail.com
    در صورت امکان بررسی نمایید و نظرات و پیشنهاداتان را به ما برسانید.
    چند ویژگی متمایز با دیگر سرویس های جهانی:
    ۱. امکانات smtp , api برای تنظیمات ارسال های تکی (Transactional). (میلرلایت این ویژگی را ندارد)
    ۲. ایده ی خاص برای warm up IPs و فراهم آوردن نرخ بالاتر باز شدن ایمیل.
    ۳. با هزینه تقریبا ۵۰% میلرلایت!
    ۴٫ پرداخت ریالی و پشتیبانی فارسی.
    با تشکر

  2. سلام. به تازگی سرویس ایمیل مارکتینگی راه اندازی کرده ایم. رویکردی بین المللی در پیش گرفتیم.
    https://avangemail.com
    در صورت امکان بررسی نمایید و نظرات و پیشنهاداتان را به ما برسانید.
    چند ویژگی متمایز با دیگر سرویس های جهانی:
    ۱. امکانات smtp , api برای تنظیمات ارسال های تکی (Transactional). (میلرلایت این ویژگی را ندارد)
    ۲. ایده ی خاص برای warm up IPs و فراهم آوردن نرخ بالاتر باز شدن ایمیل.
    ۳. با هزینه تقریبا ۵۰% میلرلایت!
    ۴٫ پرداخت ریالی و پشتیبانی فارسی.
    با تشکر

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *