بعضی از صاحبان کسب و کارهای باهوش، ضرب المثل های مختلفی رو برای رونق کسب و کار خود استفاده می کردند. مثل : ” از دل برود هر آنکه از دیده رود. ” به نظر شما عجیب نیست؟! کسب و کار چه ربطی به این ضرب المثل داره؟!

اگر دقت کنید در این ضرب المثل یک نکته بزرگی نهفته است. عمق معنا و مفهوم این ضرب المثل برای همیشه دیده شدن و همیشه مورد توجه واقع شدن است.

این دقیقا همان نکته ظریفی است که صاحبان برند های موفق رعایت کرده اند که هم اکنون با نام برند های خاص و میلیاردی از آن ها یاد می شود. به نظر شما چطور به این مرحله رسیده اند؟ چه چیزی باعث می شود یک اسم به یک برند و مارک معروف تبدیل شود؟

احتمالا جواب سوال برای شما هم کاملا واضح بوده است. بله دقیقا. تبلیغات.

می توان گفت مهم ترین نکته در هر کسب و کاری، حضور همیشه فعال در عرصه رقابت است. دیده شدن، در بین مردم، مطرح شدن، از محصول و خدمات شما تعریف یا حتی انتقاد کردن، لازمه رسیدن به همه این پارامترها، تبلیغات است.

اگر شما تبلیغ نکنید، مطمئن باشید که رقبای شما دست از تبلیغ نمی کشند و آن ها هستند که مشتریان بیشتری را جذب خواهند کرد.

پس می توان گفت تبلیغات جزو جدایی ناپذیر هر کسب و کاری هست.

اما آیا برای هر کسب و کاری یک نوع استراتژی تبلیغات کافی است؟ بعضی از کسب و کار ها باید در تایم های معین و مشخصی تبلیغ کنند، برخی از آن ها در پلتفرم های خاصی نیاز به تبلیغ دارند و بعضی از آن ها هم باید دم به دقیقه تبلیغ کنند. چقدر در مورد سیاست های تبلیغات و استراتژی های مربوط به آن اطلاع دارید؟

در این مقاله شما را با یکی از بهترین استراتژی های تبلیغات آشنا می کنم که بیشتر کسب و کارها را به موفقیت و برگشت چند برابری سرمایه رسانده است. آماده تجربه چنین موفقیتی هستید؟ پس تا انتها با ما همراه باشید.

تبلیغات اینستاگرام تا چه حد می تواند مهم باشد؟

می دانید که امروز تبلیغات اینستاگرام جزو یکی از قوانین جدایی ناپذیر در بین تمامی کسب و کارها تبدیل شده است. هر کسب و کاری با سابقه چندین ساله یا حتی کسب و کار های نوپا، دست به دامان اینستاگرام برای معرفی بهتر خدمات و محصولات خود شده اند. می توان گفت این اولین گام برای معرفی است اما نمی توان نام آن را تبلیغات گذاشت. زیرا فعلا هیچ استراتژی حساب شده ای درون آن وجود ندارد.

اما هیچ کدام از کسب و کار هایی که حتی مشتریان زیادی هم دارند فقط به این گام ابتدایی بسنده نمی کنند. چرا؟ نظر شما در این مورد چیست؟

چون آن ها برند های موفقی هستند. برند های موفق شیوه تبلیغات موفق و خاص خود را دارند و راز موفقیت آن ها هم در همین تبلیغات خاص است. زیرا در این کار یقین دارند که با یک تبلیغات دیجیتالی خوب و حساب شده می توانند سرمایه مالی خود را به عالی ترین شکل ممکن رقم بزنند.

صاحبان برند های موفق یقین دارند که هر قدمی که برای تبلیغات بر میدارند، نتایج شگفت انگیز آن را در هفته ها و ماه های آینده به صورت چند برابری مشاهده خواهند کرد.

تا الان متوجه شده اید که قطعا آن ها استراتژی تبلیغات خود را به صورت خودجوش انجام نمیدهند! قطعا یک پلن و برنامه مشخص و حساب شده ای پشت همه این تبلیغات وجود دارد. دنیای اینستاگرام پر از سیاست های گوناگون تبلیغات است. آیا با همه آن ها آشنا هستید؟ آیا می دانید چه تبلیغی را چه زمانی و چگونه منتشر کنید؟

در این راستا می توانید بهترین مشاور انواع تبلیغات اینستاگرامی را از دیجی فالوور بخواهید. دیجی فالوور با ارائه بهترین سیاست ها و استراتژی های تبلیغاتی با مقرون به صرفه ترین هزینه ها شما را تا اوج رسیدن به قله موفقیت یاری خواهد نمود. حال که اهمیت تبلیغات و اهمیت تبلیغات در اینستاگرام را دریافتید، همانطور که گفته بودم شما را با یکی از مهمترین استراتژی های تبلیغات اینستاگرامی آشنا می کنم.

تبلیغات گروهی اینستاگرام چیست؟

یک دست صدا نداره! اینم یکی از ضرب المثل هایی است که در تبلیغات از آن ایده گرفته شده است. جالبه نه!

مدتی است که تبلیغات اینستاگرامی در بین تمامی کسب و کار ها رواج پیدا کرده است. مخصوصا تبلیغات در یک پیجی که فالوور ریل زیادی دارد و محصول یا خدماتی که ارائه می دهد مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفته باشد. در این صورت کسب و کار های کوچک و متوسط درخواست تبلیغ محصول مورد نظر خود را به آن پیج میدهند و بنا به تعرفه تبلیغات اینستاگرامی، مبلغ موردنظر را پرداخت می کنند.

این تبلیغ یک روال عادی است که هم اکنون بسیاری از صاحبان کسب و کار در اینستاگرام انجام می دهند.

اما با توجه به ضرب المثلی که خدمتتان عرض کردم، این روش ممکن است زیاد کارساز نباشد و شما را با یک یا چند بار تبلیغ در یک پیج به درآمد مورد نظرتان نرساند. می پرسید چرا؟

چون اگر یک پیج مثلا 10K فالوور داشته باشد در زمانی که تبلیغ شما به صورت استوری یا پست قرار می گیرد ممکن است در آن زمان همه 10K فالوور موجود در پیج تبلیغ شما را نبینند! گذاشتن تبلیغ به معنای دیده شدن آن توسط همه مخاطبان آن پیج نیست. خب پس می پرسید راه چاره چیست؟

راه چاره عمیق فکر کردن به ضرب المثل های قدیمی مثل “با یک گل بهار نمیشه” یا “یک دست صدا نداره” است. امروزه با توجه به تنوع انتخاب ها و محصولات و سلیقه های مختلف مشتریان، دیگر تبلیغات محدود به یک پیج آنطور که باید جوابگو نیست.

تبلیغات گسترده در اینستاگرام را می توان به تبلیغات گروهی اینستاگرام منوط کرد. گروهی از اینفلوئنسر هاست که کارساز و کاربردی است. یعنی تبلیغ شما به صورت پست و استوری در پیج های مختلفی از افراد مشهور که مخاطبان بسیار زیادی دارند قرار می گیرد. اگر به صورت میانگین در هر کدام از پیج ها فقط 60 درصد افراد تبلیغ شما را ببینند، در این صورت میلیون ها نفر در سراسر جهان تبلیغ شما را مشاهده خواهند کرد.

چرا باید تبلیغات گروهی اینستاگرام را جدی بگیریم؟

مشاهده تبلیغ توسط افراد بیشتر منجر به پرسش و پاسخ در مورد جزئیات تبلیغ از جمله قیمت، کیفیت و … از طرف مخاطبان مختلف می شود. در این صورت است که شاخک های الگوریتم اینستاگرام تیز می شود. چرا؟ چون احساس می کند که این تبلیغ مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است و بنابراین آن را در دسترس عمومی و در دید مردم قرار می دهد. مخصوصا در دید کسانی که مشابه تبلیغ شما را در اینستاگرام جستجو کرده باشند. یا در گروه های مشابه آن عضو شده باشند.

دیگر چه می خواهید؟! واقعا چی از این بهتر؟

اینکه مخاطبان هدف شما توسط الگوریتم های اینستاگرام و توسط گروه مشاوران خبره دیجی فالوور به سمت شما هجوم بیاورند.

خلاصه این روند ادامه پیدا می کند تا جایی که شما شاهد جذب تعداد بی شماری درخواست برای جذب فالوور در پیج خود خواهید بود. کسانی که کلی سوال در ذهن دارند و شما باید با کمال میل به تعداد بی شماری از افراد که در آینده نه چندان دور جزو مشتری های شما خواهند بود، پاسخ دهید.

بنابراین تنها کاری که انجام می دهید، پوستر و کپشن تبلیغاتی خود را به گروه خلاق دیجی فالوور تحویل می دهید، چندی بعد شاهد بازگشت چند برابری سرمایه با استفاده از استراتژی های مختلف تبلیغاتی از جمله تبلیغات گروهی اینستاگرام خواهید بود.

آیا می خواهید از جزئیات تخصصی درباره تبلیغات گروهی اینستاگرام مطلع شوید؟ آیا شما هم در انتظار بازگشت چند برابری سرمایه خود از اینستاگرام هستید؟ آیا از تعرفه تبلیغاتی اینستاگرام مطلع هستید؟ همین حالا می توانید با مشاوران دیجی فالوور در انواع زمینه های تبلیغاتی و جذب فالوور واقعی در تماس باشید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *