سایت Pablo، شبکه‌ای برای دریافت تصاویر باکیفیت و جذاب

محتوای بصری سایت یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین محتوای هر سایت یا اکانت شبکه‌های اجتماعی را تشکیل می‌دهد. سایت‌های زیادی وجود دارند که تصاویر مفید و باکیفیتی در اختیار شما قرار می‌دهند تا بتوانید آن را در سایت خود استفاده کنید. استفاده از تصاویر باکیفیت در سایت برای کاربران این معنی را دارد که برای کسب‌وکار خود ارزش زیادی قائل هستید و اعتماد آنها را به نسبت به کسب‌وکار شما بیشتر می‌کند. یکی از شبکه‌های اجتماعی بسیار مفید و کاربردی که تصاویر بسیار باکیفیت در اختیار شما قرار می‌دهد، سایت Pablo است که صدها هزار عکس در زمینه‌های مختلفی در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید در بخش‌های مختلف سایت خود نظیر مطالب سایت استفاده کنید؛ هنگامی که شما در بخش مطالب سایت از تصاویر باکیفیت استفاده می‌کنید، کاربران ارتباط بهتری با مقالات شما می‌گیرند و با درج نظر سبب افزایش تعامل سایت می‌شوند.

البته توجه داشته باشید تصاویری که در بخش محتوای سایت استفاده می‌کنید باید کاملا مرتبط و از جذابیت بسیار بالایی برخوردار باشند. همچنین در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید از این تصاویر استفاده کنید؛ البته برای کاربردی‌تر شدن این تصاویر کافی است از یکی از نرم‌افزارهای ویرایش عکس نظیر فتوشاپ استفاده کنید و متن‌های دلخواه خود را بر روی آن قرار دهید! نکته مهم برای استفاده از تصاویر گرافیکی در شبکه‌های اجتماعی باتوجه به اینکه در بخش توضیحات هر عکس امکان درج عنوان وجود ندارد، این است که نکته آن محتوا را بر روی آن تصویر درج کنید و توضیحات آن را در بخش کپشن قرار دهید.

البته این ابزار امکان ویرایش آنلاین را نیز در اختیار شما قرار داده است و می‌توانید لوگوی خود را در آن قرار دهید یا افکت‌های موردنظر خود را بر روی آن ایجاد کنید. همچنین می‌توانید متن دلخواه خود را بر روی آن درج کنید و از فونت، رنگ، فیلترها و… استفاده کنید.

برخی از ویژگی‌های سایت Pablo:

  • وجود بیش از ۶۰۰,۰۰۰ عکس در این مرجع
  • دسته‌بندی‌های مختلف و وجود هزاران عکس در هر دسته
  • امکان ویرایش آنلاین تصاویر به صورت دلخواه
  • امکان استفاده از افکت‌های گرافیکی بر روی تصاویر موردنظر
  • امکان درج نوشته و متن بر روی هر عکس
  • امکان شخصی‌سازی فونت، اندازه، رنگ و افکت‌ متن‌های درج‌شده

Freepik، مرجع دریافت تصاویر و فایل‌های گرافیکی باکیفیت

یکی دیگر از مهم‌ترین ابزارهایی که گرافیست‌ها و فعالان حوزه تولید محتوا از آن استفاده می‌کنند، ابزار freepik است که در آن صدها هزار تصاویر گرافیکی و باکیفیت در اختیار شما قرار می‌دهد. در واقع این سایت کاربران زیادی دارد که هر یک از آنها تعداد زیادی فایل در اختیار دیگران قرار می‌دهند و اکثر فایل‌های آن را می‌توانید به صورت رایگان دانلود و استفاده کنید.

این سایت نیز عضویت تجاری دارد که در آن فایل‌های تجاری زیادی در اختیار شما قرار می‌گیرد اما نسخه رایگان این سایت نیز نیاز تمامی افراد را برطرف می‌کند. با ورود به این سایت می‌توانید چندین نوع فایل را انتخاب و باتوجه به موضوع موردنظر خود جستجو کنید! کافی است در بالای این سایت نام حوزه فعالیتی موردنظر خود مانند Bussiness را وارد کنید و سپس یکی از انواع فایل‌ها را انتخاب کنید.

  • ۵ سایت کاربردی برای ویرایش عکس‌های شما
  • Vectors: در این بخش وکتورهای گرافیکی زیادی وجود دارند که با از آنها می‌توانید برای استفاده بر روی تصاویر دیگر یا بخش‌های مختلف سایت خود استفاده کنید.
  • PSD Files: در این بخش می‌توانید فایل‌های PSD یا همان فایل‌های فتوشاپ مربوط به تصاویر گرافیکی را مشاهده کنید؛ فایل‌های پی‌اس‌دی معمولا دارای جزییات بیشتری هستند که می‌توانید آنها را باتوجه به سلیقه و نظر خود ویرایش کنید.
  • Icons: یکی از پرکاربردترین ابزارهای موجود در این سایت آیکن‌ها هستند که در آن می‌توانید آیکن‌های خود را در اندازه‌های مختلف دریافت کنید. آیکون‌ها تنها ابزاری هستند که از آنها در طراحی فایل‌های گرافیکی، در سایت، در شبکه‌های اجتماعی، طراحی لوگو و… استفاده می‌شوند و در این سایت هزاران آیکن با موضوعات متنوع در اختیار شما قرار دارند.
  • Stock photos: تصاویر استوک به تصاویر باکیفیتی گفته می‌شود توسط عکاسان تهیه و ویرایش شده‌اند! در این سایت در حوزه‌های مختلف تصاویر باکیفیت و سایز بزرگ زیادی وجود دارند که می‌توانید از آنها برای طراحی فایل‌های گرافیکی مختلف برای پست‌های سایت و شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از ابزارهای دیگری افکت‌های مختلفی بر روی تصاویر استوک قرار دهید و آنها را در بخش‌های موردنیاز خود استفاده کنید.
  • چگونه عکس‌های تار و بی‌کیفیت را بهبود ببخشیم

استفاده از ابزارهای آنلاین در کسب‌وکارهای آنلاین به رشد و پیشرفت سریع‌تر کمک می‌کنند و با استفاده از آنها به راحتی می‌توانید تمامی فعالیت‌های خود را آنالیز کنید. در این مقاله به بررسی برخی از ابزارهای کاربردی در زمینه مدیریت کسب‌وکار آنلاین پرداختیم و در مقاله بعدی به بررسی برخی دیگر از ابزارهای موجود در این زمینه خواهیم پرداخت.

 

طراح گرافیک و وب‌سایت، متخصص تولید محتوای حرفه‌ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، سئو

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *