یکی از شناخته‌شده‌ترین برندها برای ساعت‌ها و دستبندهای هوشمند به حساب می‌آید. محصولات این شرکت تنوع بسیار خوبی دارند تا بتوانند نیازهای مختلف را با قیمت‌های متفاوت پوشش دهند. در واقع شما هم می‌توانید به سراغ گران‌ترین‌ها در این برند بروید و هم با قیمتی مناسب یک دستبند سلامتی عالی خریداری کنید. اما کدام یک از مدل‌های Fitbit برای شما مناسب خواهند بود؟

Fitbit Versa 2: اگر به دنبال امکانات کامل هستید

Fitbit Versa 2

 

Fitbit Versa 2 یکی از محصولات نمادین و خاص این شرکت است. این محصول زیبا با طراحی فوق‌العاده‌اش به خوبی روی دست شما می‌نشیدن و امکاناتی بسیار خوب در زمینه سلامت و همچنین ورزش ارائه می‌کند. ضدآب بودن (حتی برای شنا)، تنظیمات مخصوص ورزش‌های مختلف، باتری بسیار قوی، تشخیص اکسیژن خون، جواب دادن سریع به پیغام‌ها یا تماس‌هایی که به گوشی می‌شود و … از جمله امکانات این دست بند جذاب و زیبا است. Fitbit Versa 2 یا قیمت حدودا ۲۰۰ دلاری از یک مونیتور OLED بهره می‌برد که روشنایی و کیفیت بسیار خوبی به آن بخشیده است.

Fitbit Versa 2

 

نکات جذاب خیلی بیشتری در مورد این محصول وجود دارد، برای مثال شما می‌توانید از GPS داخلی آن استفاده کرده و موقع دویدن یا دوچرخه سواری، گوشی همراه نبرید. Fitbit Versa 2 محصولی زیبا با امکانات بسیار خوب است که حتی نیمی از قیمت ارزان‌ترین مدل روز ساعت اپل را هم ندارد.

Fitbit Charge 3 Special Edition: بهترین دستبند با قیمتی عالی

Fitbit Charge 3 Special Edition

امکانات این دستبند هوشمند Fitbit در حد و قواره‌ی محصولی است که در بند قبل معرفی کردیم. تقریبا همه‌ی آن چیزی که در یک ساعت هوشمند می‌بینید، در این دستبند وجود دارد و که مانیتور نسبتا بزرگ و با کیفیت آن با سر و شکل زیبا، یک محصول زیبا را ساخته است. Charge 3 Special Edition هم ضد آب است و به راحتی می‌توانید با آن شنا کنید، می‌توانید جواب سریع به تماس‌ها و پیغام‌ها بدهید و همچنین آمار ضربان قلب خود را مشاهده کنید.

Fitbit Charge 3 Special Edition

قیمت حدودی این محصول ۱۷۰ دلار است که با توجه به امکانات عالی آن، کاملا مرقون به صرفه محسوب می‌شود.

Fitbit Inspire HR: دستبند زیر ۱۰۰ دلاری زیبا و کارآمد

Fitbit Inspire HR

اگر از چهره‌ی همیشگی ساعت‌های هوشمند خوشتان نمی‌آید و می‌خواهید با یک قیمت مناسب، چیزی داشته باشید که امکانات وسیعی برایتان به ارمغان بیاورد، در میان محصولات Fitbit ، بهتر است به سراغ Fitbit Inspire HR بروید. این محصول زیبا طراحی شده و در کنار طراحی خوب خود ساعت، دستبندهای جذابی نیز همراهش به شما داده می‌شود.

Fitbit Inspire HR

برای یک محصول ۱۰۰ دلاری، باتری Fitbit Inspire HR بیش از ۵ روز برایتان دوام خواهد آورد، ضد آب بوده و برای شنا مناسب است، انواع تنظیمات پیش فرض برای ورزش‌های مختلف از جمله شنا را در اختیارتان می‌گذارد و امکانات جانبی خوبی هم دارد که برای این قیمت، عالی به نظر می‌آید.

Fitbit Ace 2: محصولی ارزان برای تمام سنین

Fitbit Ace 2

آخرین انتخاب ما برای شما Fitbit Ace 2 است. یک محصول ارزان که حدود ۶۰ و خورده‌ای دلار قیمت دارد و امکانات خوبی را نیز برای کاربرانش همراه خواهد داشت و می‌شود آن را برای تمامی سنین خریداری کرد.

Fitbit Ace 2

البته در Fitbit Ace 2 خبری از پاسخگویی سریع به تماس یا سنسور ضربان قلب نیست، اما باقی امکاناتی که عموما در تمامی دستبندهای هوشمند می‌بینید، در این مدل نیز وجود دارند.

Join the Conversation

1 Comment

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *