آیا در صدد هستید تا یک جدول سازمانی زیبا را به سایت وردپرس‌تان اضافه کنید؟ نمودار سازمانی برای معرفی تیم مدیریتی سایت و یا کسب و کار و نشان دادن سلسله مراتب آن‌ها به کاربران کاربرد دارد. ما در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک نمودار سازمانی شرکتی را در وردپرس ایجاد کنید.

نمودار سازمانی چیست و چرا اهمیت دارد؟

نمودار سازمانی در واقع ساختار سلسله مراتبی شرکت را بر اساس عنوان و مسئولیت‌های کاری، از مدیر کل تا مدیران را معرفی می‌کند. استفاده از این نمودار نه تنها وجه شما را بالا برده و در نتیجه موفقیت بیشتری برای شما رقم خواهد زد، در عین حال به کاربران نشان می‌دهد برای موقعیت‌های مختلف تجاری با چه کسی تماس بگیرند، و یا پیشنهاداتشان را به چه کسی ارائه دهند.

بیایید نگاهی به چگونگی ایجاد یک نمودار سازمانی در وردپرس بیاندازیم.

یک نمودار سازمانی در وردپرس ایجاد کنید

قبل از هر کاری افزونه Easy Org Chart را نصب و فعال کنید. بعد از فعال‌سازی افزونه وردپرس باید به Easy Org Chart »Add New در مدیریت وردپرس برای ایجاد یک نمودار سازمانی بروید.

اول از هر چیزی نیاز به یک عنوان برای جدول خود دارید. سپس در بخش Build your Org Chart به سمت پایین پیمایش کنید و اعضای تیم را اضافه کنید. در اولین ستون، باید جزییات اعضای تیم مانند نام، سمت شغلی، تصویر نمایه و اطلاعات تماس را اضافه کنید. سپس روی گزینه Add a person کلیک کنید و عضو دیگری از تیم را اضافه کنید. این کار را برای تمام اعضای تیم کاری‌تان تکرار کنید.

برای این که اعضا را در محل درست خودشان قرار دهید به راحتی آنها در قسمت مدیریت وردپرس به سمت چپ و راست بکشید و رها کنید. همچنین باید سلسله مراتب بالا و شماره ردیف برای هر عضو تیم را با توجه به ساختار سلسله مراتبی شرکت مشخص کنید.

بعد از این که اعضای تیم را اضافه کردید به قسمت تنظیمات پیشرفته سبک بروید و از همان جا پیکربندی نمودار را مطابق سلیقه خود تنظیم کنید. در این قسمت می‌توانید رنگ پس زمینه، اندازه کادر اعضا، نوع زوایا، تمپلیت باکس و موارد بیشتری را تنظیم کنید.

بعد از این که ظاهر نمودار را مشخص کردید دکمه Publish را بزنید تا تغییرات شما ذخیره شود. برای این که نمودار سازمانی شما در سایت وردپرس‌تان نمایش داده شود باید به صفحه Easy Org Chart در مدیریت وردپرس بروید و لینک کوتاه را کپی کنید.

اکنون می‌توانید با استفاده از لینک، نمودار را در هر پست و هر کجای صفحه و یا نوار ابزار ویدجت که بخواهید بزارید.

خیلی شکیل‌تر خواهد بود که حتی فرم تماس هم زیر نمودارتان در وردپرس اضافه کنید. اگر تصمیم به این کار گرفتید، توصیه ما این است از افزونه WPForms استفاده کنید که برای کارهای تجاری بهترین افزونه شناخته می‌شود. این افزونه نه کاربران اجازه می‌دهد تا گرینده تماس را انتخاب کنند.

امیدواریم با  این مقاله به شما کمک کرده باشیم تا بتوانید نمودار شرکتی خودتان را وارد سایت وردپرس کنید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *