برای مدیران وب‌سایت‌ها یا تکینیسین‌ها و مسئولین شرکت‌ها خیلی بهتر است که آخر ایمیل خود امضایی داشته باشند تا حرفه و اطلاعات تماس آن‌ها را در اختیار دیگران قرار دهد. برای این کار نیاز نیست که هر بار همه‌ی اطلاعات را به صورت دستی وارد کنید و ابزارهای آنلاین بسیاری وجود دارند که این کار را برای شما انجام می‌دهند.

از بین ابزارهای زیادی که وجود دارد، بسیاری نسخه‌های پولی و رایگان دارند اما MySignature کاملا رایگان است و برای امکانات بیشتر نیاز به هیچ ارتقای اکانتی ندارید. کافی است درون سایت ثبت‌نام کنید و اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده تا در نهایت امضای خود را تحویل بگیرید.

کار با MySignature بسیار آسان است، بعد از ثبت نام چند تب ساده وجود دارد که باید اطلاعات خود را در آن‌ها وارد کنید.

General: در این بخش اسم، شماره تلفن، آدرس وبسایت، آدرس و آی‌دی اسکایپ خود را وارد می‌کنید.
Photo: عکس‌هایی که باید در این برنامه آپلود کنید مقیاس یک به یک دارد یعنی مربع است. اندازه آن را نیز خود می‌توانید تعیین کنید. تنها مورد این است که بعد از اتمام آپلود می‌توانید شکل نمایش قاب آن را تایید کنید. مثلا مربع ساده، دایره‌ای و …
Company: در این برگه اطلاعات شرکت و سمت خود را وارد می‌کنید.
Style: یکی از ویژگی‌های خوب MySignature این است که می‌توان شکل نمایش امضا را تغییر داد و اگر از نوشته‌های لاتین استفاده می‌کنید، بین چند فونت حق انتخاب هم خواهید داشت.

Social: مسلما مهم‌ترین راه‌ ارتباطی این روزها شبکه‌های اجتماعی هستند، برای این کار هم می‌توانید از میان ۱۲ شبکه اجتماعی در نظر گرفته شده آن‌هایی که عضو هستید را انتخاب کرده و آی‌دی خود را وارد کنید. شبکه‌هایی همچون فیسبوک، توییتر،اینستاگرام و…

MySignature

بعد از اتمام کار ۵ تمپلیت مختلف نیز به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید از میان‌ آن‌ها انتخاب کنید. ویرایشگر HTML هم وجود دارد تا بتوانید کاملا همه چیز را به سلیقه خود تغییر دهید.

وقتی امضای خود را تحویل گرفتید، می‌توانید آن را در هر کدام از سرویس‌های ایمیلی که می‌خواهید و در بخش امضا، جاگذاری کنید تا در انتهای تمام ایمیل‌های شما نمایش داده شود.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *