اگر از کاربران و علاقه‌مندان به سیستم عامل لینوکس هستید پیشنهاد می‌کنیم سایت‌هایی که در زیر معرفی می‌کنیم را بررسی کنید. شاید بعضی از آن‌ها را بشناسید یا شایدم سایت‌هایی هستند که از آن‌ها استفاده می‌کنید اما در لیست ما نیستند، پس حتما آن‌ها را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

OMG! Ubuntu!

OMG! Ubuntu!

یکی از جالب‌ترین سایت‌های لیست ما که توسط Joey Sneddon اداره می‌شود و حول محور Ubuntu می‌چرخد. در این سایت جدا از اخبار مربوط به این سیستم عامل، آموزش‌های متنوع، اخبار بازی‌های لینوکس، آخرین تغییرات Ubuntu بر روی موبایل، جزییات اپلیکیشن‌ها، معرفی بازی‌ها و تم‌های کامپیوتر را می‌توانید دنبال کنید.

It’s FOSS

در این سایت تعداد زیادی اپلیکیشن کد باز را می‌توانید پیدا کنید که در کنار اخبار مربوط به برنامه‌ای اینچنینی قرار گرفته‌اند. آموزش‌های نوشتاری و ویدیویی متنوعی نیز در کنار کتاب‌های الکترونیکی به صورت رایگان در It’s FOSS عرضه شده‌اند که می‌توانید به راحتی از آن‌ها استفاده کنید.

It’s FOSS

یکی از نکات برجسته در مورد این سایت، ارائه خبرهایی در مورد نرم‌افزار لینوکس است که هنوز به هیچ کدام از سایت‌های دیگر درز پیدا نکرده است.

Ask Ubuntu

Ask Ubuntu

اگر چه کار با سیستم عامل لینوکس ساده‌تر از گذشته شده، اما هنوز هم سوالاتی برای شما پیش می‌آید که به راحتی نمی‌توانید جوابی برای آن‌ها پیدا کنید. این سایت راه حلی عملی در اختیار شما می‌گذارد که به وسیله آن می‌توانید سوالات خود را پرسیده و منتظر باشید متخصصان Ubuntu به آن جواب دهند. شاید در نگاه اول بیش از اندازه شبیه به ردیت به نظر بیاید، اما نباید فراموش کرد که این مکان مختص سیستم‌عامل مطبوع شما ساخته شده و به راحتی می‌توان جواب سوال‌هایتان را در آن بگیرید.

Linux Journal

مجله چاپی Linux Journal، نسخه آنلاینی نیز دارد که مطالب بسیار با کیفیتی در آن ارائه می‌شود. این مجله بیش از ۲۰ سال است که فعالیت می‌کند و جدا از اخبار و مقالات خوبش، آموزش‌های و نکات زیادی در رابطه با لینوکس دارد که می‌توانید آن‌ها را یاد بگیرید.

Linux Journal

به طور کلی سایت به بخش‌های خبری، تحلیل برنامه‌ها و سخت‌افزارها، آموزش‌ها و نکات تقسیم می‌شود که در هر کدام این بخش‌ها مقالات بسیار زیادی وجود دارد.

Linux Today

Linux Today

ظاهر ساده و ابتدایی این سایت را در نظر نگیرید، Linux Today منبعی بسیار قوی برای دنبال کردن خبرهای متنوع دنیای لینوکس است. خبرهایی از بخش‌های مختلف دیگر دنیای آی‌تی نیز در این سایت وجود دارد که به راحتی می‌توانید آن‌ها را دنبال کنید.

Gaming on Linux

و در آخر اگر از کسانی هستید که بازی‌ها را روی لینوکس نصب می‌کنید این سایت ایده‌آل شماست. این سایت اخبار کاملی از بازی‌های لینوک به همراه نمایش تریلر آن‌ها برای شما گردآوری کرده است. مصاحبه‌های اختصاصی این تیم با بازی‌سازان را هم نباید از دست بدهید که فوق‌العاده جذاب هستند.

Gaming on Linux

اگر هم از آن دسته کسانی هستید که کمبود بازی برای لینوکس جلوی شما برای نصب آن را گرفته، قبل از قطعی کردن تصمیم خود نگاهی به این سایت بندازید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *