اگر به صورت مستمر فایل‌های صوتی مختلف را ویرایش می‌کنید حتما به یک نرم‌افزار ویرایشگر قوی احتیاج دارید. اما اگر هر از چند گاهی نیاز به تغییر فرمت یک فایل صوتی یا بریدن بخشی از آن دارید و نمی‌خواهید، لیست نرم‌افزارهای مختلف در دستگاهتان را زیاد کنید، خیلی راحت می‌توانید از ادیتورهای آنلاین و رایگان استفاده کنید.

این مرورگرها فارغ از سیستم عاملی که دارید، تنها با یک مرورگر مدرن و اینترنت در دسترس شما خواهند بود و شما با آپلود فایل خود، می‌توانید تغییرات مورد نیاز را در آن‌ها اعمال کرده و سپس فایل نهایی را دانلود کنید. در زیر ما چند مورد از بهترین وبسایت‌های ادیت موزیک آنلاین را به شما معرفی می‌کنیم.

Soundation Studio

Soundation Studio یک سرویس بسیار قدرتمند برای ساخت موسیقی است که ابزارهای متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد و شما به وسیله‌ی آن می‌توانید به راحتی کارهای میکس فایل‌های صوتی را انجام داده، لوپ ایجاد کنید، افکت گذاری کنید و از سازهای مجازی در کار خود استفاده کرده و نتیجه‌ای با کیفیت را خروجی بگیرید. Soundation Studio‌ حتی با تمام امکاناتی که دارد، کاربری ساده‌ای داشته و خیلی راحت می‌توانید از لایبرری بزرگش برای موسیقی خود استفاده کنید.

Soundation Studio

Audio Tool

یکی دیگر از نرم‌افزارهای قدرتمند آنلاین برای ساخت موسیقی بدون نیاز به نصب هیچ گونه نرم‌افزاری. Audio Tool دارای امکانات کامل و همچنین سازهای مجازی متنوع بوده و پنل افکت آن نیز، تنوع خوبی دارد. همچنین در Audio Tool بیش از 250 هزار سمپل رایگان وجود دارد که از آن‌ها نیز می‌توانید در کار خود استفاده کنید. از نکات جذاب دیگر در مورد این پلت‌فرم، وجود آموزش‌های بسیار زیاد در مورد Audio Tool است که برای تازه وارد‌ها کار را راحت می‌کند.

Audio Tool

Twisted Wafe

این ابزار ادیت فایل‌های صوتی، نرم‌افزار آنلاین خیلی خوبی برا ضبط صدا نیز هست و امکاناتی خوبی همچون ایجاد لوپ و افکت گذاری را در اختیار شما می‌گذارد. کار با Twisted Wafe ساده است و امکان ذخیره سازه پروژه در فضای ابری آن را دارید تا بعدتر بتوانید، دوباره روی همان پروژه کار کنید و آن را بهبود ببخشید.

Twisted Wafe

Beautiful Audio Editor

Beautiful Audio Editor ابزاری برای بهبود فایل صوتی است. در آن امکاناتی برای افکت گذاری روی ترک‌های مختلف و فرکانس‌های مختلف گنجانده شده است. همچنین شما می‌توانید سرعت ترک را کم و زیاد کنید و میزان بلندی آن را در بخش‌های مختلف، تغییر دهید.

Beautiful Audio Editor

Audio Joiner

همانطور که از اسم این ادیتور معلوم است، از Audio Joiner برای یکی کردن دو یا چند فایل صوتی مختلف استفاده می‌شود. این سایت از فرمت‌های موسیقی متنوعی پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید یک خروجی بسیار با کیفیت را در نهایت ذخیره کنید. همچنین امکان گذاشتن ترانزیشن های مختلف بین دو ترک نیز در Audio Joiner در نظر گرفته شده و تغییر تنظیمات نیز با اسلایدرهایی که وجود دارد ساده بوده و کاربران تازه کار خیلی راحت می‌توانند از آن استفاده کنند.

Audio Joiner

Bear Audio

Bear Audio از سایت‌های نسبتا قدیمی و محبوب و کاملا رایگان بوده که شما هر فرمت صوتی که بخواهید را می‌توانید در آن آپلود کنید و با امکانات خیلی خوبی که دارد به ویرایش آن بپردازید. از این سایت می‌توانید برای بریدن، تغییر بلندی، گذاشتن افکت‌های ساده، ساخت رینگتون و … استفاده کنید. بهترین چیز درباره Bear Audio استفاده از HTML5 است که باعث می‌شود، تمام کارهایی که گفتیم، خیلی سریع‌تر و روان‌تر انجام شود.

Bear Audio

Sodaphonic

یک ابزار نسبتا ساده و کاملا سر راست که برای ادیت فایل‌های صوتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. Sodaphonic همچنین می‌تواند برای ضبط صدا نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و همچون چند گزینه‌ی دیگر لیستمان، از فرمت‌های متنوعی پشتیبانی می‌کند.

Sodaphonic

 

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *