در طراحی سایت خودرو ، یکی از نکاتی که می توانید رعایت کنید این است که محتوایی اعتمادساز در آن درج کنید. این کار را می توان توسط تیم طراحی سایت و با سایت وردپرس انجام داد!

طراحی سایت خودرو

محتوای اعتمادساز را درج کنید

توضیح دهید که چرا شرکت شما واجد شرایط منحصر به فرد برای ارائه محصولات یا خدمات خود است. جزئیاتی در مورد تاریخچه و دستاوردهای شرکت خود، به خصوص در صفحه درباره ما خود وارد کنید.

 

در صورت مرتبط بودن، عکسی از بنیانگذار اضافه کنید. اگر بنیانگذار در محیط کارش دیده شود، مثلاً صاحب رستورانی در آشپزخانه اش که کلاه سرآشپزی بر سر دارد، هماهنگ کننده عروسی که در تنظیم مراسم عروسی نقش دارد، فروشنده ماشینی که روی زمین ماشینش ایستاده است، امتیازی خوب است. در نظر بگیرید که یک صفحه را به توصیفات یا مطالعات موردی اختصاص دهید و حتی به نظرات خود در Google یا Yelp پیوند دهید. این تأییدیه های شخص ثالث دارای اعتبار هستند. مشتریان از شرکت هایی که به آنها اعتماد دارند خرید می کنند.

وب سایت خود را به روز کنید و همین طوری آنرا نگه دارید

اگر بازدیدکنندگان متوجه شوند که محتوای شما به روز نیست، سایت شما اعتبار خود را از دست می دهد. به طور مداوم سایت خود را به روز کنید، به آن اضافه کنید و هر گونه اطلاعات منسوخ را حذف کنید. قسمت آخر آن جمله، انتقادی است، بنابراین امیدوارم آن را از دست ندهید. شما نباید فقط محتوا اضافه کنید. همچنین باید هر چیزی را که دیگر مرتبط نیست حذف کنید. اگر اطلاعات خوب دفن شود، بازدیدکننده شما ممکن است هرگز آن را پیدا نکند. این نکته را به یاد داشته باشید.

تیم طراحی سایت

تمام اطلاعات مربوطه را ارائه دهید

وقتی مردم در وب جستجو می کنند، به دنبال پاسخ هستند. اگر سایت شما حقایق را ارائه ندهد، بازدیدکننده به سایت بعدی در نتایج جستجو می‌رود. از اشتراک گذاری زیاد نترسید و این شامل قیمت ها نیز می شود. شفافیت کار می کند. مطالعات نشان می‌دهد که وب‌سایت‌های غنی از اطلاعات در تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان بالقوه مؤثرترین هستند. و موتورهای جستجو سایت هایی را ترجیح می دهند که اطلاعات جامعی را ارائه می دهند و آنها را بالاتر از سایت های پراکنده ای که فاقد عمق موضوع هستند رتبه بندی می کنند.

هیاهو را کنار بگذارید!

بازدیدکنندگان چرخش نمی خواهند. آنها انتظار صداقت و شفافیت دارند. آنها به دنبال حقایق هستند تا بتوانند تصمیمی آگاهانه بگیرند. تمام کارت های خود را روی میز قرار دهید و اجازه دهید بازدیدکنندگان نتیجه گیری خود را بگیرند. در صورت امکان، آمار و مشخصات مربوطه را درج کنید که می تواند به حمایت از ادعاهای شما کمک کند.

صفحه اصلی خود را به صورت خلاصه ای کامل و دقیق درآورید

از آنجایی که صفحه اصلی شما رایج ترین ورودی به وب سایت شما است، باید نحوه بهره مندی مشتریان از محتوا، محصولات یا خدمات شما را شرح دهد. اگر بازدیدکنندگان نتوانند به سرعت بفهمند چه چیزی برای آنها در نظر گرفته شده است، روی دکمه برگشت کلیک می کنند. پوف، رفت! در صفحه اصلی خود، پیوندهایی به دو تا چهار صفحه داخلی که بازدیدکنندگان معمولاً به دنبال آن هستند قرار دهید. آنها می توانند به صفحات درباره ما یا سوالات متداول شما باشند یا به صفحه محصول پرفروش شما پیوند دهند. این پیوندها به جذب بازدیدکنندگان و جلب علاقه آنها کمک می کند.

صفحات فرود منحصر به فرد برای موضوعات خاص ایجاد کنید

در حالی که ممکن است بخواهید همه از درب ورودی، صفحه اصلی وب سایت شما وارد شوند، این ممکن است بهترین استراتژی نباشد. یک رویکرد هدفمندتر ایجاد صفحات فرود است که با موضوعات خاصی صحبت می کنند. اگر کسی به دنبال اطلاعاتی در مورد کاربرد نظامی محصول شما است، باید در صفحه شما که به آن موضوع اختصاص داده شده است، وارد شود. صفحات فرود با نرخ بالاتری نسبت به صفحات اصلی تبدیل می شوند.

اگر علاقه مند به هدف قرار دادن بازارهای عمودی هستید، برای هر کدام یک صفحه فرود جداگانه ایجاد کنید. نه تنها ترافیک وب بیشتری را جذب خواهید کرد، بلکه افزایش تبدیل را نیز مشاهده خواهید کرد، یعنی بازدیدکنندگان به سرنخ ها و مشتریان واجد شرایط تبدیل می شوند.

از تصاویر برای کمک به بیان داستان خود استفاده کنید

اگر عکس‌های حرفه‌ای از محصولات یا افراد خود دارید، حتماً از آنها استفاده کنید. بازدیدکنندگان می‌خواهند ببینند چه چیزی می‌خرند و از چه کسی آن را می‌خرند. طبق 10 قانون ساده داستان سرایی بصری، «داستان‌های متنی خسته می‌شوند، داستان‌هایی که به صورت بصری گفته می‌شوند درگیر می‌شوند— و می‌فروشند».

اما عکس‌های حرفه‌ای یک لوکس هستند که هر کسب‌وکاری توانایی خرید آن را ندارد. در این صورت، به عکس های استوک نگاه کنید. می‌توانید از آن‌ها برای افزودن علاقه بصری به صفحه‌ای که در غیر این صورت یک صفحه کپی سنگین است استفاده کنید. عکس‌های استوک قبلاً گران بودند، اما این روزها می‌توانید سایت‌های زیادی را پیدا کنید که عکس‌های استوک ارزان یا حتی رایگان می‌فروشند.

سایت وردپرس

WordPress.org یک CMS (سیستم مدیریت محتوا) منبع باز و میزبان خود است – اما تنها چیزی که واقعاً باید بدانید این است که محبوب ترین پلت فرم برای طراحی یک وب سایت است. وردپرس به شما کنترل کامل بر ظاهر و احساس وب سایت شما می دهد و از نظر فنی استفاده از آن رایگان است. ما این را به این دلیل می گوییم که برای اینکه وب سایت خود را زنده کنید، در واقع باید هزینه میزبانی وب، امنیت، نام دامنه و هر افزونه یا تم اضافی مورد نیاز خود را بپردازید.

با این حال، بزرگترین مشکل وردپرس این است که واقعا برای جو معمولی مناسب نیست. استفاده از وردپرس تقریباً غیرممکن خواهد بود، مگر اینکه با کد راحت باشید – یا بودجه لازم برای استخدام یک توسعه دهنده حرفه ای را داشته باشید. به همین دلیل، توصیه می‌کنیم افرادی که سایت خود را می‌سازند به سازندگان وب‌سایت و پلتفرم‌های تجارت الکترونیک پایبند باشند.

 

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *