شاید برایتان جالب باشد که بدانید بیش از نیمی از ترافیک کاربران توسط گوگل کروم است. در واقع بیش از نصف کاربران از گوگل کروم استفاده می کنند و بقیه کاربران هم از مرورگرهای دیگر نظیر سافاری یا فایرفاکس. همین مسئله باعث شده تا توسعه دهندگان به فکر ارائه افزونه های گوگل کروم باشند و اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که از گوگل کروم استفاده می کنید، بعید نیست که از چند افزونه گوگل کروم استفاده کنید. اما آیا معروف ترین و بهترین افزونه های گوگل کروم که بسیار کاربردی است را می شناسید؟

بهترین افزونه های کروم کدام هستند؟

اگر از کاربران گوگل کروم هستید، بعید نیست که در حال حاضر از چند افزونه آن استفاده کنید. در واقع افزونه های این مرورگر به قدری کاربردی و حرفه ای هستند که نیاز بسیاری از ما را به هر گونه ابزار دیگر رفع می کند. کافی است این افزونه ها را که معمولاً بسیار سبک هستند را روی گوگل کروم نصب کنید و تنها با یک کلیک فعال کنید. البته نباید فراموش کنید که گوگل کروم افزونه های زیادی دارد و این موارد تنها بخش کوچکی از آن هستند. اگر افزونه مورد نظر شما در میان آن ها وجود نداشت، کافی است در مورد کاری که می خواهید افزونه انجام دهد جستجو کنید تا بهترین افزونه های مربوط به آن را بشناسید.

  • افزونه AdBlock Plus

شاید شما هم جزء آن دسته از کاربرانی هستید که هنگام وارد شدن به سایت های مختلف، با تبلیغات روبرو می شوید. این تبلیغات گاهی اوقات آزار دهنده است و می تواند عملکرد شما در آن سایت را مختل کند. گاهی اوقات هم شما در حال خواندن یک محتوای ارزشمند هستند که متوجه نمایش تبلیغاتی می شوید که جلوی آن را می گیرد. پس فراموش نکنید که بلاک کردن تبلیغات می تواند یک تنظیم بسیار عالی باشد. با کمک افزونه Adblock Plus به راحتی می توانید اکثر تبلیغات مزاحم را مسدود کنید. همچنین تبلیغات توسط این افزونه به رنگ سفید نمایش داده می شود تا شما را آزار ندهد. پس این افزونه برای افرادی که می خواهند بدون مزاحمت های تبلیغات به دیدن محتوای یک صفحه یا سایت بپردازند بسیار مناسب است.

  • افزونه Grammerly

یکی دیگر از پلاگین هایی که در گوگل کروم وجود دارد و می تواند بسیار کاربردی باشد، افزونه Grammerly است. اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که به زبان انگلیسی تولید محتوا می کنید و می خواهید افزونه ای ناظر بر محتوای شما باشد، این افزونه بسیار کاربردی است. با کمک این افزونه می توانید ایرادهای متن خود را پیدا کنید و سپس اقدام به ویرایش کنید. البته که این افزونه توسط یک کمپانی بزرگ ارائه شده است و با تهیه نسخه تجاری اکانت خود می توانید به امکانات و تنظیمات بیشتری دسترسی پیدا کنید. حتی می توانید وزن دلخواه را به محتوای خود بدهید! بدون شک این افزونه یکی از بهترین افزونه های موجود برای گوگل کروم است.

  • افزونه Momentum

اگر به دنبال یک افزونه چند کاره هستید که محیط گوگل کروم خود را جذاب تر کنید، این افزونه کمک زیادی به شما می کند. با نصب کردن این افزونه رو گوگل کروم خود می توانید پس زمینه بسیار جذابی که هر روز تغییر می کند را در گوگل کروم خود مشاهده کنید. همچنین یک ساعت بسیار زیبا در بک گراند به شما نمایش داده می شود که البته مختل انجام کارهای شما نمی شود. در واقع با یک کلیک می توانید آن را پنهان کنید و در زمانی که مرورگر باز است اما با آن کار ندارید نمایش داده شود. همچنین شما می توانید کارهای خود را در آن بنویسید و هر کدام را که انجام دادید، خط بزنید و به سراغ کار بعدی بروید.

  • افزونه Mercury Reader

اگر اهل مطالعه و وبگردی هستید و روزانه بخشی از زمان خود را به خواندن وبلاگ اختصاص می دهید، این افزونه به درد شما می خورد. این افزونه به شما کمک می کند تا تنظیمات مورد نظر خود را بر روی صفحه انجام دهید و سپس از خواندن محتوای مورد نظر لذت ببرید. مثلاً شما می توانید تصاویر مهم آن صفحه را بزرگ تر کنید یا این که اگر بخشی از متن واضح نیست را به خوبی با کمک آن بخوانید. این افزونه قابلیت نشانه گذاری و بوک مارک هم دارد تا بتوانید در هر لحظه مطلبی که مدنظرتان است را تنها با یک کلیک و بدون جستجو باز کنید.

  • افزونه Checker Plus For Google Calender

با گوگل کلندر آشنا هستید؟ در گوگل کلندر شما می توانید رویدادهای مهم کاری و زندگی خود را  یادداشت کنید. اما اگر بخواهید هر بار وارد سایت آن شوید، زمان زیادی از شما گرفته می شود. به همین دلیل این ابزار اپلیکیشن موبایل و همچنین افزونه گوگل کروم را در اختیار شما قرار داده است تا در هر صفحه ای که هستید بتوانید گوگل کلندر خود را هم چک کنید. این یک افزونه بسیار ارزشمند است برای افرادی که از گوگل کلندر برای نظم دادن به زندگی روزمره و کاری خود استفاده می کنند. شما می توانید تغییرات دلخواه را هم در تقویم ایجاد کنید و تنها برای مشاهده رویدادها نیست.

  • افزونه Office

با ابزارهای آفیس آشنا هستید؟ این افزونه در تمام بخش های زندگی ما تاثیرگذار است و اگر بخواهیم محتوایی ارائه دهیم، بدون شک از ابزارهای آن استفاده می کنیم. یکی از افزونه هایی که برای گوگل کروم وجود دارد، آفیس است. با استفاده از آن می توانید ابزارهای آفیس را در مرورگر خود اجرا کنید و این افزونه به شدت به تعامل شما با ابزارهای ضروری که روزانه به آن نیاز دارید نظیر ورد یا پاورپوینت کمک می کند. فایل های شما به صورت مستقیم در سایت Office.com اجرا می شود و البته می توانید از طریق پلتفرم های دیگر هم به آن دسترسی داشته باشید.

  • افزونه Google Translate

گوگل ترنسلیت یکی از ابزارهای بسیار کاربردی است که توسط گوگل ارائه شده است. یکی از افزونه های گوگل کروم هم مربوط به این ابزار است که می توانید به قابلیت های گوگل ترنسلیت در مرورگر خود و بدون آن که بخواهید سایت آن را باز کنید دسترسی داشته باشید. با کمک این ابزار کافی است یک کلمه یک جمله را انتخاب کنید و معنی آن را از این افزونه بخواهید. بنابراین فرآیندهایی نظیر کپی و پیست کردن حذف می شود که در نهایت به افزایش سرعت و دقت شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

  • افزونه Notification For Instagram

تقریباً هیچکس نیست که اینستاگرام را نشناسد و از آن استفاده نکند. یکی از ابزارهای بسیار کاربردی و جذابی که در مورد اینستاگرام است، افزونه Notification For Instagram است. با کمک این افزونه شما به راحتی می توانید اعلان های اینستاگرام را روی مرورگر خود دریافت کنید؛ بدون آن که بخواهید وارد سایت یا اپلیکیشن اینستاگرام شوید. البته قطعاً برای انجام کارهایی نظیر حذف آن ها باید از اپلیکیشن استفاده کنید. این افزونه تنها در حد خواندن اعلان ها است و نمی توانید برای انجام کارهای مدیریت اعلان ها از آن استفاده کنید. هر چند دقیقه یک بار اعلان ها بروز می شود و همه چیز به بهترین شکل در اختیار شما قرار می گیرد.

  • افزونه Hover Zoom plus

یکی دیگر از افزونه های گوگل کروم که کمک زیادی به شما می کند، این افزونه است. با کمک این افزونه می توانید تصاویری که در سطح اینترنت وجود دارد را به راحتی دانلود و شخصی سازی کنید. همه تنظیماتی که برای ویرایش عکس نیاز دارید در اختیار شما است. می توانید سایز آن را تغییر دهید یا آن را زوم کنید. همچنین می توانید تصاویری که رزولویشن بالا دارند را هم در همان صفحه مشاهده کنید و لذت ببرید. دیگر نیازی به باز کردن تب جدید وجود ندارد و می توانید بهترین استفاده را از آن داشته باشید.

  • افزونه User-Agent Switcher

یکی دیگر از ابزارهایی که با استفاده از آن می توانید سایت ها را در مرورگر و دستگاه دلخواه خود بارگذاری کنید و ببینید که در آن چطور نمایش داده می شود، این افزونه است. در واقع با نصب این افزونه روی مرورگر کروم دیگر نیازی به چک کردن دستگاه ها و مرورگرهای دیگر نیست. به خصوص که اگر شما طراح سایت هستید و می خواهید چک کنید که سایت شما روی تمام دستگاه ها به بهترین شکل ممکن بارگذاری می شود یا نه. این ابزار بسیار کمک کننده خواهد بود و با چند کلیک می توانید حالت های مختلف سایت خود را حتی در سیستم عامل های مختلف چک کنید.

  • افزونه Strict Workflow

بسیاری از ما هنگام کار کردن حواسمان پرت می شود و این مسئله باعث می شود که تمرکز کافی روی آن نداشته باشیم. یکی از افزونه های بسیار جالب، کاربردی و عالی گوگل کروم که به راحتی می توانید از آن استفاده کنید این افزونه است. با کمک این افزونه شما میتوانید جلوی حواس پرتی را بگیرید. مثلاً شما می توانید لیست سایت هایی که باعث حواس پرتی شما می شود را ببندید. همچنین امکان زمان بندی برای کار و استراحت هم وجود دارد. می توانید 25 دقیقه با تمام تمرکز کنید و سپس 5 دقیقه را به استراحت اختصاص دهید و این چرخه را تکرار کنید.

  • افزونه Pushbullet

با افزونه پوش بولت آشنایی دارید؟ یکی از افزونه های کاربردی است که می تواند به پیام رسان های مختلفی نظیر واتس اپ و فیسبوک دسترسی داشته باشد. در این صورت برای چک کردن این دو دیگر نیازی نیست که وارد سایت یا اپلیکیشن آن شوید. می توانید در حالی که مشغول کار هستید، نوتیفیکیشن های این دو اپ را چک کنید. حتی می توانید فایل های حجیمی را از طریق آن برای افراد دیگر ارسال کنید و فایل های دریافتی را روی کامپیوتر خود دریافت کنید. اگر از واتس اپ یا فیسبوک استفاده می کنید، این ابزار کمک بسیار زیادی به شما می کند.

  • افزونه The Great Suspender

یکی از ایرادات بسیار مهمی که به گوگل کروم گرفته می شود، این است که حافظه رم زیادی را اشغال می کند. در واقع دلیل بسیاری از کاربران که گاهی به سراغ فایرفاکس می روند، این است که گوگل کروم رم زیادی اشغال می کند وگرنه هیچ ایراد دیگری ندارد. با کمک افزونه افزونه The Great Suspender شما می توانید جلوی این مشکل را بگیرید و جلوی مصرف بالای رم توسط گوگل کروم را بگیرید. این افزونه قابلیت شخصی سازی هم دارد و می تواند هنگامی که تب های شما زیاد شد، بعضی از آن ها را غیرفعال کند تا جلوی مصرف بالای رم گرفته شود. همچنین این افزونه قابل شخصی سازی است تا لیست سایت های مورد نظر خود را در لیست سفید قرار دهید تا هیچگاه غیرفعال نشود.

  • افزونه Panic Button

یک افزونه عالی و کاربردی! اگر شما در محل کار خود دوست دارید صفحاتی را که باز کرده اید بقیه مشاهده نکنند اما نمی خواهید آن را ببندید، این افزونه به شما کمک می کند. با کمک این افزونه به راحتی می توانید آن را در لیست تب های باز شده قرار دهید اما مشاهده نشود. پس از آن که همکار یا دوست شما به جای دیگری رفت آن تب ها را نمایش دهید. جالب است بدانید که با کمک این پلاگین می توانید یک میانبر تعریف کنید که به محض آن که دکمه را فشار دادید، به آن بخش منتقل شود. حتی این موضوع می تواند روی افزایش تمرکز شما هم مفید و مهم واقع شود.

  • افزونه Jot

نیاز به ابزاری دارید که کارهای شما را مدیریت و فهرست بندی کند؟ افزونه jot کمک زیادی به شما می کند. با کمک این پلاگین می توانید لیست کارهایی که قرار است انجام دهید را وارد کنید. البته برای افرادی مناسب است که اکثر کارهایشان را روی مرورگر گوگل کروم انجام می دهند. این لیست همیشه در دسترس شما قرار دارد و می توانید در یک تب جدید از مرورگر فهرست کارهای خود را مدیرت کنید. همچنین شما می توانید بک گراند یا فونت ها را هم شخصی سازی کنید و آن را بر اساس سلیقه خود بچینید. این کار باعث می شود تا حوصله شما سر نرود و بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید.

  • افزونه RSS Subscription

هنوز هم سایت هایی وجود دارند که از فید خبری استفاده می کنند! این فید به شما کمک می کند تا اگر محتوای جدیدی روی سایت مورد نظر منتشر شد، به شما اطلاع رسانی شود. با کمک این پلاگین می توانید لیستی از سایت هایی که همیشه دنبال می کنید را وارد کنید و محتوای جدید آن را دریافت کنید. این افزونه هم کاربردی است و به شما کمک می کند تا محتوای جدید سایت های مورد نظر خود را از دست ندهید.

  • افزونه CrxMouse Google Gesture

شاید برایتان جالب باشد که کارهای تکراری خود را تنها با یک حرکت انجام دهید! مثلاً اگر زیاد تب جدید باز می کنید به راحتی می توانید یک حرکت انجام دهید و تب جدید باز شود. بدون آن که خودتان آن را باز کنید یا کلیدی روی کیبورد بزنید. تنها با تکان دادن موس! این قابلیت با کمک این افزونه امکان پذیر است. کافی است یک الگوی حرکتی روی آن تعریف کنید تا کار مورد نظر شما انجام شود. مثلاً یک رفتار V شکل انجام دهید و آن را سیو کنید. پس از آن هر بار که چنین حرکتی را با موس نشان می دهید، یک تب جدید باز یا بسته می شود. هر کدام که خودتان تعریف کرده باشید!

  • افزونه Chrome Visual History

برایتان مهم است که ببینید رفتار شما با سایت ها چگونه بوده است و می خواهید ببینید که در یک بازه زمانی نظیر یک ماه چه سایت هایی را بیشتر بازدید کرده اید؟ این افزونه بسیار عالی است. در واقع این افزونه یک نمودار به شما ارائه می دهد تا ببینید که در یک ماه کدام سایت ها را بییشتر بازدید کرده اید و هر کدام از آن ها در یک ماه چقدر بازدید شده اند. این مسئله می تواند بسیار ارزشمند باشد؛ البته برای افرادی که خیلی حواسشان پرت می شود و حس می کنند که وقت زیادی تلف می کنند. با شناخت رفتار خود می توانید بهترین نتیجه و تغییرات را داشته باشید.

  • افزونه OneTab

اگر شما هم با اشغال شدن بخش زیادی از حافظه رم کامپیوتر توسط گوگل کروم مشکل دارید، این افزونه به شما کمک می کند. این افزونه به شما کمک می کند تا بتوانید سایت هایی که استفاده نمی کنید را غیرفعال کنید و در صورت نیاز از طریق یک پنجره آن را باز کنید. این کار باعث می شود تا حجم قابل توجهی از فضای رم اشغال شده آزاد شود و هنگام کار کردن با مشکل روبرو نشوید. این افزونه می تواند تب های مرورگر را هم بر اساس نیاز شما مرتب سازی کند که در این صورت اگر نیاز به مرتب سازی داشته باشید، وقت شما گرفته نخواهد شد.

  • افزونه Fireshot

یکی دیگر از افزونه های بسیار کاربردی و جذابی که در گوگل کروم وجود دارد، افزونه فایرشات است. با کمک این افزونه شما می توانید هر عکسی که مشاهده می کنید را در کامپیوتر خود ذخیره سازی کنید. کافی است روی آیکن آن کلیک کنید تا محتوای شما با فرمت دلخواه ذخیره شود. اگر صفحه از محتوای زیادی برخوردار بود، می توانید یک عکس با رزولوشن بالا تهیه کنید. با این کار هنگامی که روی آن زوم می کنید، کیفیت عکس کم نمی شود و به راحتی می توانید از محتوای آن استفاده کنید.

  • افزونه Todo List

با ابزار ToDo list آشنا هستید؟ این ابزار در واقع یک پلتفرم است که با استفاده از آن می توانید کارهای خود را مدیریت کنید. اگر سازمان دهی کارهایی که باید انجام دهید برایتان مهم است و می خواهید منظم باشید، این پلتفرم به شما کمک می کند. جالب است بدانید که شما می توانید به افزونه گوگل کروم این پلاگین هم دسترسی داشته باشید و به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید. البته این ابزار اپلیکیشن موبایل و کامپیوتر هم دارد و می توانید از آن استفاده کنید. اما اگر شغلتان طوری است که اکثر اوقات از گوگل کروم استفاده می کنید، می توانید از این افزونه استفاده کنید و کارهای خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید. حتی می توانید کارهای جدیدی به آن اضافه کنید و کارهای انجام شده را تیک بزنید. همچنین می توانید اشتراک گذاری های صورت گرفته از طرف تیم خود را مشاهده کنید و ببینید که هر عضو چه کاری انجام داده است.

  • افزونه Bitwarden

به ابزاری نیاز دارید که گذرواژه های خود را مدیریت کنید؟ ابزار Bitwarden به شما کمک می کند تا گذرواژه های دستگاه های مختلف خود را مدیریت کنید. فرقی هم نمی کند که روی چه دستگاهی از گوگل کروم استفاده می کند. همه آن ها ذخیره می شوند و به راحتی می توانید آن را مدیریت کنید. در واقع اطلاعات تمام دستگاه هایی که گوگل کروم شما روی آن وجود دارد قابل مدیریت و همگام سازی است. همچنین اطلاعات ورود در پلتفرم های مختلف ذخیره می شود و می توانید بهترین استفاده را از آن ببرید. امروزه مشکل بسیاری از ما حفظ رمز عبور است که گاهی اوقات کار ساده ای نیست! این ابزار به شما کمک می کند. این پلاگین قابلیت های بسیار جذابی دارد که هنگام کار کردن با آن متوجه می شوید و لذت می برید.

  • افزونه SimilarWeb

با سایت SimilarWeb آشنا هستید؟ در واقع این سایت یکی از بهترین سایت هایی است که اطلاعات بسیار خوبی در مورد سایت شما ارائه می دهد. پس از آن که سایت alexa به فعالیت خود پایان داد، از این سایت به جای آن استفاده می شود که می توانید سایت را از دیدگاه های مختلفی نظیر بازدید، ارزش و… بررسی کنید. حال اگر بخواهید هر سایت را به صورت جداگانه از طریق سایت آن بررسی کنید، قطعاً کار سختی است و زمان زیادی از شما می گیرد. این در حالی است که با کمک پلاگین این سایت به راحتی می توانید وارد هر سایتی شدید، اطلاعات بسیار خوبی از آن کسب کنید.

برای استفاده از این پلاگین پس از نصب کافی است وارد سایت مورد نظر خود شوید. پس از آن که وارد شدید، این افزونه را باز کرده تا اطلاعات خوبی به دست بیاورید. از مهم ترین اطلاعاتی که در آن وجود دارد می توان به نرخ تعامل کاربران، رتبه‌بندی ترافیک، رتبه‌بندی کلمات کلیدی و منبع ترافیک اشاره کرد. برخی از کسب و کارها نیاز دارند تا موقعیت سایت خود را همیشه رصد کنند که این پلاگین کمک زیادی به آن ها می کند. مهم ترین مسئله در مورد این پلاگین و ابزار این است که به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.

  • افزونه Reopen closed tab Button

تا به حال برای شما پیش آمدها ست که بخواهید تب هایی که قبلا بسته اید را به سادگی باز کنید؟ این موضوع به این دلیل است که گاهی اوقات به صورت تصادفی تب های موردنظری که باز کرده اید بسته می شود. حال برای آن که بخواهید آن را باز کنید، اگر تعدادشان زیاد باشد زمان زیادی از شما گرفته می شود. به همین دلیل ابزاری نیاز است تا با یک کلیک به راحتی بتوانید تب های بسته شده را باز کنید. ابزار ReOpen Tabs کمک زیادی به شما می کند تا تب های بسته شده را به راحتی باز کنید.

البته شاید این سوال پیش بیاید که خود مرورگر چنین قابلیتی دارد! اولاً که قابلیت های این افزونه بیشتر است و شما می توانید تعداد صفحات بیشتری در زمان های قبل تر را هم باز کنید. دوماً که این افزونه دارای آیکنی است که در اختیار شما قرار دارد و نیازی نیست که وارد بخش تاریخچه مرورگر شوید و سپس باز کنید. پس این افزونه برای بسیاری از ما کاربردی است و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

  • افزونه RSS Feed Reader

یکی دیگر از افزونه های بسیار کاربردی که در گوگل کروم وجود دارد، افزونه ReOpen TabsRSS Feed Reader است. همان طور که از نام این افزونه پیداست، این افزونه به شما کمک می کند تا فید سایت های مختلف را بخوانید و به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید. در واقع برای افرادی که می خواهند از اطلاعات جدید و محتوای تازه یک سایت اطلاع پیدا کنند، کافی است آدرس فید آن را در به این افزونه بدهند تا همیشه محتوای جدید در اختیار آن ها قرار بگیرد. این ابزار به شما کمک می کند تا محتوای جدید سایت مورد نظر خود را از دست ندهید و بهترین نتیجه را بگیرید.

پس از نصب افزونه یک آیکن در گوگل کروم نمایش داده می شود که شما به راحتی می توانید فیدهایی که به آن اضافه کرده اید را مشاهده کنید. همچنین جالب است بدانید که می توانید از آن ها نسخه پشتیبان یا بکاپ تهیه کنید و هر وقت که به آن ها نیاز داشتید، استفاده کنید.

  • افزونه TransOver

یکی دیگر از افزونه هایی که برای گوگل کروم وجود دارد، افزونه TransOver است. با کمک این افزونه می توانید هر جای صفحه که نیاز دارید کلمه یا جمله ای ترجمه شود روی آن نگه دارید تا این کار به صورت خودکار برای شما انجام شود. در واقع برای ترجمه دیگر نیازی به کپی کردن محتوای یک صفحه در ابزارهای ترجمه نیست؛ همه چیز به صورت آنلاین و بدون هیچ گونه دردسری انجام می شود. همچنین نکته مهم در مورد این افزونه این است که از هر زبانی به زبان دلخواه شما ترجمه می شود. حتی می توانید از تبدیل متن به گفتار استفاده کنید.

از دیگر امکاناتی که در این افزونه وجود دارد و می توانید استفاده کنید، می توان به تبدیل متن به گفتار، ترجمه‌ معکوس، امکان استفاده در یک پنجره‌ مجزا و ترجمه‌ متن ذخیره‌ شده و… اشاره کرد. بنابراین اگر اهل خواندن محتوای زبان های دیگر هستید این افزونه کمک زیادی به شما می کند.

  • افزونه GoFullPage

اگر شما از جمله کسانی هستید که به اسکرین شات گرفتن از مرورگر خود نیاز دارید، حتماً می دانید که ابزار اسکرین شات کامپیوتر محدود است. حتی اگر از موبایل استفاده می کنید باز هم این ابزار محدود است. حال فرض کنید بخواهید از صفحه یک سایت به صورت کامل اسکرین شات تهیه کنید که قطعاً با موبایل یا کامپیوتر نمی شود. در چنین مواقعی باید چه کاری انجام دهید؟ می توانید از ابزارهای آنلاینی که این کار را انجام می دهند استفاده کنید اما زمان بر است.  پیشنهاد می کنیم در چنین مواقعی افزونه GoFullPage گوگل کروم را نصب داشته باشید تا تنها با یک کلیک بتوانید یک اسکرین شات بسیار با کیفیت و با رزولوشن بالا تهیه کنید.

این افزونه از تکنولوژی های پیشرفته بهره مند است و شما می توانید بدون تغییر دادن محل صفحه از آن سایت اسکرین شات کامل تهیه کنید. از بالا تا پایین صفحه با تمام جزئیات در اختیار شما قرار می گیرد و کمک زیادی به شما می کند.

  • افزونه Url Shortener

اگر از افرادی هستید که به کوتاه کننده لینک نیاز دارید و همیشه در حال استفاده از ابزارهای دیگر برای کوتاه کردن لینک هستید، این افزونه به شما کمک زیادی می کند. با کمک افزونه Url Shortener به راحتی می توانید لینک مورد نظر خود را کوتاه کنید. نکته بسیار مهمی که در مورد این افزونه وجود دارد، این است که از سرویس خاصی استفاده نمی کند و شما می توانید سرویس مورد نظر را خودتان انتخاب کنید. مثلاً اگر از bitly استفاده می کنید، جای نگرانی نیست. چرا که کافی است این سرویس را در ابزار انتخاب کنید تا با همان لینک مورد نظر شما کوتاه شود.

همچنین نکته حائز اهمیت برای این افزونه این است که در کنار لینک کوتاه به شما یک QR تحویل داده می شود و به راحتی می توانید از آن برای باز کردن لینک های خود در دستگاه های دیگر استفاده کنید. بنابراین این ابزار بسیار کامل است و به درد کسانی می خورد که دائماً در حال کوتاه کردن لینک های بلند هستند. به صورت یک افزونه گوگل کروم، همیشه در اختیار شما قرار دارد تا در هر لحظه که نیاز داشتید به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید و بهترین نتیجه را بگیرید.

با افزونه های گوگل کروم، کارهای خود را سریع تر انجام دهید!

برای همه ما پیش آمده است که کارهایی داشته باشید و برای انجام آن ها از ابزارهای جانبی استفاده کنیم. اما واقعیت این است که برای کاربران گوگل کروم همه چیز ساده شده است و برای هر چیزی یک افزونه وجود دارد. احتمالاً شما هم تا کنون از افزونه های مختلفی در گوگل کروم استفاده کرده اید اما برای برخی از کارهایی که می خواهید انجام دهید، نمی دانید که چه افزونه ای مناسب است تا از آن استفاده کنید. در این مقاله سعی کردیم لیست کاملی از افزونه های کاربردی گوگل کروم را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

اگر شما هم تجربه استفاده از افزونه های مختلف گوگل کروم را دارید، در بخش نظرات معرفی کنید تا ما و سایر کاربران هم بتوانید از آن استفاده کنیم.

طراح گرافیک و وب‌سایت، متخصص تولید محتوای حرفه‌ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، سئو

Join the Conversation

1 Comment

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *