هدف اصلی ماشین‌آلات افزایش بهره‌وری انسان است. از آنجایی که حجم کارهایی که باید در طول روز انجام شود زیاد شده، به نظر می‌رسد کامپیوترها همانقدر که باری از دوش ما برداشته‌اند، به همان میزان هم کارهای جدیدی آفریده‌اند. برنامه Ellp کارهایی را که کامپیوتر شما باید انجام دهد را برای افزایش بهره‌وری شما بررسی می‌کند. Ellp یک ابزار سبک است که منابع کمی از سیستم را اشغال می‌کند. از همه مهم‌تر، به شما کمک می‌کند تا قوانین خود را برای نحوه عملکرد کامپیوتر تنظیم کنید.
Ellp با مفهوم “اول این سپس آن” کار می‌کند. برای مثال، با استفاده از Ellp، می‌توانید کامپیوتر خود را برای باز کردن iTunes یا Spotify یا Netflix هر بار که موبایل خود را وصل می‌کنید، پیکربندی کنید. عالی نیست؟

چرا در زندگی به همچین چیز فوق‌العاده‌ای نیاز دارید؟

منابع ضروری برای شما چیست؟ اگر پاسخ شما زمان است، پس Ellp برای‌تان بسیار مفید خواهد بود. این برنامه به شما امکان می‌دهد تا بیش از یک واکنش عملگرایجاد کنید. هنگامی که گوشی خود را وصل می‌کنید کامپیوترهای معمولی تنها خروجی صدا را تغییر می‌دهند. که این یک عملگر برابر است. وقتی با Ellp گوشی یا هدفن خود را به کامپیوتر خود وصل می‌کنید، کارهای بیشتری نظیر باز کردن خودکار Netflix انجام می‌دهد.
این برنامه به شما کمک می‌کند تا رایانه خود را به رفتار، منافع و اهداف خود برسانید. Ellp قصد دارد کامپیوتر شما را برای انجام فعالیت‌ها و کارهایی که می‌خواهید انجام دهید پیکربندی دوباره کند.

با Ellp چه کارهایی می‌توانید انجام دهید؟

ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه این کار را در یک لحظه انجام دهید. در وسط صفحه اصلی یک کارت خواهید دید. (برای دیدن گزینه های بیشتر می‌توانید به سمت چپ و راست کارت بروید.)

با چند کلیک می‌توانید از کارت‌های برنامه‌ریزی سیستم کامپیوتر که هربار به شما پاسخ می‌دهد استفاده کنید.

  • اقداماتی که در حساب‌های آنلاین شما انجام می‌گیرد (به عنوان مثال فیسبوک)
  •  اقداماتی که در زمان واقعی اتفاق می‌افتد (به عنوان مثال رایانه در زمان خاصی از روز یا زمانی که شما برای خواب به رخت‌خواب می‌روید بی‌صدا شود)
  • به طور خلاصه، می‌توانید از این کارت‌ها برای پیکربندی فعالیت‌های رایانه خود استفاده کنید.

کارت‌ها چگونه کار می‌کنند

کارت‌ها به چهار دسته مورد نیاز شما تقسیم می‌شوند که عبارتند از بهره‌وری، امنیت، کارایی و سرگرمی.

کارت‌های زیر مجموعه Productivity به شما کمک می‌کند تا چیزهایی مانند سازماندهی دسکتاپ خود را انجام دهید. شما همچنین می‌توانید برنامه‌های مورد علاقه خود را هنگامی که سیستم را روشن می‌کنید، باز کنید.

برای فعال‌سازی روی کارت مورد نظر خود کلیک کنید. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید صدای رایانه خود را از ساعت ۹:۰۰ شب تا ساعت ۷:۳۰ صبح خاموش کنید، می‌توانید کارت را برای آن تنظیم و فعال کنید.

البته، شما می‌توانید جزئیات کارت را با توجه به تنظیمات دلخواه خود ویرایش کرده و سپس روی “فعال کردن کارت” کلیک کنید.
کارت در دسته Performance به کامپیوتر کمک می‌کند تا در بهترین سطح خود عمل کند. Ellp می‌تواند به شما درباره برنامه‌ای که سیستم را کند می‌کند به شما بگوید و یا در مورد پر شدن سطل زباله اخطار دهد. همین چیزهای کوچکی که متوجه آن‌ها نمی‌شوید می‌توانند عملکرد سیستم شما را تحت شعاع قرار دهد. با نصب Ellp و فعال‌سازی کارت‌ها نیازی نیست نگران این چیزهای کوچک باشید.
دسته سرگرمی دارای کارت‌هایی است که به شما امکان می‌دهد که همه فایل‌های دانلود شده خود را پیدا کنید. اگر از یک‌جا بودن تمام فایل‌های تصاویر، آهنگ‌ها و ویدیوها در یک پوشه ناخوشنود هستید می‌توانید به Ellp بگویید که به کجا منتقل‌شان کند.

Ellp همچنین به شما کمک می‌کند که کامپیوتر خود را امن‌تر کنید.

اگر یک گزارش نقض داده به ایمیل شما ارسال شود Ellp یک رویداد به شما خواهد فرستاد. این برنامه همچنین پاک‌سازی حریم خصوصی بر روی رایانه شما را انجام می‌دهد. کارت‌های عالی زیادی در Ellp وجود دارد. آیا می‌توانید تصور کنید که کامپیوترتان هر زمانی که ایستگاه بین المللی فضایی از بالای شما عبور می‌کند، به شما اعلان دهد؟
وقتی یک کارت را روشن می‌کنید دیگر به آن نیازی ندارید و می‌توانید دوباره به آن بازگشته و خاموشش کنید.

چگونه  کار با را Ellp شروع کنیم

۱- به وب‌سایت رسمی Ellp بروید و روی دکمه بزرگ زرد که روی آن نوشته Download Now  کلیک کنید.

۲- پس از دانلود عملیات نصب را انجام داده و بعد برنامه را باز کنید.

۳- در پنجره نخست نام خود را وارد کرده و بعد روی دکمه Next کلیک کنید.

در پنجره بعدی یکی از چهار دسته‌ای که به آن‌ها نیاز دارید را انتخاب کنید. لطفا توجه داشته باشید که بعدا می توانید گزینه‌های بیشتری را انتخاب کنید و انتخاب‌ها به اینجا محدود نمی‌شود.

۵- Ellp به شما امکان وارد کردن ایمیل برای دریافت به روزرسانی‌ها را می‌دهد.

۶-حالا که ثبت نام کرده‌اید، صفحه اصلی باز می‌شود.

چگونه کارت‌های درست را پیدا کنیم

برخی از کارت‌ها را در صفحه اصلی بر اساس دسته‌ای که انتخاب کردید در هنگام تنظیم برنامه پیدا خواهید کرد. هرچند ممکن است به کارت‌های بیشتری نیاز داشته باشید. در گوشه بالا سمت راست صفحه اصلی، بخشی به نام «Categories» وجود دارد. بر روی آن کلیک کنید.

در این صفحه، هر تک کارت Ellp را پیدا خواهید کرد. اگر زمان لازم برای بررسی همه را ندارید، می‌توانید بر اساس طبقه‌بندی آن را بررسی کنید.

کارت‌های خود را کجا پیدا کنیم؟

کارت‌هایی که فعال کرده‌اید در یک مکان ذخیره می‌شوند که می‌توانید همه آنها را در «My Cards» پیدا کنید.

روی بخش My Cards کلیک کنید تا همه کارت‌های فعال شده را پیدا کنید. چیزی مانند تصویر زیر خواهید دید.

توجه داشته باشید که می توانید کارت های جدید را با کلیک بر روی بخش “New” بررسی کنید. کامپیوتر خود را به دست Ellp بسپارید و در وقت خود صرفه‌جویی کنید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *