شرکت اپل، یکی از قوی‌ترین کمپانی‌هایی است که در تکنولوژی پیشروست. در واقع اپل یک شرکت فناوری آمریکایی چند ملیتی است که در زمینه طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی و نرم‌افزار فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت در ایران خدمات فروش و پشتیبانی ندارد. به همین دلیل بسیاری از فروشگاه‌ها به صورت آزاد کارهای مربوط به آن را انجام می‌دهند. اپل که برای هر محصول خود از قطعات و سیستم‌عامل مختص به خود استفاده می‌کند، هر ساله ویژگی‌های جدیدی را به آنها اضافه کرده و در سپتامپر به جهانیان معرفی می‌کند و در پاییز محصولات جدید خود را روانه بازار می‌کند. در این متن می‌خواهیم تمام محصولات شرکت اپل را به شما معرفی کنیم.

آیفون‌ iPhone

گوشی آیفون یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات اپل است. نخستین بار، آیفون را شرکت اپل در تاریخ ۲۹ ژوئن سال ۲۰۰۷ میلادی به بازارهای آمریکا ارایه کرد. پس از آن هر سال شهرت بیشتری یافت و به سراسر جهان عرضه شد. امروز، آیفون‌هایی که در فروشگاه‌های اپل به فروش می‌رسند، آیفون ۱۱، ۱۲، ۱۳ و SE می‌باشد. جدیدترین محصول آیفون ۱۳ است که در سپتامبر ۲۰۲۱ معرفی شد. آیفون، در چهار نسخه مینی mini، معمولی، پرو pro و پرو مکس pro max به فروش می‌رسد. این محصول از پردازنده Apple A15 Bionic  بهره‌مند و اولین آیفونی است که حافظه ۱ ترابایتی دارد. سیستم‌عامل این دستگاه iOS  می‌باشد.

آی‌پد iPad

پس از آیفون، آیپد یکی دیگر از محصولات پرطرفدار این شرکت به شمار می‌رود. وب سایت اپل آی‌پد را به دسته‌های زیر تقسیم کرده است:

  • آی‌پد iPad
  • آی‌پد پرو iPadPro
  • آی‌پد ایر iPadAir
  • آی‌پد مینی iPadMini

آی‌پدها پرفروش‌ترین تبلت‌ها در دنیا هستند که با سیستم‌عامل iOS کار می‌کنند. این دستگاه‌ها رابط کاربری بسیار ساده و عالی دارند که کاربرپسند است. به طوری که برای کار با آی‌پدها نیازی به دانش پیچیده نرم‌افزاری نیست و شما به راحتی می‌توانید احتیاجات روزمره خود را رفع کنید.

ایرپاد AirPod

ایرپادها هدفون‌های بلوتوثی بی‌سیم هستند که توسط شرکت اپل طراحی شده‌اند. آنها برای اولین بار در سپتامبر ۲۰۱۶ در کنار آیفون ۷ معرفی شدند. جالب است بدانید که ایرپادها در عرض دو سال به محبوب‌ترین لوازم جانبی اپل تبدیل شدند. علاوه بر پخش صدا، ایرپادها دارای میکروفونی هستند که نویز پس‌زمینه را فیلتر می‌کند و همچنین شتاب‌سنج‌ها و حسگرهای نوری داخلی قادر به تشخیص ضربه‌ها و فشارها را دارا هستند. امروز در وب سایت اپل نسل ۲ و ۳ ، ایرپاد پرو و ایرپاد مکس به فروش می‌رسد. در اکتبر ۲۰۲۱، اپل نسل سوم ایرپادها را منتشر کرد که دارای طراحی مجدد خارجی با ساقه‌های کوتاه‌تر شبیه به AirPods Pro با مقاومت در برابر آب IPX4، عمر باتری بیشتر و قابلیت شارژ MagSafe است.

اپل واچ Apple Watch

اپل واچ یا همان آي‌واچ ساعت‌های هوشمند شرکت اپل هستند. این ساعت شامل ردیابی تناسب اندام، قابلیت‌های سلامت محور و مخابرات بی‌سیم است و با iOS و سایر محصولات و خدمات اپل ادغام می‌شود. اپل واچ در سال ۲۰۱۵ عرضه شد و به سرعت تبدیل به پرفروش‌ترین دستگاه پوشیدنی در دنیا شد.

کامپیوترهای Mac

وب سایت اپل کامپیوترهای مک را به دسته‌های زیر تقسیم می‌کند:

  • مک بوک ایر MacBook Air
  • مک بوک پرو MacBook Pro
  • آی مک iMac
  • مک پرو MacPro
  • مک مینی MacMini

کامپیوترهای مک از پرقدرت‌ترین کامپیوترهای دنیا هستند که به زیبایی طراحی شده‌اند و چشم هر بیننده‌ای را در همان ابتدا به خود جذب می‌کنند. مک‌بوک‌ها که به نازک‌ترین لب‌تاب‌ها شهرت دارند با سیستم‌عامل مک کار می‌کنند و جزو پرطرفدارها هستند.

اپل تی‌وی Apple TV

اپل تی‌وی یک پخش کننده رسانه دیجیتال و میکروکنسول است که توسط اپل توسعه و عرضه شده است. در واقع اپل تی‌وی یک سخت‌افزار دستگاه شبکه کوچک است که داده‌های رسانه دریافتی مانند ویدیو و صدا را در تلویزیون یا نمایشگر خارجی پخش می‌کند. یک دستگاه منبع سازگار با HDMI، که برای عملکرد باید از طریق کابل به یک تلویزیون با کیفیت پیشرفته یا با کیفیت بالا وصل می‌شود.

هوم‌پاد HomePod

هوم‌پاد رنگارنگ یک بلندگوی هوشمند است که توسط شرکت اپل توسعه یافته و به بازار عرضه می‌شود. هوم‌پادهای مینی Mini HomePod اخیرا در سه رنگ جدید معرفی شده است که بسیار جذاب هستند و شما حق انتخاب بیشتری برای خرید این محصول ۹۹ دلاری خواهید داشت.

 

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *