اگر از همراهان همیشگی پرشین تولز هستید، حتماً مقاله قبلی در مورد بهترین افزونه‌هایی که درآمد فروشگاه اینترنتی شما را افزایش می‌دهند را خوانده‌اید! در این مقاله هم قصد داریم به بررسی ادامه این بحث بپردازیم تا بتوانید با استفاده از این افزونه‌ها، مشتریان کسب‌وکار خود را مدیریت کنید و راحت‌تر فروش خود را افزایش دهید.

در ادامه افزونه YITH Live Chat Premium به مشتریان شما این امکان را خواهد داد تا زمانی که اپراتورها حضور ندارند از طریق فرم تماس، پیام خود را ارسال کنند. همچنین این افزونه دارای سیستم امتیازدهی می‌باشد که مشتریان می‌توانند به اپراتور پاسخگو خود امتیاز بدهند. در پایان افزونه کاملا واکنش گرا می‌باشد و مشتریان شما می‌توانند از طریق موبایل و تبلت با شما در ارتباط باشند. در ادامه می‌توانید ویژگی های دیگر این افزونه را مطالعه کنید. یکی از پلاگین‌هایی که به شما امکان چت کردن به‌صورت زنده با مشتری‌های خود را می‌دهد YITH Live Chat است. شما با استفاده از این افزونه می‌توانید با کاربر در ارتباط باشید و به‌سرعت به آن پاسخ دهید که نتیجه این موضوع جلب اعتماد و کاربر است. اگر می‌خواهید عملکرد بهتری برای برقراری ارتباط با کاربر داشته باشید به شما پیشنهاد می‌کنیم از این افزونه استفاده کنید و اعتماد مشتری‌های خود را جلب کنید.

YITH Infinite Scrolling

معمولاً کاربران در سایت‌های فروشگاهی باید برای رفتن به صفحات دیگر سایت حتماً بر روی یک گزینه و دکمه مانند شماره صفحات کلیک کنند، اما شما می‌توانید با استفاده از یک افزونه به کاربران خود این امکان را بدهید که بدون هیچ محدودیتی و تنها با اسکرول کردن تمامی صفحات سایت را مشاهده کنید.

مسلماً اینکه کاربر بتواند با اسکرول کردن محصولات را در مدت‌زمان کوتاهی بررسی کنند برای آن‌ها بسیار خوشایند خواهد بود. این ویژگی ممکن است در ابتدا ساده به نظر برسد اما کاربرد بسیار زیادی دارد و بسیار مفید است. با استفاده از افزونه YITH Infinite Scrolling نه تنها کار را برای کاربر راحت می‌کنید بلکه باعث می‌شوید کاربر مدت‌زمان کمتری را برای جستجوی یک محصول صرف کند.

Product Slider for WooCommerce

یکی از مواردی که وجود داشتن آن در سایت هم برای کاربر و هم برای مدیر سایت مفید است و کارایی بالایی نیز دارد اسلایدر می‌باشد، به‌ عنوان‌ مثال شما می‌توانید در این اسلایدرها یک سری اطلاعات مهم که می‌خواهید بیشتر موردتوجه کاربر قرار گیرد قرار دهید.

با استفاده از افزونه Product Slider for WooCommerce، کاربر می‌تواند تمامی پیشنهاداتی که ممکن است برایش جذاب باشد را مشاهده کند.

این پلاگین رایگان ووکامرس علاوه بر اینکه سئو دوستانه‌ای دارد، برای بهینه‌سازی سرعت سایت شما نیز بسیار مفید واقع خواهد شد. همچنین این افزونه دارای ۳ قالب از پیش طراحی‌شده نیز می‌باشد؛ البته شما می‌توانید اندازه و رنگ‌های قلم را سفارشی کنید.

WOOCS – Currency Switcher for WooCommerce

این افزونه برای افرادی که هدف اصلی آن‌ها رسیدن به بازار جهانی است می‌تواند بسیار مفید واقع شود. در واقع شما با استفاده از این افزونه قادر خواهید بود فروشگاه اینترنتی خودتان را به تمام دنیا معرفی کنید.

مهم‌ترین موردی که شما باید در بازارهای جهانی به آن دقت داشته باشید، فراهم کردن یک محیط مناسب برای پرداخت هزینه محصولات توسط مشتریان است، پلاگین WOOCS – Currency Switcher for WooCommerce به شما این امکان را می‌دهد که با ارز مربوط به کشور خود هزینه را به‌راحتی پرداخت کند.

مورد دیگری که در این افزونه خودنمایی می‌کند این است که این افزونه، به‌طور خودکار ارز را بر اساس IP مشتری تغییر می‌دهد. همچنین کاربر این امکان را دارد که ارز موردنظر خودش را با پرچم مرتبط مشاهده کند.

Customer Reviews for WooCommerce

این افزونه به کاربران شما این امکان را می‌دهد تا قبل از خرید هر محصولی از میزان رضایت یا نارضایتی افراد دیگر باخبر شوند. البته این مورد ممکن است برای سایت شما تأثیرات مثبت و یا منفی به همراه داشته باشد.

خود شما هم اگر بخواهید از یک فروشگاه اینترنتی محصولی را خریداری کنید، قبل از خرید نظراتی که در خصوص آن محصول در سایت وجود دارد را مشاهده می‌کنید و بعد از آن تصمیم به خرید می‌گیرید و یا حتی ممکن است بعد از دیدن نظرات بقیه کاربران، از خرید آن کالا منصرف شوید.

افزونه Customer Reviews for WooCommerce یک سری ایمیل‌های یادآور برای کاربر بعد از خرید محصول ارسال می‌کند که شما این امکان را دارید که این ایمیل‌ها را سفارشی‌سازی کنید.

Download Popups by OptinMonster

این پلاگین برای ووکامرس نیز بسیار کاربردی است، به همین دلیل در این مقاله نیز به آن اشاره کردیم.

پلاگین Download Popups by OptinMonster همان‌طور که از اسمش پیداست، برای قرار دادن پاپ‌آپ در سایت است. اگر به‌ دنبال این هستید که ترافیک ورودی سایت خودتان را بهینه کنید می‌توانید از این افزونه کمک بگیرید.

پس اگر می‌خواهید بر اساس رفتار مشتریان خود برای آن‌ها یک محرک خرید قرار دهید می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای از این پلاگین استفاده کنید.

YITH WooCommerce Request A Quote

این پلاگین افزایش درآمد سایت به شما برای ساخت یک افزونه نقل‌قول کمک می‌کند. شما با استفاده از افزونه YITH WooCommerce Request A Quote می‌توانید به کاربر خود این امکان را بدهید که محصول خود را در لیست نقل‌قول قرار دهد و پس از مشاهده بازخوردها، در مورد آن محصول تصمیم بگیرد.

همچنین ممکن است شما در فروشگاه اینترنتی خودتان قیمت برخی از محصولات خاص را نشان ندهید از این‌رو باید یک دکمه به آن محصول اضافه کنید تا کاربر از طریق آن بتواند قیمت محصول موردنظر خود را از شما بپرسد. از طریق این افزونه شما می‌توانید دکمه‌ای برای کاربر قرار دهید تا با استفاده از آن بتوانند به بهترین قیمت دست پیدا کنند. امیدواریم این افزونه توانسته باشد نیاز شما را رفع کند و درآمدتان را افزایش دهد.

طراح گرافیک و وب‌سایت، متخصص تولید محتوای حرفه‌ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، سئو

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *