در حال حاضر با توجه به شرایط فعلی و میزان اهمیت آموزش های آنلاین، تهیه تجهیزات لازم برای کلاس های مجازی موضوعی مهم است. بسیاری از افراد فکر می کنند که تنها خرید یک گوشی هوشمند برای شرکت در کلاس های آموزشی کافیست. در صورتی که اهمیت استفاده صحیح از تجهیزات جانبی را نمی توان نادیده گرفت. نکته ی بسیار مهمی که در این قسمت وجود دارد این است که اگر والدین توانایی پرداخت چنین هزینه هایی را ندارند، با راهکارهای مختلف می توانند برخی از نیازها را بدون خرید تجهیزات جانبی فراهم کنند.

چرا برای شرکت در کلاس های مجازی به تجهیزات جانبی نیاز داریم؟

در ابتدا شاید این سوال برای شما ایجاد شود که چرا فراهم کردن لوازم جانبی در فرآیند آموزش مجازی اهمیت دارد. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در فرآیند آموزش مجازی ایجاد تمرکز و حفظ آن اهمیت بسیاری دارد. از این رو در صورتی که برخی از مسائل مانند تمام شدن شارژ باتری گوشی تبدیل به یک دغدغه شود، تمرکز دانش آموز را از بین می برد. به همین دلیل با فراهم کردن برخی از تجهیزات جانبی می توانیم فضایی بهتر برای تمرکز دانش آموز فراهم کنیم. در این قسمت برخی از مهم ترین لوازمی که دانش آموزان باید داشته باشند را بررسی می کنیم.

1-   قلم لمسی، ایده ای جذاب اما نه چندان ضروری

یکی از تجهیزات جانبی که ممکن است مورد استقبال بسیاری از دانش آموزان قرار بگیرید، قلم لمسی است. برخی از گوشی های هوشمند داری یک قلم لمسی هستند که با استفاده از آن ها به خوبی می توان با صفحه نمایش گوشی ارتباط برقرار کرد. از آنجایی که باز کردن برخی از اپلیکیشن ها یا صفحات سایت مانند اسکای روم کار دشواری به نظر می رسد، استفاده از قلم لمسی گوشی احتمال خطا در تعامل با چنین صفحاتی را کاهش می دهد. امکان استفاده از قلم لمسی برای همه گوشی ها وجود دارد . اگر گوشی شما قلم لمسی ندارد می توانید خودتان یک قلم لمسی خریداری کنید.

در فرآیند کار کردن با گوشی، استفاده از قلم لمسی به جای انگشت احتمال میزان خطا را بسیار کاهش می دهد. زیرا به صورت دقیق تر می توانید روی قسمت های مختلف تب بزنید.

2-   پاور بانک و کابل شارژر اورجینال برای شارژ کردن گوشی

دانش آموزان در طول روز، چندین ساعت آنلاین هستند و برای تمدید شارژ باتری گوشی به یک شارژر با سیم بلند یا پاوربانک نیاز دارند. هر چند که توصیه می شود هنگام کار کردن با گوشی آن را شارژ نکنید اما به هر حال با روشن ماندن صفحه نمایش گوشی، شاهد تمام شدن شارژ باتری بعد از چندین ساعت خواهیم بود. خرید یک پاور بانک و استفاده از آن می تواند ایده ی خوبی باشد. اگر قصد خرید پاور بانک را ندارید بهتر است تا یک شارژر با سیم بلند تهیه کنید تا در صورتی که شارژ گوشی دانش آموز حین برگزاری کلاس تمام شد، امکان شارژ کردن گوشی و شرکت در کلاس به صورت همزمان وجود داشته باشد.

توجه داشته باشید که شارژ شما حتما اصلی باشد. شارژهای تقلبی به سادگی باتری گوشی را خراب می کنند.

3-   هدفون با سیم به جای هندزفری بلوتوث

ایجاد تمرکز برای دانش آموزان اهمیت بسیاری دارد. هر چقدر هم که خانواده برای برقراری سکوت خانه در ساعت برگزاری کلاس آنلاین تلاش کنند، باز هم این احتمال وجود دارد کوچک ترین صدایی تمرکز دانش آموز را از بین ببرد. برای حل چنین مسئله ای می توان خرید یک هدفون سیمی را پیشنهاد کرد. بسیاری از والدین هدست های بلوتوثی را ترجیح می دهند. اما مسئله ی مهمی که وجود دارد این است که هدست های بلوتوث نهایت بعد از 4 الی 6 ساعت، شارژشان تمام می شود. از آنجایی که ممکن است کلاس های دانش آموزان مدت زمان زیادی طول بکشد این احتمال وجود دارد که حین شرکت در کلاس، شارژ هندزفری بلوتوث تمام شود. به همین دلیل خرید هدفون با سیم می تواند انتخابی هوشمندانه تر باشد.

آیا خرید لوازم جانبی برای دانش آموزان الزامی است؟

با توجه به قیمت لوازم جانبی گوشی، این سوال برای والدین پیش می آید که خرید تمامی این تجهیزات الزامی است؟! در پاسخ به این سوال باید بگوییم که خیر. تنها نیاز دانش آموزان برای شرکت در کلاس های آموزشی آنلاین، داشتن یک گوشی یا لپ تاپ و اینترنت پر سرعت است. اما تهیه این تجهیزات به دانش آموزان کمک می کند تا با تمرکز بیشتر، فرآیند یادگیری را پشت سر بگذارند.

در نهایت اگر هزینه تهیه لوازم جانبی گوشی برای شما اهمیت زیادی دارد پیشنهاد می کنیم تجهیزات ساده تر و ارزان قیمت تهیه کنید. البته در نظر داشته باشید که منظورمان از تجهیزات ارزان قیمت، انواع لوازم جانبی تقلبی نیست.

زیرا لوازم تقلبی به سرعت خراب می شوند و هزینه ای جدید روی دستتان می گذارند. شما می توانید به مراجعه به فروشگاه اینترنتی جانبی، انواع لوازم جانبی گوشی اعم از هدفون با سیم، باتری گوشی، شارژر اورجینال، پاور بانک، قلم لمسی، قاب گوشی، فلش مموری و موارد بسیار دیگری را با بهترین قیمت و ضمانت اورجینال بودن کالا تهیه کنید.

Join the Conversation

6 Comments

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *