هر چقدر هم که کانال‌ها یا کاربران مختلف را دنبال کنید، باز هم بخش کوچکی از دنیای پهناور یوتیوب را خواهید دید. به طور کلی پیدا کردن کاربران یا کانال‌های پرطرفدار کار سختی به نظر نمی‌رسد، اما اینکه بتوانید کانال‌هایی را پیدا کنید که مطابق با سلایق شما هستند، کمی متفاوت خواهد بود.

برای پیدا کردن این جواهراتی که عموما از نظر شما پنهان مانده‌اند، ما چند پیشنهاد برای شما داریم. فراموش نکنید که با تمام خوبی‌های یوتیوب، در زمینه فیلتر بندی جستجو یا پیشنهاد کانال به شما، آنقدرها هم خوب عمل نمی‌کند، به همین دلیل ما نیاز به روش‌های جایگزین داریم.

  1. Channel Crawler

Channel Crawler

این ایزار آنلاین، همان فیلتر گذاری خوبی است، که در جستجوهای خود یوتیوب ناقص باقی مانده. در واقع عجیب است که چنین سایت بزرگی چرا همچین ابزاری در خود ندارد و شما باید میان کانال‌های بی‌پایان یوتیوب در Channel Crawler به دنبال کانال مورد علاقه خود بگردید. شما در این ابزار می‌توانید لیست‌های متفاوتی پیدا کنید که همگی بر اساس پارامترهای متنوعی برای شما در نظر گرفته می‌شوند.

  1. Channels Hunt

Channels Hunt

یکی دیگر از معضلات یوتیوب را این ابزار آنلاین حل می‌کند و می‌تواند دسته بندی بسیار بهتری از کانال‌های مختلف به شما ارائه کند. تا الان که مقاله را برایتان به رشته تحریر در می‌آوریم، ۱۱۷۲ کانال در میان دسته‌بندی‌های این سایت قرار گرفته‌اند و شما می‌توانید به راحتی کانال مورد علاقه خود را در میان آن‌ها پیدا کنید.

  1. &Chill

&Chill

برنامه‌های زیادی هستند که شما در آن‌ها همراه با دیگر دوستان اتاقی تشکیل داده و همراه با هم به تماشای یک کانال یا ویدیو می‌پردازید. تفاوت &Chill این است که شما در این ابزار آنلاین به اتاق‌های عمومی دسترسی خواهید داشت. به این ترتیب شما به صورت اتفاقی با کانال‌های جدید آشنا شده و ویدیوهای متفاوتی می‌بینید. حتی امکان گفتگو نیز برای شما مهیاست تا در مورد علایقتان با دیگر کاربران گفتگو کرده و به کانال‌های متنوع‌تری دسترسی پیدا کنید.

  1. Tube Spark

Tube Spark

اگر با StumbleUpon آشنایی داشته باشید، باید در نظر بگیرید که این سایت در واقع یک StumbleUpon تنها برای کانال‌های یوتیوبی سات. Tube Spark به شما کمک می‌کند تا محتوا و کانال‌های جدید در یوتیوب را پیدا کنید. نظرات مثبت و منفی در میان بینندگان، کانال‌ها را برای کاربران بعدی ارجع‌تر یا در مراحل بعدی قرار می‌دهد و به این ترتیب در دسته‌بندی‌های مختلف شما به محتواهایی دسترسی خواهید داشت، که اقبال عمومی بیشتری دارند.

  1. r/ChannelWatch

یکی از راه‌های ساده و در عین حال کارآمد، دنبال کردن پیشنهادات دیگر کاربران در ردیت، برای کانال‌های جدید یوتیوبی است. روزانه چندین و چند کانال مختلف از طرف کاربران ردیت در این سایت پیشنهاد می‌شود که شما به راحتی می‌توانید از طریق صفحه r/ChannelWatch به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *