گوپرو که سال گذشته عملکرد مالی ضعیفی را تجربه کرد با معرفی Hero 6 Black به دنبال احیای موفقیت‌های پیشین خود است. با این که ظاهر این دوربین بسیار مشابه نسل قبلیش به حساب می‌آید اما گفتنی است Hero 6  شاهد بهبودهای فراوانی بوده است.

به‌گزارش Tech Times گوپرو برای اولین بار از پردازنده سفارشی خود با نام GP1 در این محصول استفاده کرده. این پردازنده باعث می‌شود دوربین مذکور، ویدئوهای ۴K را با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و ویدئوهای ۱۰۸۰p را با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه ضبط کند که این میزان Hero 6 را به دوربینی عالی برای ویدئوهای صحنه آهسته تبدیل می‌کند و ضمناً توانایی آن در رزولوشون تمام اچ دی را نسبت به نسل قبل بهبودی ۱۰ برابری بخشیده است.

مسئولان گوپرو در مراسم معرفی، از لرزش‌گیر پیشرفته Hero 6 به لطف پردازنده تازه توسعه یافته GP1 و نیز عملکرد بهتر دوربین در شرایط محیطی تاریک خبر دادند. همچنین این دیوایس قابلیت جدیدی با عنوان «تاچ-زوم» دارد که به کاربران اجازه می‌دهد با سرعت بیشتری بر روی جزئیات و سوژه‌های مورد نظر خود فوکوس کنند.

Hero 6 همانند Hero 5 قابلیت‌هایی از قبیل فیلم‌بردای تا عمق ۱۰ متری در زیر آب بدون قاب محافظ و نیز پشتیبانی از فرامین صوتی را نیز فراهم می‌کند. از دیگر امکانات دوربین اکشن مورد بحث هم می‌‌توان به سرعت سه‌ برابری آپلود محتوای تهیه شده نسبت به نسل قبلی اشاره کرد. در پایان می بایست خاطر نشان سازیم گوپرو برای محصول تازه خود قیمت ۴۹۹ دلاری را تعیین کرده است.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *