وبسایت «Droid Life» درست در آستانه‌ی رویداد معرفی اسمارت‌فون پیکسل ۲ که در ۱۲ مهر برگزار خواهد شد، در گزارشی آورده که کمپانی گوگل مشغول توسعه‌ و آماده‌سازی نسخه‌ی کوچکتری از اسپیکر هوشمند هوم است که احتمالاً نام «هوم-مینی» برای آن برگزیده شده.

به گزارش TheVerge شواهد نشان می‌دهند هوم مینی گزینه‌ای جایگزین و رقیبی مستقیم برای اسپیکر «اِکو دات» آمازون به حساب می‌آید، زیرا هم از نمونه‌ی اصلی‌اش کوچک‌تر است و هم نسبت به آن ارزان‌تر محسوب می‌شود؛ دو خصوصیت اصلی که اکو دات هم آنها را در قیاس با اسپیکر «اِکو» دارا است.

«دروید لایف» در ادامه‌ی گزارشش می‌نویسد، هوم مینی قیمتی ۴۹ دلاری خواهد داشت (اسپیکر هوشمند هوم گوگل ۱۲۹ دلار قیمت دارد) و در سه رنگ مشکی، خاکستری و قرمز به بازار عرضه خواهد شد. ضمناً درست همانند خود گوگل هوم، هوم مینی نیز از «دستیار گوگل» بهره‌مند خواهد بود و نقش یک هاب را در خانه‌های هوشمند ایفا خواهد کرد و در برخی از زمینه‌ها نیز به اطلاع رسانی خواهد پرداخت.

از دیگر ویژگی‌های ظاهری محصول مورد بحث نیز می‌توان به تعدادی LED‌ پرداخت که در قسمت بالایی آن تعبیه شده‌اند و در هنگام پاسخگویی و واکنش نشان دادن به دستورات صوتی خاموش و روشن می‌شوند.

شایان ذکر است بر طبق گزارش دروید لایف نسخه‌ی کوچک‌تر اسپیکر هوم به احتمال بسیار زیاد در رویداد ۱۲ مهر کمپانی گوگل به صورت رسمی معرفی خواهد شد. لذا تا تاریخ مذکور زمان زیادی باقی نمانده و به زودی می‌توانیم از جزئیات بیشتری در رابطه با اسپیکر یاد شده آگاه گردیم.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *