آیا به دنبال بهترین پلاگین مدیریت تبلیغات و ابزار برای وردپرس هستید؟ بسیاری از صاحبان وبسایت‌های وردپرس برای کسب‌وکارآنلاین خود و ایجاد درآمد به تبلیغات روی سایت وابسته هستند. در این مقاله ما بهترین افزونه‌های مدیریت تبلیغات و راه حل‌هایی برای بهینه‌سازی درآمد شما در ورپرس ارائه می‌دهیم.

بازاریابی حضور آنلاین کسب‌و‌کار شما در فضای مجازی

چرا از افزونه مدیریت تبلیغات در وردپرس استفاده می‌کنید؟

بسیاری از وب‌سایت‌ها و بلاگ‌ها برای کسب درآمد نیاز مبرمی به تبلیغات اینترنتی دارند. به طور پیش‌فرض وردپرس طرز کار آسانی برای مدیریت آگهی ندارد. بیشتر قالب‌های وردپرس حتی به صورت اختصاصی محل خاصی برای نمایش تبلیغات ندارند. این به این معنی است که شما اغلب باید فایل‌های قالب را برای قرار دادن کد تبلیغ در وب‌سایت خود ویرایش کنید. افزونه‌های مدیریت آگهی به شما امکان قرار دادن آن‌ها را در هر جایی از وب‌سایت که مدنظر دارید می‌دهند. این به شما در بهینه‌سازی مکان تبلیغ و استفاده بهتر از آن یاری می‌دهد. بنابراین بیایید نگاهی به بهترین افزونه‌های مدیریت آگهی در وردپرس داشته باشیم.

جایگاه‌های تبلیغاتی خود را با افزونه وردپرس AdRotate Banner Manager مدیریت کنید

۱- AdSanity

AdSanity

AdSanity یک افزونه مدیریت آگهی وردپرس برای مبتدیان است. با این افزونه می‌توانید به راحتی در هرجایی از وب‌سایت با استفاده از ویجت‌ها و دکمه افزودن آگهی در ویرایشگر آگهی خود را اضافه کنید. AdSanity امکان پشتیبانی از هر دو نوع تبلیغات مدیریت شده و شبکه‌های تبلیغاتی خارجی مانند Google Adsense را دارد. همچنین ویژگی‌های دیگری نظیر برنامه‌ریزی آگهی، تبلیغات گروهی، وارد کردن آگهی تکی یا گروهی، آمار بازدید و چیزهای بیشتری را دارد. شما قادر هستید آگهی‌های که می‌خواهید ایجاد کنید و به راحتی آنها را با ویدجت‌های سفارشی، کد کوتاه، و یا با استفاده از دکمه در ویرایشگر پست اضافه کنید. به طور خلاصه یعنی می‌توانید بدون ویرایش قالب وردپرس آگهی خود را بهینه‌سازی کنید.

مدیریت تبلیغات در سایت‌های وردپرس با افزونه Ad Widget

۲- AdRotate

AdRotate

AdRotate یکی دیگر از افزونه‌های قدرتمند مدیریت آگهی وردپرس برای مبتدیان و همچنین کاربران پیشرفته است. این افزونه هم از هر دو نوع تبلیغات میزبانی و شبکه خارجی پشتیبانی می‌کند. این به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی آگهی‌ها و گروه‌های تبلیغاتی ایجاد کنید و آنها را در پست‌های وردپرس خود با استفاده از کد کوتاه وارد کنید. همچنین می‌توانید تبلیغات را در ستون‌های کناری با استفاده از ویدجت‌های سفارشی قرار دهید. AdRotate به شما اطلاعات پایه بازدید تبلیغات را ارائه می‌دهد که اگر روی سایت مستقیما فروش تبلیغات دارید برای شما مفید است. این افزونه‌ وردپرس رایگان برای اکثر وب‌سایت‌ها و وب‌لاگ‌های کوچک مناسب است. ولی اگر به دنبال امکانات بیشتری هستید بهتر است از یک نسخه حرفه‌ای تر استفاده کنید.

۳-  OIO Publisher

OIO Publisher

OIO Publisher در واقع یک ابزار مدیریت آگهی است که به عنوان افزونه برای وب‌سایت‌های وردپرس خدمات ارائه می‌دهد. مخصوصا برای وب‌سایت‌های در حال رشد که می‌خواهند مستقیما فروش تبلیغات داشته باشند مناسب است. OIO Publisher دلال‌های فروش تبلیغات را از طریق فروش مستقیم آگهی از بین می‌برد. این افزونه کارهایی نظیر گزارشات، پرداخت‌ها و پیگیری‌ها را انجام می‌دهد. شما می‌توانید محل‌های تبلیغات را در اندازه‌های مختلف و انواع متفاوت ایجاد کنید. می‌توانید تعداد آگهی‌های قابل نمایش در هر محل را مشخص کنید. همچنین امکاناتی مانند تعیین قیمت، قابلیت چرخش و چیزهای بیشتری نیز در خود دارد. با اینکه این افزونه به شما با ویجت‌های سفارشی امکان تعیین محل آگهی را می‌دهد اما ممکن است در مواردی مجبور شوید برای جاگذاری تبلیغ، فایل‌های قالب وردپرس را ویرایش کنید.

۴- Insert Post Ads

Insert Post Ads

آیا نیاز به افزونه‌ای دارید به صورت خودکار آگهی‌ها را در پست‌ها به نمایش بگذارد؟ تمام پست‌های تبلیغاتی خودتان را وارد کنید، این افزونه به شما امکان نمایش خودکار تبلیغات را در پست‌هایتان می‌دهد. می‌توانید تبلیغات را در هر اندازه که نیاز دارید ایجاد کرده و بعد از پاراگراف انتخابی به نمایش بگذارید. همچنین می‌توانید چندین آگاهی را در یک پست و بین پاراگراف‌ها قرار دهید. استفاده از این افزونه بسیار ساده است تنها باید کد تبلیغ را با اضافه کردن شماره پاراگراف بنویسید. شما می توانید کد تبلیغات شخص ثالث و همچنین HTML سفارشی را برای تبلیغات میزبانی خود اضافه کنید.

۵- DoubleClick by Google

DoubleClick by Google

DoubleClick by Google یک وب‌سایت تبلیغاتی و پلتفرم سرویس دهنده برای ناشران است. از این طریق شما امکان فروش آگهی‌تان و رقابت در Adsense یا سایر شبکه‌های تبلیغاتی شخص ثالث برای تبلیغات همسان را دارید. DoubleClick به طور خودکار بهترین موقعیت قرار گرفتن آگهی را انتخاب و جاگذاری می‌کند. همچنین ابزارهای عالی برای گزارش بازدید آگهی و سایر شاخص‌های اندازه‌گیری را دارد که البته شاید همه چیز در آن عالی باشد اما برای شروع کار کمی پیچیده به نظر می‌رسد.

 

Join the Conversation

7 Comments

  1. با سلام بنده دنبال افزونه ای هستم که با کلیک روی لینک دانلود به صفحه نمایش تبلیغ بره و لینک دانلود بعد از مدت زمانی مثلا ۳۰ ثانیه نمایش داده بشه

  2. با سلام بنده دنبال افزونه ای هستم که با کلیک روی لینک دانلود به صفحه نمایش تبلیغ بره و لینک دانلود بعد از مدت زمانی مثلا ۳۰ ثانیه نمایش داده بشه

  3. سلام.میتونید افزونه ایی رو معرفی کنید که مثل سایت های تبلیغات کلیکی،پس از کلیک بر روی تبلیغ یک قالب بالای صفحه ساخته بشه و شمارنده معکوس داشته باشه.بعد از اتمام زمان پیغام(آگهی دیده شد) بده؟یا میتونید یه جور کد برای وردپرس بدید که این قابلیت رو بسازم؟خیلی ممنون میشم.

  4. سلام.میتونید افزونه ایی رو معرفی کنید که مثل سایت های تبلیغات کلیکی،پس از کلیک بر روی تبلیغ یک قالب بالای صفحه ساخته بشه و شمارنده معکوس داشته باشه.بعد از اتمام زمان پیغام(آگهی دیده شد) بده؟یا میتونید یه جور کد برای وردپرس بدید که این قابلیت رو بسازم؟خیلی ممنون میشم.

  5. سلام و عرض ادب…

    آیا قالب یا افزونه ای هست برای راه اندازی پلتفرم تبلیغات همسان مثل سایت یکتا نت یا سنجاق ؟؟؟؟

    ممنون میشم راهنمایی کنید!!!

  6. سلام وقت به خیر من میخوام تبلیغ محصولم از سایت دیگم رو تو سایت دیگری نشون بدم این افزونه ها میتونه کمک کنه؟

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *