علی‌رغم استفاده‌ی همیشگی این کلمه، ماشین‌حساب را دیگر مخصوص محاسبات پایه‌ی ریاضی نمی‌دانند؛ در این مطلب به معرفی پنج ماشین‌حساب آنلاین کاربردی می‌پردازیم که می‌توانند به شما در زندگی خود کمک کنند.

Free Time Calculator: ساعات فراغت خود را تصور کنید

حدود ۴۰ درصد زمان ما صرف خواب می‌شود. اما بقیه‌ی عمر خود را چه می‌کنیم؟ این ماشین‌حساب پاسخ سوالمان را ‌می‌دهد. کار این ابزار ارائه‌ی نگاهی کلی به ساعات فراغت فرد است و می‌تواند به هر کسی در برنامه‌ریزی روزانه‌ی خود کمک کند.

Free Time Calculator

کاربران توسط این برنامه می‌توانند از طرز مصرف ۲۴ ساعت شبانه‌روز خود مطلع شوند و با علم به میزان ساعات فراغت خود، برنامه‌ی روزانه‌ی خود را بریزند.

Make Yourself Great Again: نگاهی دیجیتالی به آینه بیندازید

این ماشین‌حساب هم مانند مورد قبل با زمان سر و کار دارد؛ اما تفاوت آن‌ها در اینجاست که این مورد زمان را چندین تکه می‌کند و نهایتا آماری جالب از روز شما ارائه می‌کند.

Make Yourself Great Again

این ماشین‌حساب کارها را در دو دسته‌ی حواس‌پرتی‌ها و فرصت‌ها جای می‌دهد. از مثال‌های حواس‌پرتی‌ها می‌توان به فضای مجازی، رفت‌و‌آمد و تلویزیون اشاره کرد. مواردی مثل یادگیری مهارت‌های جدید، روابط و خودسازی هم از مثال‌های فرصت‌ها هستند.

کاربر با کمک این ماشین‌حساب می‌تواند به خوبی از زندگی خود آگاهی یابد و بسته به نظر خود تغییرات مورد نیاز را وارد کند.

Life Expectancy Calculator: چند سال زنده می‌مانید؟

Life Expectancy Calculator

این مورد را می‌توان یک گوی جادویی دانست که از آینده خبر می‌دهد! این ماشین‌حساب بر اساس تحقیقات علمی معتبر و نیز شرایط آب‌وهوایی کانادا برای هر فرد امید به زندگی خاصی را محاسبه می‌کند. طرز کار این سایت به این شکل است که کاربر یک هدف را وارد کرده و زمان مورد نظر خود برای به دست آوردن آن را تعیین می‌کند و سپس ماشین‌حساب احتمال موفقیت کاربر را محاسبه کرده و به او نشان می‌دهد.

Sleep Calculator: به موقع بخوابید

Sleep Calculator

هدف این سایت آگاهی کاربران از ساعت خواب صحیح است. این ماشین‌حساب عملکرد ساده‌ای دارد و کاربر می‌تواند ساعت مورد نظر برای بیدار شدن را وارد کرده و زمان خواب را تحویل بگیرد. همچنین در صورت خواب‌آلود بودن می‌توانید با مراجعه به این ماشین‌حساب، بهترین ساعات برای بیدار شدن را دریافت کرده و زنگ خود را برای آن ساعات تنظیم کنید.

Junkies : چه قدر سریال دیده‌اید؟

Junkies

هدف این ماشین‌حساب، محاسبه‌ی زمان مصرف شده برای دیدن هر سریال است. کاربران پس از مراجعه به سایت سریال‌هایی که مشاهده کرده‌اند را وارد می‌کنند و سایت هم مجموع ساعاتی که فرد صرف سریال‌های تلویزیونی کرده‌است را عنوان می‌کند. همچنین این سایت از اکانت گوگل پشتیبانی کرده و کاربران می‌توانند اپیزودهای دیده شده را در این سایت دنبال کنند.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *