گوشی‌های میان‌رده همیشه از محبوبیت بیشتری نسبت به دیگر مدل‌های تلفن‌های همراه برخوردار هستند. مخصوصا این روزها که گوشی‌های میان رده به خوبی بازی‌های مختلف را اجرا می‌کنند و به هیچ وجه دیگر ضعیف محسوب نمی‌شوند. در نیمه‌ی اول سال 2020 گوشی‌های جدیدی در این دسته‌بندی عرضه شدند، که ما چند نمونه از بهترین‌های بازار را در پست امروز به شما معرفی می‌کنیم.

Redmi Note 9 Pro

Redmi Note 9 Pro
Redmi Note 9 Pro

Redmi Note 9 Pro یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده‌ای است که در بازار پیدا می‌کنید. درست مثل نسخه قبل این گوشی که از بهترین‌ها بود و عملکردی در حد گوشی‌های گران‌قیمت از خود نشان می‌داد. نسخه جدید نیز با استفاده از Gorilla 5 Glass و طراحی هنرمندانه، نمایی زیبا از خود به نمایش می‌ارد و در زمینه سخت افزار نیز با قرار گیری Snapdragon 720G  به عنوان پردازنده و Adreno 618 به عنوان پردازنده گرافیکی در بطن این دستگاه و پشتیبانی آن‌ها به وسیله 6 گیگابایت رم، شما با یک گوشی قدتمند طرف خواهید بود.

Redmi Note 9 Pro
Redmi Note 9 Pro

Redmi Note 9 Pro چهار دوربین دارد که عملکرد آن از دوربین‌های قدرتمند و فوق‌العاده نسخه قبل نیز بهتر است. یک مانیتور AMOLED با کیفیت Full HD نیز برای این گوشی عالی در نظر گرفته شده که تنها یک حفره کوچک به عنوان دوربین جلو از تمام صفحه کسر گشته است.

HUAWEI Nova 7i

HUAWEI Nova 7i
HUAWEI Nova 7i

وقتی حرف از گوشی‌های میان رده می‌زنیم، برند هواوی حتما باید حضور داشته باشد. مدل Nova 7i نیز از طرف این شرکت برای جایگزینی یک مدل میان‌رده برای گوشی Super Nova در نظر گرفته شده است که عملکردی قدرتمند در رد‌ه‌ی قیمتی خود دارد. با وجود 8 گیگابایت رم و پردازنده  Kirin 810، انواع بازی‌ها را می‌توانید در این گوشی اجرا کنید و گرافیکی روان از آن‌ها را انتظار داشته باشید.

HUAWEI Nova 7i
HUAWEI Nova 7i

دوربین چهار گانه با کمک هوش مصنوعی HUAWEI Nova 7i با توجه به تست‌هایی که گرفته شده، عکس‌های خیلی خوبی از خود به جا می‌گذارد و برای عکس‌های سلفی نیز، یک دوربین 16 مگاپیکسل به خوبی از پس کارهایی که به آن محول می‌کنید، بر می‌آید. همچنین باتری این دستگاه نیز 4200 میلی آمپر بوده که شارژ سریع نیز هست.

Samsung Galaxy A51

Samsung Galaxy A51
Samsung Galaxy A51

سامسونگ هم همیشه در کنار گوشی‌های گران‌قیمت خود، چند نمونه گوشی خوب میان رده دارد. Galaxy A51 از جدیدترین گوشی‌‌های میان رده این برند کره‌ای محسوب می‌شود که پردازنده چهار هسته‌ای به همراه 6 گیگابایت رم در اختیار شما می‌گذارد. نمایشگر 6.5 این چی Infinity-O یکی از نقاط قوت این دستگاه به حساب می‌آید که تصویری شفاف و با رنگ‌های طبیعی برایتان ارائه خواهد کرد.

Samsung Galaxy A51
Samsung Galaxy A51

از نظر دوربین، در پشت Galaxy A51 یک دوربین چهار گانه 48 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که دوربین واید آن 123 درجه با کیفیت 12 مگاپیکسل است و یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسل نیز برای آن در نظر گرفته شده. با توجه به کیفیت لنز‌ها و همچنین هوش مصنوعی موجود در گوشی، Galaxy A51 عکس‌های خوبی در شب می‌گیرد. همچنین به عنوان دوربین سلفی نیز این گوشی، یک دوربین 32 مگاپیکسل دارد.

Xiaomi Mi Note 10 Lite

Xiaomi Mi Note 10 Lite
Xiaomi Mi Note 10 Lite

از نظر گوشی‌های میان رده، شیائومی دو سری گوشی دارد. Mi Note 10 Lite دیگر گوشی بسیار خوب این برند است که طی ماه‌های اخیر عرضه شده و همانطور که از اسمش پیداست، نسخه ارزان‌تر و کمی ضعیف‌تر گوشی سری اصلی  Mi Note 10 است. با این حال این مدل با داشتن دوربینی که از سنسور IMX 686 سونی بهره می‌برد، می‌تواند تصاویری با کیفیت 4K فیلم‌برداری کند و عکس‌های بسیار خوبی نیز بگیرد.

Xiaomi Mi Note 10 Lite
Xiaomi Mi Note 10 Lite

در مجموع از نظر سخت‌افزار Mi Note 10 Lite بسیار عالی است و از پردازنده  Snapdragon 730G و پردازنده گرافیکی Adreno 618 بهره می‌برد که از Redmi Note 9 Pro کمی بهتر هستند و البته گوشی قیمت بالاتری نیز نسبت به مدلی که پیش‌تر به شما معرفی کردیم دارد.

Realme 6 Pro

Realme 6 Pro
Realme 6 Pro

در آخر یک گوشی میان رده‌ی جذاب به شما معرفی می‌کنیم که احتمالا خیلی اسمش را نشنیده باشید. اگر اشتباه نکنیم، Realme 6 Pro تنها گوشی در این رنج قیمتی است که نمایشگر 90 هرتز را در خود دارد. دستگاهی که در کنار این نمایشگر عالی، از  Snapdragon 720G و 6 یا 8 گیگ رم بهره می‌برد و شما می‌توانید بازی‌هایی مثل فورتنایت را به حالت رقابتی در آن بازی کنید.

Realme 6 Pro
Realme 6 Pro

دوربین چهار گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و همچنین دوربین سلفی دوگانه فوق‌العاده عالی، باعث شده تا این گوشی را نه تنها به کسانی که طرفدار بازی‌های موبایلی هستند، بلکه به همه پیشنهاد کنیم.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *