احتمالا بر روی اینستاگرام یا فیسبوک دیده‌اید که برخی کاربران، توییت‌هایی را به صورت عکس منتشر می‌کنند. برای انتشار این گونه توییت‌ها به صورت شکیل و راحت، از ابزارهایی استفاده می‌شود که توییت مورد نظر را به عکس تبدیل می‌کند و شما در نهایت، این عکس را بازنشر می‌کنید.

ابزارهای زیادی در بستر اینترنت هستند که برای این کار ساخته شده‌اند، اما این 6 ابزار کاملا رایگان بوده و در نهایت، توییت‌ها را به بهترین شکل به عکس بدل می‌کنند.

10015 Tweet to Image Converter

با این اسم طولانی، 10015 یکی از محبوب‌ترین ابزارها برای تبدیل توییت‌ها به عکس است که اتفاقا این کار را به شکلی شیک انجام می‌دهد. شما می‌توانید برای تصویر پس زمینه پشت توییت، عکس، تک رنگ و یا طرح دو رنگ در نظر بگیرید تا تصویری جذاب برای اشتراک گذاری داشته باشید. حتی امکان گذاشتن واترمارک شخصی نیز در این ابزار گنجانده شدهاست. 10015 Tweet to Image Converter ابزاری آنلاین و کاملا رایگان است و برای انجام تبدیل، کافی‌ست لینک توییت خود را در جای مشخص شده پیست کنید.

10015 Tweet to Image Converter

در کنار دکمه Capture که برای تایید نهایی و تبدیل توییت است، گزینه‌ای با عنوان Settings خواهید دید که تمامی تغییرات در آن‌جا انجام می‌شود. در نظر گرفتن تم تاریک یا روشن، نشان دادن کلیدهای زیر توییت و چیزهایی از این دست نیز از ابزارهای این محصول هستند.

Poet.so

یکی دیگر از ابزارهای رایگان و تحت وب که عکس‌هایی زیبا از توییت‌های منتشر شده تولید می‌کند. Poet.so نیز همچون گزینه‌ی قبلی تنها با کپی کردن لینک توییت کار می‌کند که البته در تمامی ابزارهای این چنینی، نحوه کار به همین صورت است.

Poet.so

کار کردن با Poet.so بسیار ساده بوده و تنظیمات آن به گونه‌ای در رابط کاربری گنجانده شده تا همه بتوانند از این محصول استفاده کنند. تغییر رنگ پس زمینه، تم نمایش توییت و سایز عکس و همچنین پنهان کردن یا نمایش بازخوردهای توییت از جمله تنظیماتی هستند که در Poet.so وجود دارند. همچنین در این ابزار نیز امکان تغییر تم تاریک و روشن توییت وجود دارد.

Code Beautify Tweet to Image Converter

یکی دیگر از سایت‌هایی که به شما برای ساخت عکس از توییت کمک کرده و از تنظیمات بسیار خوبی نیز بهره می‌برد. Code Beautify به شما این امکان را می‌دهد تا عکس‌های تولید شده را با اندازه مناسب برای شبکه‌های اجتماعی مختلف خروجی بگیرید. به این ترتیب دیگر نیازی نیست که اندازه دقیق عکس‌های مورد نیاز برای هر شبکه اجتماعی را بدانید.

Code Beautify Tweet to Image Converter

همچنین این امکان در Code Beautify وجود دارد که یک اکانت خاص را در آن اد کنید تا همیشه به توییت‌هایش دسترسی داشته باشید. غیر از خیلی ابزارهایی که در دیگر برنامه‌ها نیز وجود دارند، در Code Beautify گزینه‌ای‌ست که با روشن کردن آن، تگ Twitter for iPhone زیر توییت شما گذاشته می‌شود. جدا از همه‌ی این‌ها، این برنامه بر خلاف دو گزین دیگر، امکان تغییر رنگ در نوشته‌ی توییت را نیز به کاربر می‌دهد.

TweetPik

با این که TweetPik مملو از امکانات عالی برای شخصی سازی عکسی که از آن خروجی می‌گیرد است، هنگام خروجی در نسخه رایگان، واترمارک خود سایت را دارد که این امتیازی منفی برایش به حساب می‌آید. نکته قوت TweetPik اما آن‌جاست که بسیاری از ویژگی‌های ابزارهای دیگر را به صورت اسلایدر در خود دارد و می‌توان خیلی راحت، تنظیمات مختلف را روی عکس اعمال کرد.

TweetPik

حتی وجود یک سری المان‌ها برای گذاشتن روی عکس نهایی، امکان دانلود به صورت PNG، PDF و JPG و خیلی چیزهای دیگر نیز در TweetPik گنجانده شده که احتمالا دلیل پولی بودن آن نیز همین گزینه‌هاست.

BrandBird Tweet to Image

در کنار ابزارهایی که تا این‌جا معرفی کردیم، BrandBird Tweet to Image سریع‌ترین و راحت‌ترین گزینه برای تبدیل عکس به توییت است. در واقع تنظیمات شخصی‌سازی مختلفی در آن وجود نداشته و شما توییت را بدون پیچیدگی، به صورت عکس خروجی می‌گیرید.

BrandBird Tweet to Image

کافی‌ست لینک توییت را کپی کرده و در BrandBird Tweet to Image پیست کنید، در این‌جا می‌توانید حالت تاریک یا روشن را انتخاب کرده و این که گزینه‌های زیر توییت مثل لایک و … نمایش داده شوند یا نه. سپس با زدن روی Download عکس مورد نظر شما دانلود می‌شود.

Bruzu

بر خلاف BrandBird، این ابزار با تمام امتیازاتی که دارد، روشی نسبتا پیچیده برای تبدیل توییت به عکس است. در واقع بعد از در نظر گرفتن توییت شما به یک صفحه طراحی می‌روید که در آن‌جا، گزینه‌های مختلف در توییت و پس زمینه را می‌توانید تغییر دهید.

Bruzu

البته Bruzu تمامی گزینه‌های لازم برای شخصی سازی را در اختیار شما قرار می‌دهد، اما متاسفانه، در نسخه رایگان، عکس‌هایی که خروجی می‌گیرد دارای واترمارک هستند.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *