هنوز هم برای این که بتوانید وارد کلاب‌هاوس شوید، باید از طرف کاربران حال حاضر این شبکه‌ی اجتماعی مبتنی بر صوت، دعوتنامه دریافت کنید. به همین دلیل خیلی از کاربران هنوز نتوانسته‌اند وارد این شبکه شوند و البته خیلی‌ها هم به دنبال بسترهای دیگر مبتنی بر صوت و متفاوت از کلاب‌هاوس هستند.

در مجموع اگر به دنبال یک سرویس شبیه به این شبکه‌ی اجتماعی هستید، ما این 7 گزینه‌ی عالی را به شما معرفی می‌کنیم.

Discord

Discord مدت‌های زیادی است که فعالیت خود را شروع کرده و اوایل خیلی‌ها آن‌ را با نامه اسکایپ مخصوص بازی‌خورها می‌شناختند. بسیاری از آن‌ها که اهل بازی‌های کامپیوتری هستند، از این بستر برای تماس‌های دو نفره و گروهی صوتی، تصویری و نوشتاری استفاده می‌کنند. اتاق‌های گفتگو عمومی و خصوصی، چت‌ دو نفره و امکانات خیلی زیادی در این برنامه وجود دارد که آن را در حال حاضر به یکی از محبوب‌ترین‌ها نه تنها در بین گیمیرها، بلکه بین عموم کاربران بدل کرده است.

Discord

Twitter Spaces

توییتر قابلیت Twitter Spaces را به صورت آزمایشی وارد شبکه‌ی اجتماعی خود کرده است، با این حال همه می‌توانند بر روی iOS و اندروید از آن استفاده کنند. (هنوز این امکان برای کاربران PC و مرورگر فعال نشده) با استفاده از این قابلیت شما فضایی را خواهید ساخت تا یک سری از کاربران با هم به گفتگوی صوتی بپردازند. برای ساخت آن نیز کافی است شروع به ساخت یک توییت معمولی کنید و سپس روی Spaces بزنید. همچنین در این بخش شما می‌توانید تصمیم بگیرید که چه کسی در فضای توییت شما می‌تواند صحبت کند و بخش دیگر کاربران تنها شنونده باشند.

Twitter Spaces

Spoon

یکی دیگر از پلت‌فرم‌های مبتنی بر صوت که بیش از 30 میلیون کاربر دارد و رقیب مستقیم کلاب‌هاوس محسوب می‌شود. شما از طریق گوشی تلفن خود می‌توانید با دیگران به شنیدن یک موزیک خاص بپردازید، استریم لایو راه‌اندازی کنید، پادکست برگزار کنید یا این که خیلی ساده با کاربران دیگر به گفتگو بپردازید. بر خلاف کلاب‌هاوس در Spoon این امکان را دارید تا استریم برگزار شده را ذخیره کنید. همچنین امکان جستجو در گروه‌ها نیز برای کاربران فراهم شده است.

Spoon

Cappuccino

این شبکه‌ی اجتماعی یک سری ریزه‌کاری‌هایی دارد که برای آن‌ها که قصد دارند روابطی نزدیک با دوستان و خانواده خود داشته بشند، گزینه‌ای بهتر به نظر می‌آید. Cappuccino را نمی‌توان یک رقیب مستقیم برای کلاب‌هاوس محسوب کرد، چون عملا کاربردی متفاوت دارد، اما در هر حال پیشنهاد می‌کنیم حتما از آن بهره ببرید.

Cappuccino

Anchor

اگر تنها برای ضبط و اشتراک گذاری پادکست می‌خواهید از کلاب‌هاوس استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم به جای این کار به سراغ برنامه‌ی 100 درصد رایگان Anchor بروید. یک جای عالی شبیه به اسپاتیفای که اتفاقا بسیار پرطرفدار است و خیلی از پادکست‌های معروف کار خود را از آن‌جا آغاز کرده‌اند. حتی اگر پادکست‌های شما طرفداران زیادی پیدا کند، می‌توانید از آن‌ها کسب درآمد نیز کنید.

Anchor

Riffr

Riffr برای کسانی که به میکرو پادکست‌ها علاقه‌ دارند ،گزینه‌ای عالی به شمار می‌رود. برنامه‌ای که با آن می‌توانید کلیپ‌های صوتی کوتاه ضبط کنید و آن را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. اگر ایده‌ای برای کارهای کوتاه داشته باشید و نمی‌خواهید خود را درگیر پادکست‌های طولانی کنیدف این سرویس رایگان، گزینه‌ای بسیار خوب برای شما خواهد بود. همچنین از طریق این اپلیکشن‌، می‌توانید دوستان جدیدی پیدا کنید که سلایق مشترک با شما دارند.

Riffr

Yac

و در آخر با معرفی برنامه‌ی جذاب و محبوب Yac نوشته‌ی امروز را به پایان برسانیم. این برنامه در واقع یک پیام‌رسان صوتی است که به صورت کاملا رایگان ارائه شده و شما پیغام‌های خود را تنها به صورت صوتی می‌توانید به کاربر دیگر ارسال کنید. Yac به شما اجازه‌ی تماس‌های گروهی، میتینگ‌های جمعی و کارهایی از این دست را نیز می‌دهد.

Yac

 

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *