سامسونگ به زودی یک گوشی هوشمند جدید سری J به نام Samsung Galaxy J7+ را عرضه می‌کند. قبلا تصاویر متعددی از این گوشی منتشر شده که اطلاعات کلیدی زیادی راجب طراحی آن به ما می‌دهد. با اینهمه ویدئوهایی متعددی قبلا به صورت نادرست در مورد این گوشی عرضه شده بود که اگر آن‌ها را نادیده بگیریم به ویدیویی می‌رسیم که امروز منتشر و در آن اطلاعات کامل‌تری از این گوشی تازه‌وارد می‌داد.

طراحی ظاهری

با توجه به شکل ظاهری گوشی، به نظر می‌رسد Samsung Galaxy J7+ مانند سایر گوشی‌های میان رده‌ی سامسونگ باشد. در بالای گوشی قطعه‌ی صدا، سنسورها، دوربین جلو و فلش LED تعبیه شده است. پایین صفحه نمایش نیز سه دکمه وجود دارد که دوتای آن لمسی خازنی‌ست و دکمه‌ی Home فیزیکی بوده که دارای قابلیت اسکن اثر انگشت است.

همانند تمامی گوشی‌های سری J، دکمه راه‌اندازی سمت راست و بالای آن بلندگو قرار گرفته و در سمت چپ، دکمه‌های مربوط به تنظیم صدا و سینی سیم کارت وجود دارد .

اولین چیزی که غیبتش در اینجا کاملا مشهود است نبود Bixbyست. پس حداقل نباید انتظار زیادی از دستیار صوتی سامسونگ در گوشی‌های میان‌رده‌اش داشت.

 

در پایین، پورت میکرو USB، میکروفون اصلی و جک هدفون ۳٫۵ میلی متری وجود دارد.

جزییات سخت‌افزاری

حالا که شکل ظاهری را بررسی کردیم، سراغ مشخصات فنی می‌رویم. سخت‌افزار مورد استفاده در این گوشی به نسبت این که با یک محصول میان‌رده مواجهیم کاملا معقول به نظر می‌رسد:

۱-صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی سامسونگ Full HD
۲- چهار هست‌ای ۲٫۳۹GHz / Quad Core 1.69GHz
۳- رم ۴ گیگابایتی و ۳۲گیگ حافظه داخلی که تا ۱۲۸گیگابایت قابل ارتقا است.
۴- دو سیم‌کارت
۵- اندروید ۷٫۱٫۱ Nougat
۶- باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر
۷- دوربین عقب دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی f/1.7+5MP f/1.9
۸- دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسل با دیافراگم f / 1.9
دوربین دوگانه، صفحه‌نمایش تمام HD و رم بالا نوید یک گوشی موفق دیگر از سری J می‌دهد.

نمونه‌ عکس‌های گرفته شده با این گوشی

دوربین دوگانه و ویژگی Live Focus یکی از چیزهایی است که Galaxy J7+ را از تلفن‌های قبلی سری J متمایز می‌کند. عملکرد دوربین پشتی طبق نظر کسانی که گوشی را تست کرده‌اند بسیار عالی است و می‌تواند در شکل‌های مختلف نور داخلی و بیرونی عملکردی قابل قبول از خود به نمایش بگذارد. با هم نگاهی بیاندازیم به دو نمونه از عکس‌های گرفته شده با دوربین دو گانه پشتی گوشی:

 

 

انتظار می‌رود این گوشی تا قیمت زیر ۴۰۰ دلار به بازار عرضه شود.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *