یکی از چیزهایی که همیشه کاربران اینستاگرام از آن شاکی بوده و هستند، محدودیت اضافه کردن تنها یک لینک به بیو پروفایل است. مثلا اگر شما چند اکانت شبکه‌های اجتماعی داشته باشید و آدرس سایتتان را هم بخواهید اضافه کنید، تنها می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

برای حل این مشکل باید از سایت‌هایی استفاده کنید که به شما اجازه‌ی ساخت یک صفحه مجزا را می‌دهند و شما لینک‌های مختلف را در آن‌جا می‌سازید و سپس لینک آن را در بیو قرار می‌دهید. خوشبختانه سایت‌های رایگانی به این منظور ساخته شده که ما چند نمونه خارجی و یک نمونه‌ی داخلی آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

چرا باید از نسخه‌های بهبود یافته لینک بیو استفاده کنیم؟

وقتی می‌توان کاربردهای زیادی از این یک لینک داشت، چرا تنها به یک لینک سایت یا مثل آن اکتفا کرد؟ چند بار شده که شما مطلبی روی اینستاگرام دیده‌اید و در پایان آن نوشته شده “لینک در بیو” و وقتی به آن‌جا مراجعه می‌کنید، می‌بینید لینک‌های متنوع به مطالب و صفحات مختلف ختم می‌شوند.

سایت‌های مختلف امکانات متفاوتی پیش پای شما می‌گذارند. شما هم می‌توانید از میان این امکانات، آن چه که برایتان مناسب است را انتخاب کنید و از آن بهره ببرید. برای مثال اگر مطالب مختلفی منتشر می‌کنید که هر کدام به مطلبی در سایت ختم می‌شوند، می‌توانید از سایت‌هایی استفاده کنید که در کنار نمایش شبکه‌های اجتماعی شما، مطالب شبکه‌های اجتماعی را نیز به سایت لینک کنند یا این که به سراغ سایت‌هایی بروید که یک صفحه‌ی ساده با لینک سایت، توییتر، فیسبوک و … را برایتان فراهم می‌کنند. با این صحبت‌ها برویم به سراغ معرفی بهترین سایت‌های ساخت لینک بهبود یافته‌ی بیو در اینستاگرام:

  1. Shorby

خیلی از اکانت‌های معروف این روزها از Shorby استفاده می‌کنند. این سایت امکانات بسیار خوبی برای ساخت یک صفحه‌ی اختصاصی به شما داده و می‌توانید لوگو و نام برند خود را در آن قرار داده، به دیگر شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها لینک بدهید، بخش‌هایی برای ارائه محتوا و لینک کردن به سایت خواهید داشت، امکان برنامه‌ریزی برای انتشار دارید و کارهای متنوع دیگری می‌توانید انجام دهید.

Shorby

البته بخشی از این امکانات هزینه‌ی ماهانه برایتان به همراه خواهد داشت، اما امکانات پایه Shorby رایگان ارائه شده است.

  1. Tap.Bio

Tap.Bio نیز از آن سایت‌های خاص است که به شما کمک می‌کند تا یک لینک ساده در بیو اینستاگرام خود را به یک صفحه‌ی تعاملی و عالی بدل کنید.

Tap.Bio

این صفحه بر پایه کارت‌های مختلف کار می‌کند که می‌توانید آن‌ها را به هر شکل که دوست دارید کنار هم بچینید. امکانات رایگان این سایت شامل ساخت صفحه، کارت ثبت نام ایمیل و لینک به شبکه‌های اجتماعی می‌شود و کارت‌هایی همچون لینک محتوای اینستاگرام به سایت نیز به صورت پردخت ماهانه در اختیار شما قرار می‌گیرد.

  1. Linktree

اما اگر به دنبال یک راه حل ساده هستید تا بتوانید لینک‌های دلخواه خود را در قالبی ساده اما شکیل لیست کنید و لینک صفحه را در بیو اینستاگرام قرار دهید، می‌توانید از Linktree استفاده کنید.

Linktree

امکانات کلی Linktree نیز رایگان است و شما می‌توانید لینک‌های متعدد در این صفحه اضافه کنید، اما بعضی امکانات خاص همچون گذاشتن عکس برند و این چیزها نیاز به پرداخت پول ماهیانه دارد.

  1. Lnk.Bio

Lnk.Bio یکی دیگر از سایت‌هایی است که بستر ساده اما کاربردی به شما ارائه می‌کند و بخش زیادی از امکانات آن همچون گذاشتن لینک‌های دلخواه، لینک شبکه‌های اجتماعی و … به صورت رایگان ارائه شده و اگر هم بخواهید امکانات حرفه‌ای آن را داشته باشید، تنها باید ماهی یک دلار پرداخت نمایید.

Lnk.Bio

تعداد لینک‌ها در Lnk.Bio نامحدود بوده و ظاهر آن نیز در عید سادگی شیک است و برای خیلی از کاربران در حالت رایگان نیز کاملا کافی خواهد بود.

  1. زیلینک

اما اگر به دنبال یک سایت ایرانی به این منظور می‌گردید، چند سایت برای این منظور ساخته شده‌اند که یکی از آن‌ها زیلینک است. این سایت کاملا رایگان بوده و بعد از این که در آن ثبت نام کردید، می‌توانید به داشبرد رفته، لوگوی‌ خود و لینک‌های مورد نظر خود را اضافه کنید و همچنین به صورت مجزا، لینک پیام‌رسان‌ها را نیز وارد نمایید تا کاربران بتوانند با شما از آن طریق در ارتباط باشند. زیلینک ظاهر ساده اما خوبی دارد امکانات آن نیز برای گذاشتن لینک شبکه‌های اجتماعی، سایت‌ها و پیام‌رسان‌ها کافی است.

زیلینک

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *