در گذشته اگر می‌خواستید، پس زمینه‌ی تصویری را تغییر دهید، حتما باید به سراغ برنامه‌هایی همچون فتوشاپ می‌رفتید. اما حالا اپلیکیشن‌های موبایلی می‌توانند خیلی از کارهای سنگین در زمینه‌ی ویرایش عکس را برای شما به انجام برسانند که یکی از آن‌ها تغییر پس زمینه‌ی عکس است.

برای این کار البته بهتر است در میان چند ده برنامه‌ی مختلفی که ارائه شده، به سراغ بهترین‌ها بروید ، لیست امروز ما نیز به همین برترین‌ها اختصاص دارد.

  1. Automatic Background Changer

اولین گزینه‌ی انتخابی ما یک برنامه‌ی رایگان و بسیار عالی است که در بسیاری از موارد کار شما را به خوبی راه خواهد انداخت. کار کردن با Automatic Background Changer بسیار ساده بوده و خود برنامه به سرعت شخصیت عکس شما را روی یک پس زمینه‌ی بی رنگ قرار می‌دهد.

این برنامه بر اساس هوش مصنوعی کار می‌کند و تنها انسان‌ها یا نهایت اجسام واضح در عکس را تشخیص می‌دهد و درباره پس زمینه‌های شلوغ نیز گهگاه دچار اشتباه هم می‌شود. بزرگ‌ترین مشکل در باره Automatic Background Changer‌ این است که گاهی خیلی کند می‌شود و زمانی برای پاک کردن پس زمینه صرف می‌کند. اما با این حال داشتن ابزارهای متنوع برای ویرایش عکس و همچنین خروجی بسیار با کیفیت و کاملا رایگان بودن، امتیازاتی است که نمی‌شود به راحتی از کنار آن‌ها گذشت.

  1. Simple Background Changer

Simple Background Changer یکی دیگر از برنامه‌های خیلی خوب موبایلی برای حذف پس زمینه است که به شما آزادی عمل کامل در این کار را می‌دهد تا جاهایی که می‌‌خواهید را انتخاب کرده و به برنامه‌ برای پیدا کردن پس زمینه کمک کنید.

این برنامه در گذشته مشکلات زیادی داشت، اما نسخه‌ی سال 2021 با تمرکز کامل بر روی حذف پس زمینه، توانسته کارآمدی خود را ثابت کرده و به خوبی این کار را انجام دهد. این نکته را هم در نظر بگیرید که در نسخه رایگان، نتیجه با واترمارک ذخیره می‌شود و برای حذف واترمارک باید نسخه پولی را تهیه کنید.

  1. Superimpose

بر خلاف دو برنامه‌ی قبلی که به شما معرفی کردیم، Superimpose یک برنامه‌ی پولی بوده که البته امکانات خیلی گسترده‌تری را به شما ارائه می‌کند. بخش حذف پس زمینه در Superimpose بسیار خوب کار می‌کند و ابزارهایی برای بهینه‌سازی آن نیز موجود است.

با این حال ابزارهای Superimpose به همین‌جا ختم نمی‌شود و قابلیت‌های زیادی در آن نهفته که با آن‌ها می‌توانید کارهای جالبی بسازید. البته در کنار تمام این قابلیت‌های جذاب، باید گفت که Superimpose گاهی اوقات باگ‌ها و مشکلاتی را از خود نشان می‌دهد که کمی شما را دلسرد می‌کند. اما اگر از پولی بودن و این مشکلات بگذرید، تصویری که در نتیجه خواهید داشت، واقعا عالی و واقع‌گرایانه است.

  1. Apowersoft Background Eraser

برنامه‌هایی که در این لیست برای شما انتخاب کرده‌ایم، هر کدام ویژگی منحصر به فرد خود را دارند. Apowersoft نیز یک اپلیکشین قدرتمند است که هم به شما امکان استفاده از هوش مصنوعی برای پاک کردن پس زمینه را می‌دهد و هم این که این امکان را دارید تا به صورت دستی این کار را انجام دهید.

با تمام ابزارهای متنوعی که Apowersoft در اختیار شما قرار می‌دهد، اما کار کردن با آن ساده‌‌ست و قابلیت‌های آن در قالب یک رابط کاربری عالی در اختیار شما قرار گرفته است. همچنین از این برنامه می‌توانید برای کارهای زیادی استفاده کرده و از قالب‌های آماده‌ی آن برای ساخت پست‌های مختلف جهت انتشار روی شبکه‌های اجتماعی بهره ببرید.

  1. Background Remover Pro

این اپلیکیشن با یک رابط کاربری جذاب و امکانات خیلی خوب جهت پاک کردن پس زمینه، آخرین انتخاب ما در لیست امروزمان است. Background Remover Pro. بر خلاف انتظاری که از اسمش دارید، یک برنامه‌ی کاملا رایگان است که هم از هوش مصنوعی استفاده می‌کند و هم می‌توانید به صورت دستی پس زمینه را پاک کنید.

البته هوش مصنوعی برنامه آنچنان که باید و شاید خوب نیست و در بعضی موارد اشتباهات عجیبی می‌کند، اما اگر پس زمینه‌ی شما ساده بوده و از شخصیتی که عکاسی کردید، متمایز باشد، به راحتی با Background Remover Pro می‌توانید آن را پاک کنید. همچنین عکس‌های متنوعی در برنامه گنجانده شده که می‌توانید آن‌ها را جایگزین پس زمینه عکستان کنید.

 

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *