ممکن است شما هم به دنبال ورزش باشید و از ابزارهای کمکی در این راه استقبال کنید. خوشبختانه اپلیکیشن‌های زیادی برای کاربران اندروید و iOS عرضه شده‌است که در ورزش به آن‌ها یاری می‌رسانند. در ادامه به معرفی چند مورد از بهترین اپلیکیشن‌های مخصوص ورزش می‌پردازیم.

CrossFit btwb

این اپلیکیشن برای کراس‌فیت ساخته شده‌است و یکی از بهترین نرم‌افزارهای رایگان است. از ویژگی‌های اپلیکیشن می‌توان به برخورداری از مجموعه‌ای حاوی ۸ میلیون تمرین، پیگیری پیشرفت، جدول امتیازات و کمک در بررسی نتایج هم‌باشگاهی‌ها اشاره کرد.

Tone It Up

Tone It Up برای خانم‌ها ساخته شده‌است و همانطور که از اسمش پیداست، بیشتر مخصوص تناسب اندام است. تمرینات این اپلیکیشن بسیار متنوعند و از جمله دسته‌های آن می‌توان به یوگا، هوازی، بوکس و قدرت‌بدنی اشاره کرد؛ حتی تمریناتی برای خانم‌های باردار هم در Tone It Up قرار داده شده‌است.این برنامه به صورت روزانه برنامه‌ای حساب‌شده و دقیق ارائه می‌دهد و بدین‌ترتیب از تکراری شدن تمرین هم جلوگیری می‌کند.

ضمنا بد نیست به جامعه‌ی فعال اپلیکیشن هم اشاره کنیم که در آن کاربران یکدیگر را در مسیر دستیابی به اندامی بهتر یاری می‌دهند.

Couch to 5K

تمرکز این اپلیکیشن بر خلاف مورد قبل بیشتر بر روی هوازی است و برنامه‌ی خود را به صورت ۳ بار در هفته و هر بار نیم ساعت، برای ۹ هفته‌ی متوالی ارائه می‌کند.

اپلیکیشن حاوی ۴ مربی مجازی، مکان‌یابی، پیگیری کالری سوخته‌شده و ثبت رکورد شخصی است و می‌توان یکی از تنها نقاط ضعف آن را رایگان نبودن آن دانست.

Skimble Workout Trainer

این اپلیکیشن برای محدوده‌ی وسیعی از کاربران مناسب است و انواع تمرینات باشگاهی، خانگی یا در حال مسافرت را در خود جای داده‌است.

تمرینات این اپلیکیشن در چندین درجه سختی قرار داده شده‌است و برای هر کدام تصاویر و ویدیوهای متنوع موجود است تا از کاربر از درستی روش انجام تمرین اطمینان حاصل کند.

همچنین این نرم‌افزار نسخه‌ی پولی هم دارد که کاربران با پرداخت ۷ دلار در ماه می‌توانند از آن بهره‌مند شده و به ۱۰۰ برنامه‌ی تمرینی مخصوص و درازمدت دست پیدا کنند.

JEFIT Workout Tracker

JEFIT یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای پیگیری ورزش است. این اپلیکیشن امکانات زیادی دارد و نوع حرکت، وزنه‌ی استفاده شده و تعداد انجام را در خود ذخیره می‌کند و نهایتا آماری بسیار جامع از برنامه‌ی شما و نتیجه‌ی آن ارائه می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های JEFIT تایمرهای گوناگون و پشتیبانی از سوپر ست است  و نسخه‌ی پولی آن با قیمت ۳٫۳۳ دلار در ماه هم امکان مقایسه‌ی نتایج با جامعه‌ی کاربران اپلیکیشن را فراهم می‌کند.

Freeletics

این اپلیکیشن برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است و تمامی تمرینات آن را در محدوده‌ای به وسعت ۴ یارد می‌توان به انجام رساند. این برنامه حاوی ۹۰۰ حرکت تمرینی متناسب با انواع وزن‌ها است و در ساخت برنامه‌ی مناسب هم به کاربران کمک می‌کند. البته لازم به ذکر است که استفاده از مربی مجازی و نیز دسترسی به جامعه‌ی کاربران، از جمله ویژگی‌های پولی این برنامه است.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *