ساخت اپلیکیشن‌های جدید  همیشه در راستای ساده‌تر شدن کارها و یا برطرف کردن نیاز کاربران است. در این مطلب جدیدترین برنامه‌هایی که در میان مردم بیشتر دیده شده و بیشتر مورد استقبال بوده را معرفی می‌کنیم.

 

AndroMoney Pro

روزانه افراد زیادی هستند که با حساب‌های روزمره سرکار دارند به طوری که هزینه‌ها ، درآمدها و سود خود را محاسبه می‌کنند. این برنامه با قابلیت‌هایی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد محاسبه‌ی این نیاز روزمره را آسان می‌کند. در این برنامه کاربر می‌تواند مدیریت مالی خود را در سطح کاملا حرفه‌ای انجام دهد .از دیگر قابلیت‌های این برنامه پشتیبانی از ارزهای مختلف است که با ابزار‌های حرفه‌ای و ساده‌ می‌توانید مدیریتی کامل روی حساب‌های خود داشته باشید.از دیگر امکانات این برنامه سرویس ذخیره سازی ابری است که بدون نگرانی می‌توانید نسخه‌ی پشتیبانی را در آن ذخیره کنید تا هیچوقت از بین نرود. از دیگر مزیت‌های این برنامه امکان رمزگذاری روی فایل‌ها و حساب‌های خود است .این برنامه را می‌توان جزو برنامه‌های برتر و ساده‌ی مدیریت مالی روزمره دانست.

Naadan Chords

Naadan Chords یک برنامه کمکی در زمینه‌ی نواختن گیتار است و برای کسانی که در حال آموختن گیتار هستند بسیار مناسب است . در این برنامه کافیست برای دسترسی به یک آکورد از هر آهنگی نام آن را جست و جو کنید و آکورد موسیقی مورد نظر همراه با متن آهنگ نمایان می‌شود. اما توجه داشته باشید که این برنامه در دیتابیس عظیم خود جست و جو می‌کند و ممکن است بعضی آهنگ‌های دلخواه شما در آن نباشد .البته این برنامه نسبت به برنامه‌های مشابه دارای دیتابیس گسترده‌تری است .

Bluecoins- Finance And Budget

این برنامه برای مدیریت مالی و صرفه جویی در پول است که شما را در خرج کردن و ذخیره کردن پول راهنمایی می‌کند. این اپلیکیشن اندروید دارای قابلیت‌های منحصر بفردی است که در اپلیکیشن‌های مشابه کم‌تر دیده می‌شود. یکی از قابلیت‌های مثبت این برنامه ذخیره تراکنش‌هایی است که در طول روز انجام می‌دهید و آنها را به صورت یک لیست با تصویر از رسید پرداخت یا بدون تصویر ذخیره می‌کند. این برنامه شامل ابزارهای کوچک ولی کاربردی دیگر هم هست مانند دسته‌بند هزینه‌ها، جست و جو میان هزینه‌ها و یا سیستمی که با آن می‌توانید برنامه‌ریزی کنید و بودجه مالی را به صورت روزانه یا هفتگی یا ماهانه تعیین کنید. این برنامه را می‌توان یک برنامه‌ی کامل در زمینه‌ی مدیریت مالی و کمک به ذخیره پول دانست.

Volume Control

با این برنامه می‌توان صداهای گوشی اندرویدی را به صورت کامل تنظیم کرد. اپلیکیشن Volume Control توسط شرکت Netroken ساخته شده و در مدت کوتاهی بعد از انتشار توانسته توجه بسیاری از کابران را به خود جلب کند. این برنامه اندرویدی به شما اجازه می‌دهد به صورت کامل روی صداهای گوشی خود کنترل داشته باشید حتی می‌توانید تعیین کنید وقتی با هدفون هستید چه تنظیماتی داشته باشد و وقتی بدون هدفون و دستگاه خروجی صدا هستنید چه تنظیماتی اجرا شود.

در این برنامه می‌توایند برای مخاطبین مختلف زنگ‌های مختلفی انتخاب کنید تا بدون آن که صفحه گوشی خود را ببینید و نام مخاطب را بخوانید بتوانید از صدای آن متوجه شوید مخاطب تماس‌گیرنده چه کسی است. از دیگر نکات مثبت این برنامه انتخاب صداها و آهنگ‌های دلخواه برای بخش‌های مختلف گوشی است به طور مثال برای هشدارها و یا اطلاعیهها صدای متفاوتی انتخاب کنید. این برنامه دارای تنظیمات صدای قوی و کاربردی است که می‌تواند برای کاربران سیستم عامل اندروید مفید باشد.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *