در میان برنامه‌ها و ابزارهای متعددی که برای پلت‌فرم‌های موبایل ارائه می‌شود، سخت است که چیزی خاص و متفاوت پیدا کنید و بسیاری از این برنامه‌ها در واقع تکرار ایده‌های دیگران هستند. به همین دلیل وقتی به برنامه‌ای مثل 1 Second Everyday بر می‌خورید، حتما آن را باید به دیگران نیز معرفی نمایید.

اما 1 Second Everyday دقیقا برای چه کاری ساخته شده است؟ تصور کنید که فیلمی از بازه‌ی زمانی خاصی از زندگی شما منتشر شود که از هر روز تنها یک ثانیه در آن به نمایش گذاشته شده. 1 Second Everyday دقیقا همین کار را برای شما می‌کند و خاطرات هر روز شما را در قالب یک ثانیه حفظ کرده و هر زمان که خواستید، می‌توانید فیلمی از خروجی این دوره‌ی زمانی خود را داشته باشید.

اما کار 1 Second Everyday از کجا شروع شد؟ Cesar Kuriyama که هنرمندی برجسته در زمینه‌ی جلوه‌های تصویری است، تصمیم گرفت تا از هر روز زندگی خود ویدیویی یک ثانیه‌ای بگیرد و در پایان سال آن را در قالب یک ویدیو 6 دقیقه‌ای منتشر کرد. او که فکر می‌کرد، فراموش کردن خاطرات کوچک کار درستی نیست و با این ایده ویدیو را ساخته بود، فکرش را نمی‌کرد که بازدیدهای میلیونی برایش ثبت شود.

بعد از این موفقیت، Cesar Kuriyama کیک استارتری راه انداخت تا برنامه‌ی 1 Second Everyday را درست کند و سپس آن را منتشر نمود.

ضبط لحظات ساده‌ی زندگی

با توجه به گفته‌های Cesar شما متوجه خواهید شد که او این برنامه را نه برای ثبت مهم‌ترین رخدادهای زندگی، بلکه برای لحظات ساده‌ و روزمره ارائه کرده است. یک باران پاییزی، دور همی دوستانه، یک غذای خوشمزه یا حتی لحظه‌ای تلخ که همه در کنار هم، داستان زندگی شما را بازگو می‌کنند. 1 Second Everyday اما برای هر کس می‌تواند مفهومی متفاوت داشته باشد و نتیجه‌ای یکتا را نیز برای هر کس ثبت کند.

دانلود نسخه رایگان 1 Second Everyday (به همراه پرداخت درون برنامه‌ای)

چطور از 1 Second Everyday استفاده کنیم؟

همانطور که گفتیم، 1 Second Everyday یک ابزار است و شما به هر نحوی که دوست داشتید می‌توانید از آن استفاده کنید و مثلا تنها لحظاتی از یک چیز خاص مثل بزرگ شدن کودکتان را ثبت نمایید. کار با برنامه بسیار ساده بوده و کافی است شما آن را دانلود نصب کنید و هر روز یک عکس و یا ویدیو از چیزی که می‌خواهید را ثبت کنید.

در نسخه رایگان برنامه شما تنها می‌توانید یک خط زمانی داشته باشید و ویدیوهای یک ثانیه‌ای بگیرید. اگر می‌خواهید چند پروژه همزمان روی برنامه داشته باشید و ویدیوهایی تا 10 ثانیه بگیرید، حتما باید نسخه پولی آن را تهیه نمایید.

اضافه کردن تصویر به خط زمانی

اگر خود را مقید به اضافه کردن یک عکس یا ویدیو در هر روز کرده‌اید، باید آن را در یک خط زمانی وارد نمایید تا کارتان درست و اصولی پیش برود. وقتی خط زمانی را انتخاب می‌کنید، یک تعداد روزهای خالی می‌بینید که با لمس هر کدام، می‌توانید یک ویدیو یا عکس گرفته و به آن اضافه کنید یا از طریق گالری چیزی در آن قرار دهید.

حتی ابزاری هم در نظر گرفته شده تا بتوانید ویدیوهای طولانی‌تر را به اندازه یک ثانیه‌ای برش بزنید و این که صدا را قطع کنید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *