حتماً برای شما هم پیش آمده است که در سایتی ثبت نام کنید و متوجه شوید که یک پنل کاربری برای شما وجود دارد. در این پنل کاربری کارهای مختلفی می توانید انجام دهید که از مهم ترین آن ها می توان به اقداماتی اشاره کرد که کاربران می توانند در سایت انجام دهند. پنل کاربری از بخش های مختلفی تشکیل شده است کاملاً کاربرمحور هستند. در واقع تمام بخش های پنلی کاربر به کاربران مربوط می شود و کاربران خودشان می توانند کارهایی در سایت انجام دهند. اگر شما سایتی وردپرسی دارید، می توانید با کمک پلاگین های رایگان و پولی پنل های کاربری مختلفی را در سایت ایجاد کنید.

در این مقاله می خواهیم به بررسی چند مورد از بهترین افزونه های پنل کاربری وردپرس بپردازیم که با کمک آن می توانید در سایت وردپرسی خود پنل کاربری وردپرس ایجاد کنید.

افزونه پنل کاربری وردپرس چیست؟

پیش از آن که بخواهیم به بررسی بهترین پنل های کاربری که می توانید در سایت وردپرسی خود ایجاد کنید بپردازیم، بهتر است به بررسی مفهوم کلی آن بپردازیم. پنل کاربری وردپرس در واقع بخشی از سایت است که در آن کاربران می توانند اقدامات مختلفی انجام دهند. در واقع پنل کاربری وردپرس بر اساس نقش های کاربران می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال اگر شما یک سایت آموزشی داشته باشید که در آن دوره های آموزشی برگزار می کنید، پنل کاربری فردی که از شما دوره آموزشی خریداری کرده است با پنل کاربری فردی که هیچ دوره ای خریداری نکرده است متفاوت است. چرا که فرد خریدار باید به دوره آموزشی دسترسی داشته باشد اما فرد غیر خریدار به آن آموزش دسترسی ندارد.

البته پنل های کاربری بر اساس نوع سایت کاملاً متفاوت هستند. به عنوان مثال پنل کاربری یک سایت آموزشی با یک سایت آموزشی کاملاً فرق می کند. دلیل آن هم این است که کارایی آن دو کاملاً متفاوت است و اطلاعاتی که در دسترس کاربران این دو سایت قرار می گیرد که با هم فرق می کند. بنابراین اگر نیاز به استفاده از پنل کاربری دارید، باید ابتدا نوع سایت خود را مشخص کنید و سپس ببینید که برای سایت خود کدام پنل کاربر با کدام امکانات می تواند مناسب باشد.

بهترین افزونه پنل کاربری چه ویژگی هایی دارد؟

حال اگر قصد استفاده از پنل کاربری در سایت وردپرسی خود را دارید، ابتدا باید ببینید که کدام پنل با کدام ویژگی ها می تواند برای شما مناسب باشد. در این بخش از مقاله قصد داریم به بررسی چند مورد از مهم ترین ویژگی هایی که پنل کاربری شما باید داشته باشد می پردازیم تا بتوانید بهترین گزینه را برای سایت وردپرسی خود انتخاب کنید:

  • امکانات کافی

هر پنل کاربری وردپرس امکانات خاص خود را دارد و شما باید ببینید که این امکانات به درد شما می خورد یا نه! گاهی اوقات پنل های کاربری مختلف امکانات زیادی دارند اما آن چیزی که شما نیاز دارید در آن دیده نمی شود. در این صورت این پنل کاربری با وجود قدرتمند و حرفه ای بودن، نمی تواند نیاز شما را رفع کند. پس هنگام انتخاب پنل کاربری وردپرس باید به دنبال پنلی بگردید که امکانات مورد نظر شما را داشته باشد تا بتواند نیاز شما را رفع کند. از امکانات اولیه پنل های کاربر می توان به تعیین نقش های کاربری، امکان ایجاد فرم های مختلف، امنیت بالا و… اشاره کرد.

  • راحتی استفاده

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که یک پنل کاربری باید داشته باشد، راحتی و سهولت استفاده است. اگر سایت وردپرسی شما پنل کاربری داشته باشد اما کاربران به راحتی نتوانند به بخش های مختلف آن دسترسی پیدا کنند، به چه درد کاربران می خورد؟ بنابراین راحتی و سهولت استفاده از پنل کاربری بسیار مهم است و باید برای آن اهمیت زیادی قائل شوید. برخی از پنل های کاربری تا زمانی که به زبان اصلی هستند سهولت بالایی دارند اما هنگام فارسی سازی به دلیل درست فارسی نشدن کار کردن با آن ها بسیار سخت است. این موضوع را هم هنگام انتخاب پنل کاربری وردپرس دقت کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • هزینه نصب و نگهداری

اگر به دنبال یک پنل کاربری حرفه ای باشد، ممکن است پنل های کاربری رایگان هم برای شما مناسب باشد اما واقعیت این است که معمولاً پنل های کاربری وردپرس که به صورت تجاری ارائه می شوند، امکانات بیشتری دارند. بنابراین اگر پنل های رایگان نتوانند نیاز شما را برطرف کنند، مجبور هستید که به سراغ پنل های کاربری پولی بروید. البته هنگام انتخاب پنل های کاربری پولی هم باید امکانات آن را بررسی کنید تا ببینید که کدام یک می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. در واقع باید معیارها و نیازهای خود را با آن تطبیق بدهید تا ببینید کدام یک برای شما مناسب است.

  • سازگاری با قالب و پلاگین ها

یکی دیگر از مسائلی که در انتخاب پنل کاربری وردپرس باید به آن دقت کنید، سازگاری با قالب شما است. گاهی اوقات پنل کاربری با قالب شما سازگار نیست که در این صورت عملاً به درد شما نمی خورد؛ مگر آن که بخواهید قالب خود را تغییر دهید یا در کدنویسی آن تغییراتی ایجاد کنید. همچنین باید سازگاری آن با پلاگین های دیگر را هم بررسی کنید. گاهی اوقات در برخی سایت ها نیاز است که پلاگین مورد نظر با پلاگین های دیگر نظیر ووکامرس سازگار باشد تا بتوانید حداکثر استفاده را از آن ببرید. در چنین شرایطی باید حتماً سازگاری قالب خود با افزونه های دیگر را هم چک کنید تا با مشکل مواجه نشوید.

  • امکان اتصال به درگاه های بانکی ایرانی

یکی دیگر از مسائلی که اهمیت زیادی دارد، این است که پنل کاربری وردپرس شما کاملاً با درگاه های بانکی ایرانی سازگار باشد. اگر شما در سایت خود محصول یا خدماتی می فروشید که بابت آن هزینه دریافت می کنید، باید امکان پرداخت توسط کاربران وجود داشته باشد. برخی از پنل های کاربری خارجی امکان پرداخت خارجی را دارند و هنگام فارسی سازی توسط ایرانی ها، درگاه پرداخت ایرانی هم به آن اضافه می شود. بنابراین در مورد این موضوع هم باید دقت کنید و ببینید که کدام افزونه امکان اتصال به درگاه ایرانی را هم دارد.

برترین افزونه های ایجاد پنل کاربری وردپرس کدام هستند؟

اگر به دنبال پنل کاربری وردپرس هستید و افزونه ای نیاز دارید که چنین بخشی را با کمک آن در سایت وردپرسی خود ایجاد کنید، همراه ما باشید. در این بخش می خواهیم به بررسی چند مورد از بهترین پلاگین های ایجاد پنل کاربری وردپرس بپردازیم که با کمک آن می توانید پنل کاربری قدرتمندی در سایت وردپرسی خود ایجاد کنید. چند مورد از بهترین آن ها عبارتند از:

  • افزونه MemberPress

یکی از بهترین پلاگین هایی که برای وردپرس وجود دارد و شما می توانید با کمک آن یک پنل کاربری حرفه ای در سایت وردپرسی خود ایجاد کنید، افزونه Member press است. این افزونه امکانات بسیار خوبی در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید بدون محدودیت پنل کاربری را متناسب با نیاز خود ایجاد و شخصی سازی کنید. به خصوص که اگر از آن دسته افرادی هستید که می خواهید در سایت خود عضویت ویژه تعریف کنید باز هم این پنل کاربری به درد شما می خورد. چرا که با کمک این پنل کاربری به راحتی می توانید بخش عضویت ویژه در سایت خود را راه اندازی کنید و به ازای عضویت ویژه هزینه ای دریافت کنید. برای افرادی که به دنبال کسب درآمد از طریق عضویت ویژه هستند، این قابلیت گزینه بسیار مناسب و خوبی است.

اگر بخواهیم در مورد محبوبیت این افزونه صحبت کنیم، باید بگوییم که این پلاگین توانسته تا کنون بیش از 200 هزار نصب فعال در وردپرس داشته باشد که رقم بالایی است. این رقم نشان دهنده آن است که کاربران توانسته اند به خوبی از آن استفاده کنند و این پلاگین توانسته نیاز بسیاری از سایت های وردپرسی را رفع کند. با خرید نسخه حرفه ای این پلاگین به تمام بخش های آن دسترسی خواهید داشت و بدون هیچ گونه محدودیت می توانید از آن در سایت وردپرسی خود استفاده کنید. البته نسخه رایگان آن هم بخش های بسیار خوبی در اختیار شما قرار می دهد اما محدودیت هایی هم دارد. از مهم ترین ویژگی های این پلاگین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکانات عضویت ویژه در سایت
  • امنیت بسیار بالا
  • مدیریت کاربران به صورت حرفه‌ ای
  • ایجاد پنل کاربری زیبا
  • ایجاد کد تخفیف وب سایت
  • سیستم گزارش دهی حرفه‌ ای

سیستم گزارش دهی این پلاگین به شما کمک می کند تا فعالیت کاربران خود را زیر نظر بگیرید و هر بخشی که نیاز به بهبود دارد، آن را تشخیص دهید و بهبود ببخشید. همچنین امنیت این پلاگین به قدری بالا است که با خیالی آسوده می توانید روی هر سایتی که نیاز دارید بدون نگرانی استفاده کنید و لذت ببرید.

  • افزونه Ultimate Member

یکی دیگر از محبوب ترین پلاگین هایی که می توانید برای ایجاد پنل کاربری سایت وردپرسی خود از آن استفاده کنید، افزونه Ultimate Member است. این افزونه هم توانسته محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران پیدا کند و در هر حال حاضر روی هزاران سایت فعال است. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که برای مدیران سایت ها اهمیت دارد، این است پنل کاربری که به شما ارائه می شود زیبا باشد. این افزونه به شما کمک می کند تا بتوانید یک پنل کاربری زیبا و پیشرفته در سایت خود ایجاد کنید و امکانات بسیار خوبی در اختیار کاربران خود قرار دهید.

جالب است بدانید که این پلاگین به صورت رایگان در مخزن وردپرس وجود دارد و به راحتی می توانید آن را روی سایت وردپرسی خود نصب و فعال سازی کنید. کافی است از طریق بخش افزودن افزونه در وردپرس نام این پلاگین را جستجو کنید و با یک کلیک آن را نصب کنید. پس از آن می توانید تنظیمات آن را انجام دهید و بخش هایی که نیاز دارید را روی سایت خود فعال کنید. البته لازم است بدانید که این پلاگین علاوه بر نسخه رایگان، نسخه حرفه هم دارد که قطعاً محدودیت های کمتر و امکاناتی بیشتری دارد. اگر می خواهید به امکانات بیشتری دسترسی داشته باشید و بدون محدودیت از آن استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم از نسخه تجاری این پلاگین استفاده کنید. نسخه رایگان این افزونه در مخزن وردپرس تاکنون بیش از 200 هزار نصب فعال داشته است.

از مهم ترین ویژگی های این افزونه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدیریت ساده
  • اتصال به سیستم‌های ایمیل مارکتینگ (در نسخه حرفه‌ای)
  • ورود و عضویت کاربران با شبکه‌های اجتماعی
  • اتصال به مشتریان ووکامرس
  • متصل شدن به کپچا گوگل

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های این پلاگین این است که با ووکامرس سازگاری کامل دارد و شما می توانید یک پنل فروشگاهی برای مشتریان خود ایجاد کنید. کاربران شما هم می توانند محصولاتی خریداری شده خود را به راحتی در آن مدیریت کنند و اطلاعات خود را ببینند.

  • افزونه User registration and user profile

اگر بخواهیم یکی دیگر از قدرتمندترین افزونه های ایجاد پنل کاربری وردپرس را بررسی کنیم، بدون شک افزونه Profile Builder یکی دیگر از بهترین ها خواهد بود. این پلاگین به شما کمک می کند تا یک سیستم عضویت حرفه ای به صورت رایگان در سایت خود ایجاد کنید و در کنار آن، یک پروفایل اختصاصی در اختیار کاربران قرار می دهد. کاربران می توانند اطلاعات خود را در آن وارد و مدیریت کنند. هر لحظه هم که نیاز داشته باشند، می توانند اطلاعات خود را بروزرسانی کنند تا اطلاعات دقیقی در اختیار شما قرار دهند. این افزونه هم به صورت رایگان از طریق مخزن وردپرس در اختیار شما قرار دارد و به راحتی می توانید آن را روی سایت وردپرسی خود نصب و فعال سازی کنید.

این افزونه در حال حاضر روی بیش از 60 هزار سایت وردپرس نصب و فعال سازی شده است و جالب است بدانید که توانسته رضایت بسیاری از کاربران را جلب کند. بنابراین اگر به دنبال یک افزونه حرفه ای هستید که امتحان خودش را پس داده باشد و اکثر کاربران از آن راضی باشند، این افزونه می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد که به صورت رایگان می توانید روی سایت وردپرسی خود نصب و فعال سازی کنید. این افزونه علاوه بر نسخه رایگان، نسخه پولی هم دارد که امکانات بیشتری در اختیار شما قرار می دهد. در واقع محدودیت هایی که در نسخه رایگان وجود دارد، دیگر در نسخه پولی وجود ندارد و شما می توانید به امکانات نامحدود آن دسترسی پیدا کنید.

برخی از ویژگی های این پلاگین کاربردی عبارتند از:

  • ایجاد فرم‌های مختلف عضویت و ورود
  • ساخت پروفایل کاربری
  • راه‌اندازی سریع و ساده
  • داشتن افزودنی‌های مختلف
  • اتصال صفحه ورود به شبکه‌های اجتماعی

یکی از مهم ترین امکاناتی که این پلاگین در اختیار شما قرار می دهد، امکان اتصال صفحه ورود به شبکه های اجتماعی است. با این قابلیت کاربران می توانند با کمک اکانت های شبکه های اجتماعی خود به سایت شما وارد شوند و دیگر نیازی به باز کردن حساب کاربری در سایت نیست. این یعنی یک تجربه کاربری مثبت و عالی در سایت شما که رضایت کاربران را افزایش می دهد.

  • افزونه UserPro

یکی دیگر از افزونه هایی که با استفاده از آن می توانید پنل کاربری پیشرفته ای برای کاربران خود ایجاد کنید، افزونه یوزر پرو است. با کمک این افزونه به راحتی می توانید پنل کاربری بسیار حرفه ای و جذابی طراحی کنید و در اختیار کاربران قرار دهید. با این کار کاربران هم پس از عضویت در سایت شما یک پروفایل حرفه ای در اختیار خواهند داشت و می توانند از بخش های مختلف آن استفاده کنند. یکی از مهم ترین ویژگی های این افزونه این است که کاملاً به زبان فارسی ترجمه شده است و کاربران فارسی زبان هم به راحتی می توانند از آن استفاده کنند.

علاوه بر تمام این موارد، این افزونه امکانات بسیار خوبی دارد از موارد اولیه آن می توان به فرم های عضویت و ورود به سایت بسیار زیبا اشاره کرد. علاوه بر این افزونه، افزودنی های دیگری هم برای این پلاگین وجود دارد که توسط شرکت ارائه دهنده، ارائه شده است. با کمک این افزونه ها می توانید قابلیت های بیشتری به سایت وردپرسی خود اضافه کنید تا کاربران شما از کار کردن با سایت شما لذت ببرند. این پلاگین نسخه تجاری هم دارد که با پرداخت هزینه کمی می توانید از امکانات بیشتری بهره مند شوید و دیگر با محدودیت های نسخه رایگان آن روبرو نباشید.

از مهم ترین ویژگی های این پلاگین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صفحه ورود و عضویت زیبا
  • متصل‌ کردن به شبکه‌ های اجتماعی
  • امکان فالو‌ کردن کاربران
  • امکان امتیاز دادن به کاربران
  • پنل کاربری حرفه‌ای
  • مدیریت آسان
  • پشتیبانی از زبان فارسی

یکی از قابلیت های بسیار جذاب این افزونه این است که کاربرانی که در سایت شما حساب کاربری باز کنند، می توانند کاربران دیگر سایت را دنبال کنند! درست مانند قابلیتی که در شبکه های اجتماعی وجود دارد و این موضوع یک مسئله بسیار ارزشمند و حرفه ای است.

  • افزونه Ultimate Membership Pro

اگر هدفتان از نصب افزونه پنل کاربری وردپرس این است که عضویت ویژه در سایت وردپرسی خود راه اندازی کنید، افزونه Ultimate Membership Pro گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. در واقع اگر شما یک سری محتوای خاص دارید که می خواهید در اختیار برخی کاربران خاص سایت خود قرار دهید، این افزونه برای شما مناسب است. کاربران بخش ویژه در ازای پرداخت هزینه می توانند به این بخش دسترسی کامل داشته باشند و از آن نهایت لذت را ببرند. تمام موارد برای ایجاد بخش عضویت ویژه قابل سفارشی سازی و تغییر است و جای هیچگونه نگرانی نیست. شما می توانید مبلغ عضویت ویژه به ازای مدت زمان مشخص را تعیین کنید و کاربر همان هزینه را برای دسترسی به این بخش پرداخت کند.

جالب است بدانید که برای این افزونه درگاه پرداخت ایرانی تعبیه شده است و شما می توانید به صورت ریالی از کاربران هزینه دریافت کنید. همه چیز هم به صورت خودکار انجام می شود و کاربر پس از پرداخت هزینه به ازای پرداخت ویژه می تواند به بخش مورد نظر خود دست پیدا کند. همچنین این افزونه به صورت کامل فارسی سازی شده است و همه چیز برای یک سایت فارسی زبان شخصی سازی شده است.

از مهم ترین ویژگی های این پلاگین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایجاد محتوا دوره‌ای
  • پنل کاربری حرفه‌ای
  • مدیریت ساده کاربران
  • تعیین سطح کاربری برای کاربران
  • پشتیبانی از زبان فارسی

از دیگر مزایای این پلاگین حرفه ای و کاربردی می توان به قابلیت اتصال به ووکامرس اشاره کرد! گاهی اوقات سایت ها نیاز دارند تا به ازای پرداخت هزینه عضویت ویژه محصولی را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دهند. در این صورت ووکامرس به شما کمک می کند تا این قابلیت را روی این پلاگین پنل کاربری وردپرس پیاده سازی کنید. همچنین امکان اتصال سیستم های ایمیل مارکتینگ به این سیستم وجود دارد و به راحتی می توانید از قابلیت بسیار عالی آن استفاده کنید.

  • افزونه RegistrationMagic

اگر به دنبال افزونه ای هستید که بتوانید فرم عضویت و ورود ساده ای در سایت خود ایجاد کنید، افزونه RegistrationMagic گزینه مناسبی است. البته این پلاگین تنها فرم عضویت و ورود در اختیار شما قرار نمی دهد، بلکه می توانید یک پنل کاربری نسبتاً ساده هم در سایت خود ایجاد کنید. این پلاگین کاملاً رایگان است و کافی است از طریق مخزن وردپرس آن را روی سایت وردپرسی خود نصب کنید. یکی از مهم ترین معایبی که این پلاگین دارد، این است که هنوز به زبان فارسی ترجمه نشده است. البته شما می توانید فرم ها را به صورت زبان فارسی ایجاد کنید اما بخش پنل تنظیمات آن به صورت انگلیسی است. در واقع ممکن است برای نصب و راه اندازی آن نیاز به زبان انگلیسی داشته باشید اما پس از آن به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

کار کردن با این افزونه بسیار ساده است و از محبوبیت بالایی هم در میان کاربران برخوردار است. در حال حاضر این افزونه وردپرسی بیش از 10 هزار نصب فعال روی سایت های وردپرسی داشته است و توانسته به یکی از بهترین افزونه های ایجاد پنل کاربری وردپرس تبدیل شود. بنابراین اگر به دنبال یک افزونه ساده می گردید که بتوانید با کمک آن یک پنل کاربری ساده ایجاد کنید، این افزونه گزینه مناسبی است که به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.

از مهم ترین ویژگی های این افزونه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارا بودن فرم‌ ساز قدرتمند
  • اتصال به‌ افزونه فرم تماس 7
  • متصل شدن به ووکامرس
  • رایگان بودن
  • متصل شدن به سیستم های ایمیل مارکتینگ

یکی از مهم ترین ویژگی های این افزونه این است که امکان اتصال به ووکامرس را دارد و کاربران می توانند اطلاعات خریدهای خود را در اختیار داشته باشند. همچنین امکان اتصال به سیستم های ایمیل مارکتینگ هم به شما کمک می کند تا بتوانید همه چیز را به کاربران خود اطلاع رسانی کنید.

  • افزونه User Registration

یکی دیگر از افزونه هایی که در اختیار کاربران وردپرسی قرار گرفته است، افزونه User Registration است. با استفاده از این افزونه هم می توانید پنل کاربری وردپرس ایجاد کنید و در اختیار کاربران سایت خود قرار دهید. در این پنل کاربری هم کاربران می توانند اطلاعات خود را به صورت کامل ثبت کنند و شما بر روی آن نظارت داشته باشید. هر چقدر اطلاعاتی که از کاربران در اختیار دارید بیشتر باشد، راحت تر می توانید کسب و کارتان را مدیریت کنید. این افزونه به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است و شما می توانید از طریق مخزن وردپرس یا پیشخوان وردپرس به آن دسترسی داشته باشید. نکته مهم این است که این افزونه تا به حال بیش از 60 هزار نصب فعال داشته است و نشان دهنده آن است که در حال حاضر سایت های زیادی از آن استفاده می کنند.

این افزونه یک فرم ساز ساده و جذاب دارد که با کمک آن می توانید فرم های عضویت و ورود سایت خود را طراحی و اجرا کنید. با ایجاد چنین فرم هایی کاربران به راحتی می توانند در سایت شما عضو شده و وارد سایت شما شوند. نحوه طراحی فرم ها با کمک این افزونه هم بسیار ساده است! کافی است با کمک قابلیت دراگ اند دراپ آن را طراحی کنید و در هر صفحه ای که می خواهید قرار دهید. در واقع بدون هیچگونه کدنویسی می توانید فرم های بسیار ساده و زیبایی را در سایت خود قرار دهید و از آن استفاده کنید.

از مهم ترین ویژگی های این افزونه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فرم ساز حرفه ای
  • نیاز نداشتن به کد نویسی
  • پنل کاربری مناسب
  • تنظیمات آسان
  • پشتیبانی از کپچا گوگل
  • رایگان بودن

یکی از امکاناتی که در این افزونه وجود دارد، پشتیبانی از کپچا است. با کمک این پلاگین به راحتی می توانید جلوی هر گونه فعالیت غیرمجاز ربات ها را بگیرید و اجازه ثبت نام آن ها را ندهید.

  • افزونه WP User Manager

یکی دیگر از پلاگین هایی که به شما امکان ایجاد پنل کاربری وردپرس را می دهد، افزونه WP User Manager است. با کمک این پلاگین می توانید فعالیت های کاربران خود را زیر نظر بگیرید و ببینید که در سایت شما چه کارهایی انجام می دهند. این کار به شما کمک می کند تا بتوانید استراتژی کسب و کارتان را بر اساس تجربه کاربران بچینید و یک قدم به موفقیت نزدیک تر شوید. همچنین با کمک این افزونه امکان ایجاد همه فرم های عضویت، ورود و پروفایل کاربران وجود دارد تا بتوانید تمامی بخش هایی که سایت شما به آن نیاز دارد را ایجاد کنید. از مهم ترین ویژگی های این پلاگین می توان به رایگان بودن آن اشاره کرد. در واقع شما بدون پرداخت هیچ گونه هزینه می توانید آن را از طریق مخزن وردپرس نصب کنید و پنل کاربری قدرتمندی در سایت وردپرسی خود ایجاد کنید.

تا به حال بیش از  هزار نفر از این پلاگین استفاده کرده اند و رضایت خوبی نسبت به آن داشته اند. این مسئله نشان می دهد که این پلاگین چقدر قدرتمند بوده است که توانسته رضایت کاربران را جلب کند. همچنین این پلاگین امنیت بسیار خوبی دارد و توانسته اطلاعات کاربران را حفظ کند. بنابراین اگر شما امنیت سایت و اطلاعات کاربرانتان برایتان اهمیت دارد، می توانید با خیالی آسوده از این پلاگین استفاده کنید و لذت ببرید. در این پلاگین استایل زیبایی برای طراحی و اجرای فرم ها در نظر گرفته شده است که ظاهری جذاب به سایت شما هدیه می دهد.

از مهم ترین ویژگی های این پلاگین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی فرم های زیبا
  • پنل کاربری جذاب
  • فرم عضویت و ورود
  • تنظیمات ساده
  • رابط کاربری ساده

تنظیمات این پلاگین هم بسیار ساده است و شما می توانید به راحتی و تنها با چند کلیک آن را انجام دهید.

  • افزونه Easy Registration Forms

یکی دیگر از افزونه هایی که به شما اجازه می دهد تا در کمترین زمان ممکن فرم های عضویت و ورود را به شکلی ساده اجرا کنید، افزونه Easy Registration Forms است. با کمک این افزونه دیگر نیازی به وقت گذاشتن طولانی نیست و در کمتر از چند دقیقه می توانید فرم های ورود و عضویت سایت خود را ایجاد کنید. جالب است بدانید که این پلاگین قابلیت اتصال به فرم تماس 7 را دارد و به راحتی می توانید از این فرم ساز هم برای طراحی فرم های سایت وردپرسی خود استفاده کنید. همچنین برخی شورت کدها در این پلاگین وجود دارد که می توانید از آن در برگه های مختلف سایت خود استفاده کنید. همچنین با کمک آن ها می توانید به پنل کاربری خود هم دسترسی پیدا کنید.

از مهم ترین ویژگی های این پلاگین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاملا رایگان
  • تنظیمات ساده
  • ایجاد انواع فرم ورود و عضویت
  • امکان اتصال به فرم تماس 7

این پلاگین کاملاً رایگان است و تنظیمات نسبتاً ساده ای دارد تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی آن را روی سایت وردپرسی خود اجاره کنید.

نتیجه گیری

افزونه های مختلفی در وردپرس برای ایجاد پنل کاربری وجود دارد که هر یک از آن ها مزایای و ویژگی های خاص خود را دارند. این موضوع که کدام یک برای شما مناسب است و بهتر است از آن استفاده کنید، کاملاً بستگی به خودتان دارد. باید ببینید که انتظارتان از پنل کاربری وردپرس چیست و چه امکاناتی باید داشته باشد تا بتواند نیاز شما را کاملاً رفع کند. در این مقاله به بررسی چند مورد از بهترین افزونه های پنل کاربری وردپرس پرداختیم تا خودتان در مورد بهترین افزونه تصمیم بگیرید. اگر سوالی دارید، می توانید از طریق بخش نظرات مطرح کنید تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنیم.

طراح گرافیک و وب‌سایت، متخصص تولید محتوای حرفه‌ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، سئو

Join the Conversation

1 Comment

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *